abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212546316
RIP Fleur.
Veel talent en kansen gehad maar toch simpelweg niet gelukkig genoeg kunnen voelen om verder te leven. Heel verdrietig.
Alius aliud dicit
pi_212552749
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 23:11 schreef Mrmime het volgende:
RIP Fleur.
Veel talent en kansen gehad maar toch simpelweg niet gelukkig genoeg kunnen voelen om verder te leven. Heel verdrietig.
Het is wel iets meer dan je even niet gelukkig voelen. Een depressie (kan) flink lijden met zich meebrengen. Het doet gewoon echt pijn.

Natuurlijk zijn er gradaties in heftigheid maar het proces voor euthanasie voor psychiatrisch patiënten is echt heel zwaar. Denk aan dat alles uit de kast wordt getrokken qua medicatie, medische ingrepen en therapie. Maar soms werkt gewoon helemaal niets.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_212552861
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:41 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Het is wel iets meer dan je even niet gelukkig voelen. Een depressie (kan) flink lijden met zich meebrengen. Het doet gewoon echt pijn.

Natuurlijk zijn er gradaties in heftigheid maar het proces voor euthanasie voor psychiatrisch patiënten is echt heel zwaar. Denk aan dat alles uit de kast wordt getrokken qua medicatie, medische ingrepen en therapie. Maar soms werkt gewoon helemaal niets.
Jij leest het anders dan ik bedoel. We zijn het helemaal eens :Y
Alius aliud dicit
pi_212554765
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 21:05 schreef cabe0002 het volgende:

[..]
Tsja het is alleen zo permanent he.....maar goed ieder zijn ding....
Het is "mijn ding" niet. Het is alleen zo dat ik in dit leven geen oplossing heb gevonden. Zit al zo'n 30 jaar in de GGZ, heb God 12 jaar 'gedaan', 18 jaar GGZ pillen geslikt en zie geen andere optie meer. Ga niet nog eens 30 jaar verder lijden.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_212554788
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 21:19 schreef Loverboii het volgende:

[..]
Ik ben daar niet zo zeker van dat ze nu niet meer lijdt. Heb al enkele ervaringen (nee, geen drugs) gehad die me ertoe geleid hebben te geloven dat er meer is na de dood. Ik gun haar de keuze maar ik zie het niet als een oplossing.
Ik ben dus oprecht bang voor reïncarnatie. :{ Dat, en mijn zoon, weerhouden me er tot dusverre van. Maar hoop op herstel heb ik niet meer. Daarvoor zijn de stoornissen te ernstig, te langdurig en te diepgeworteld.

Mijn ex heeft trouwens in 2015 een bijna dood ervaring gehad en zijn ervaring maakt mij dus ook bang voor een leven na de dood. Heel bang.
pi_212554821
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 17:43 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Ik ben dus oprecht bang voor reïncarnatie. :{ Dat, en mijn zoon, weerhouden me er tot dusverre van. Maar hoop op herstel heb ik niet meer. Daarvoor zijn de stoornissen te ernstig, te langdurig en te diepgeworteld.
Ik geloof ook in reïncarnatie. Waarom bang?
Mss goed dat je die schrik hebt, zelfdoding is zowat het ergste wat je kan doen op spiritueel vlak.

[ Bericht 6% gewijzigd door GoldenAge op 23-02-2024 17:54:15 ]
pi_212582752
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 17:46 schreef Loverboii het volgende:

[..]
Ik geloof ook in reïncarnatie. Waarom bang?
Mss goed dat je die schrik hebt, zelfdoding is zowat het ergste wat je kan doen op spiritueel vlak.
Ik ben bang dat ik dan weer terugkeer naar de aarde om de lessen te leren die ik nu heb verzuimd te leren. Dus nog langer lijden.
pi_212582958
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 15:01 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Ik ben bang dat ik dan weer terugkeer naar de aarde om de lessen te leren die ik nu heb verzuimd te leren. Dus nog langer lijden.
Ja, dat zou goed kunnen. Ben ook wel van mening dat je nooit meer dan hetgeen je kan dragen zal lijden.
  zondag 25 februari 2024 @ 15:32:34 #60
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_212583206
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 17:24 schreef roos94 het volgende:

[..]
Jij denkt ik woon bijlmer, woon in een oerhollands plekje in Zeeland. Ze heten hier eerder Marinus en Riet.
Bij ons Bertha, Dirkje, Tinus, Berend, Rinus, Aalt, Derk en Bertus.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  zondag 25 februari 2024 @ 18:30:53 #61
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212585862
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 15:44 schreef roos94 het volgende:
Nooit van gehoord maar waarom heten zoveel hockeysters fleur?
Alleen hockeysletjes heten zo.
Zo weet je meteen wie je makkelijk mee krijgt en wie niet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 25 februari 2024 @ 21:03:11 #62
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_212588474
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 18:30 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Alleen hockeysletjes heten zo.
Zo weet je meteen wie je makkelijk mee krijgt en wie niet.
Je kunt je aanstaand Olympisch hockeykroost ook gewoon een naam meegeven die je normaal gesproken bij het snordragende type tegenkomt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yea, she's on crack.
pi_212589278
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2024 16:57 schreef superniger het volgende:
Triest.
Wel 'mooi' dat euthanasie een optie is voor depressieve mensen.
Ik zie niet dat het euthanasie is?
Maar dat zou idd een mogelijkheid zijn.

Ik zie echter niet wat er ''mooi'' is aan euthanasie. Het is echt te walgelijk voor woorden dat een arts mee zou gaan in het vermoorden van een vrouw van 35.
Depressies zijn zeer heftig en zeer zwaar, maar niet onoverkomelijk. Zeker op die leeftijd kun je het familie ook niet aandoen.
pi_212590593
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 21:34 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik zie niet dat het euthanasie is?
Maar dat zou idd een mogelijkheid zijn.

Ik zie echter niet wat er ''mooi'' is aan euthanasie. Het is echt te walgelijk voor woorden dat een arts mee zou gaan in het vermoorden van een vrouw van 35.
Depressies zijn zeer heftig en zeer zwaar, maar niet onoverkomelijk. Zeker op die leeftijd kun je het familie ook niet aandoen.
Dat lijkt me wel wat hard gesteld, al ben ik het met je eens dat het me voor de nabestaanden gruwelijk lijkt.

Verder wordt euthanasie wel gesuggereerd omdat ze in het bijzijn van familie is overleden.
pi_212592903
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 19:44 schreef TLC het volgende:

[..]
Mijn mening : dat hoop ik niet, en ik heb ook geen begrip voor de dokteren die dat gedaan hebben bij een vrouw van pas 35. Maar nogmaals, dat is mijn mening.
Dat hoop ik wel. Een hoop springen voor de trein of verhangen zichzelf omdat deze optie ontbreekt. Het is voor veel mensen die niet in de psychiatrie werken niet voor te stellen maar de lijdensdruk bij sommigen is extreem hoog en de vooruitzichten zijn hopeloos. Vaak nog heel erg jong maar hebben al zoveel meegemaakt wat ze niet meer te boven komen.
pi_212594129
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 10:08 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat hoop ik wel. Een hoop springen voor de trein of verhangen zichzelf omdat deze optie ontbreekt. Het is voor veel mensen die niet in de psychiatrie werken niet voor te stellen maar de lijdensdruk bij sommigen is extreem hoog en de vooruitzichten zijn hopeloos. Vaak nog heel erg jong maar hebben al zoveel meegemaakt wat ze niet meer te boven komen.
De GGZ helpt hier ook natuurlijk ook vaak totaal niet mee. Van de regen in de drup.
pi_212596853
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 11:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
De GGZ helpt hier ook natuurlijk ook vaak totaal niet mee. Van de regen in de drup.
Bij veel wel maar bij uitzonderingen niet omdat ons stelsel daar niet op is ingericht. Je zou dan dingen buiten de kaders van de wet moeten treden en daar wil niemand zich aan branden. Ik ken mensen die jaren lang elke behandeling die we maar kunnen geven gehad hebben maar toch uit het leven zijn gestapt. Geld noch moeite is er gespaard voor deze mensen maar we werken hier p en bepaalde manier in een bepaalde setting. Daar is voor gekozen omdat het 99% van de anderen wel helpt.
pi_212596920
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2024 14:54 schreef Chadi het volgende:

[..]
Bij veel wel maar bij uitzonderingen niet omdat ons stelsel daar niet op is ingericht. Je zou dan dingen buiten de kaders van de wet moeten treden en daar wil niemand zich aan branden. Ik ken mensen die jaren lang elke behandeling die we maar kunnen geven gehad hebben maar toch uit het leven zijn gestapt. Geld noch moeite is er gespaard voor deze mensen maar we werken hier p en bepaalde manier in een bepaalde setting. Daar is voor gekozen omdat het 99% van de anderen wel helpt.
Toch nemen de wachtlijsten in de GGZ enorm toe. Ik betwijfel of al die therapieën en al het geld zo nuttig besteed zijn.
pi_212596997
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 14:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Toch nemen de wachtlijsten in de GGZ enorm toe. Ik betwijfel of al die therapieën en al het geld zo nuttig besteed zijn.
Dat heeft verschillende oorzaken. Wat we bijvoorbeeld missen is directe aansluiting van behandelingen waardoor er tussen twee behandelingen in iemand toch weer terugvalt. Ook zijn er andere oorzaken aan te wijzen maar aan alles hangt een prijskaartje. Soms zie je dezelfde gezichten jaren en ook drugs heeft een enorme impact op de GGZ.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')