abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 februari 2025 @ 12:19:24 #151
30919 mitt
Michael Corleone
pi_216618845
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 10:36 schreef GereDathan het volgende:
Een hele mooi uitzending met Eva, al voelt het ergens ook wel gek dat ze zoveel extra aandacht krijgt van het programma. Eerder werd er wel eens tijdens een lopend seizoen een (korte) blik op een uitvaart gegeven, maar zo lang na dato nog een aparte aflevering op TV is nog nooit vertoond volgens mij. En ergens voelt dat dubbel voor mij.

Maar even puur kijkend naar de uitzending. Het was (voor mij) zoals ik zei een mooie uitzending. We hebben ook nu de echte Eva gezien die gestopt is met haar masker (naar mijn mening). Kwetsbaar maar toch vol liefde en humor. Het was aandoenlijk om te zien hoe Matthijs zich bewust op de achtergrond hield zodat het om Eva ging. Dat probeerde Tim ook, maar dat kostte hem zichtbaar heel veel moeite op bepaalde momenten. Maar ik vond dat wel passen, er is niks mis met emoties. Eva loste dat op met humor. Het was ook wel mooi om te zien dat waarover ze eerst gesproken hadden (de laatste minuten van het bezoek) ook bij Tim gebeurde.

De terugblik met haar zus en Matthijs was ook mooi. Je zag Matthijs wel worstelen met zijn woorden. Hij wilde Eva niet afvallen omdat hij haar zo lief had en heeft. Gelukkig kwam er wel uit dat hij wel blij was dat bepaalde dingen tot een eind gekomen waren (de kanker, de pijn, het verdriet, de onzekerheid en het opzien tegen de laatste momenten en de uitvaart). Maar het was nog te vroeg en te vers voor hem om echt verder te gaan met zijn leven. Wat in zijn geheel niet gek is natuurlijk, dat heeft tijd nodig. Maar vond het oprecht fijn om te zien dat hij wel wat lichtpuntjes zag, zonder daarbij afbreuk te doen aan Eva. Hij heeft nog een heel leven voor zich, hoe keihard dat ook moet zijn geweest voor beiden toen ze zich dat realiseerden.
Eva was dat betreft het programma ontstegen. Ze was een bekende BN'er geworden.

Mooie aflevering. Bewondering voor Tim. Gezien zijn emoties (die hij terecht liet zien en bij anderen vaak niet) zie je hoe Eva ook bij hem een speciaal plekje heeft gekregen.

En bij zovelen, vandaar zoveel extra aandacht (ik zat meer bij Jeffrey en Zoe).

En ach die Matthijs, hopelijk slaat hij zich er moedig doorheen.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  roze dinsdag 11 februari 2025 @ 19:00:35 #152
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216637254
Ach Eva. ;( Gekeken met veel tranen en af en toe toch een lach want ze was haar humor nog niet kwijt in haar laatste dag voor haar dood.

Wat doet Tim dit toch ook altijd zo goed.
Your beauty never ever scared me.
pi_216763087
Kwam Jegor en Daisy tegen in de krant van de week.

quote:
In de rubriek Wie Doet Wat spreken we elke week een vrouw over de rolverdeling binnen haar relatie. Vandaag praten we met Daisy Chamrai (32). Ze woont samen met haar man Jegor (33), die en hun zoon Lev (1) in Arnhem. Met een baan van vier dagen per week, een kleine die haar volop bezighoudt en een partner met een hersentumor, is de balans tussen werk, zorg en tijd voor haarzelf soms zoeken. Het stel zat afgelopen seizoen in Over mijn lijk.
https://www.telegraaf.nl/(...)een-vangnet-geregeld
  maandag 24 maart 2025 @ 14:33:00 #154
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_217165516
Mattie en Marieke namen podcast met Eva Hermans-Kroot op: ‘Nu is het tijd om te delen’

https://www.ad.nl/show/ma(...)m-te-delen~aa8bd3ff/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_217166492
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2025 14:33 schreef AgnesGru het volgende:
Mattie en Marieke namen podcast met Eva Hermans-Kroot op: ‘Nu is het tijd om te delen’

https://www.ad.nl/show/ma(...)m-te-delen~aa8bd3ff/
Indrukwekkend weer.
We have far more in common than that which devides us..
pi_217169443
Eerlijk gezegd ben ik wel een beetje klaar met Eva...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')