Nounou, wat een TT weerquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:58 schreef SEMTEX het volgende:
Waaraan merk jij dat je ouder wordt?
Aan het dragen van hulpmiddelen als een leesbril enzo.......
Rollators komen al tevoorschijn....
Game on oudjes! Zolang het nog kan...
Voel jij je aangesproken?quote:
Vind dit wel het meest lastige om mee om te gaan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:41 schreef _Arual_ het volgende:
Dat je je realiseert dat je ouders en ooms en tantes binnen nu en 20 jaar allemaal dood zijn.
Dat ik nu al ouder ben dan veel van hen ooit zijn geworden en intussen dus behoor tot de oudste generatie.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:41 schreef _Arual_ het volgende:
Dat je je realiseert dat je ouders en ooms en tantes binnen nu en 20 jaar allemaal dood zijn.
Psycholoog opzoeken of je andere hand een keer gebruiken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:23 schreef sturmpie het volgende:
geen zin meer in sex
ik ben de 40 gepasseerd, ik heb er geen zin meer in
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:23 schreef sturmpie het volgende:
geen zin meer in sex
nee man, ben er echt klaar meequote:Op woensdag 21 februari 2024 21:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Psycholoog opzoeken of je andere hand een keer gebruiken.
En dan denken:" Ik ken al die nieuwe nummers van na 1980 niet"quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:37 schreef KlapMongeaul het volgende:
Een muziekquiz doen op spotify, en dan denken jezus…
Dat vind ik echt niet tof idd. En je vooral ook realiseren dat je al over de helft bent.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:41 schreef _Arual_ het volgende:
Op Youtube heb je het account van Some Random Guy, die maakt allemaal overzichtjes. Dat heb ik heel vaak als ik zo'n overzicht bekijk.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:37 schreef KlapMongeaul het volgende:
Een muziekquiz doen op spotify, en dan denken jezus…. Is dat al weer zo lang geleden??????
Tijd vliegt.
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:28 schreef Hatseflats22 het volgende:
Als ik tussen begin twintigers zit in een trein ofzo, dan voel ik me ouder en daarmee tevreden. Ik hoef niet meer op zo'n zelfde apenrots/duiventil te zitten, heerlijk.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:23 schreef sturmpie het volgende:
geen zin meer in sex
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |