Precies mijn gedachte, google heeft geen nuttige resultaten.quote:
Sisal touw?quote:Op maandag 19 februari 2024 21:34 schreef Jahr00n het volgende:
Heerlijk die dingen. Als ik naar het werk ga heb ik ook 12 van die dingen aan eendraadje in mijn hol zitten als ik dan met een vrouwelijke collega praat laat ik soms wel wat lopen
Ik flos er mijn hele lichaam mee.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:34 schreef Jahr00n het volgende:
Heerlijk die dingen. Als ik naar het werk ga heb ik ook 12 van die dingen aan eendraadje in mijn hol zitten als ik dan met een vrouwelijke collega praat laat ik soms wel wat lopen
quote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 21:11 schreef Chandler het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte, google heeft geen nuttige resultaten.
Zo is het! Ik mag toch zeker zelf wel bepalen wanneer ik in alle vrijheid de deur uit wil gaan om ongehinderd gebruik te maken van jouw spotgoedkope diensten achter het station?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:01 schreef C.L.Werner het volgende:
Nikkers?
Het is 2024 je kan dit niet zeggen a niffo ik heb je gemeld bij https://discriminatie.nl/
@:joopklepzeiker heeft hier goede ervaringen mee. Lees zijn volledige review hieronder:
“Ik voelde mij niet meer veilig in mijn eigen huis omdat de buren mij bedreigden omdat ik homo ben. Discriminatie.nl heeft mij geholpen bij het doen van aangifte.”
[ afbeelding ]
Een recente sketch van Sluipschutters met Goedemondt en Alkemade. Moest heel grappig zijn dus gewoon meelachen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |