abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 februari 2024 @ 21:24:42 #101
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_212503461
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2024 21:02 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
In een ander topic vertelt hij dat hij kratjes bier steelt en als hij controle krijgt het kassameisje dreigend uitscheldt.

Tsjaaaaaa…..
[..]

Echt compleet irrelevant voor dit topic verder maar goed
  maandag 19 februari 2024 @ 21:57:59 #102
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_212504111
De gevolgen van de lange arm van de Eritrese dictator Afwerkplek in Nederland, hoet moet niet gekker worden...
Greet, doet er wat aan!
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_212504394
Iemand Nieuwsuur gezien met de Eritrese Ambassadeur ?
pi_212505119
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 22:16 schreef jakosi het volgende:
Iemand Nieuwsuur gezien met de Eritrese Ambassadeur ?
Gezien, hij noemt het hooligans en moeten worden bestraft volgens onze wetgeving. Een heel klein beetje begrijp ik dat vroegere vluchtelingen die gevlucht zijn voor een vorig regime zich hier hebben gevestigd en het huidige regime prima vinden en daar feestjes voor geven. Ingewikkeld allemaal, wel. Geen speld tussen te krijgen. Je kunt hier in Nederland niemand oppakken die sympathie heeft voor een dictator.
pi_212505217
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 23:32 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Gezien, hij noemt het hooligans en moeten worden bestraft volgens onze wetgeving. Een heel klein beetje begrijp ik dat vroegere vluchtelingen die gevlucht zijn voor een vorig regime zich hier hebben gevestigd en het huidige regime prima vinden en daar feestjes voor geven. Ingewikkeld allemaal, wel. Geen speld tussen te krijgen. Je kunt hier in Nederland niemand oppakken die sympathie heeft voor een dictator.
Sterker nog; je komt ook niet meer van ze af, want terugsturen zal wel helemaal ingewikkeld worden qua wetgeving. We moeten hier helaas mee leven.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_212505265
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 23:43 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Sterker nog; je komt ook niet meer van ze af, want terugsturen zal wel helemaal ingewikkeld worden qua wetgeving. We moeten hier helaas mee leven.
Ja en dan denk ik: oppakken elke hooligan (zowel voor voetbal, agressie in de trein, of een feestje verstoren etc etc) en meer respect voor de wetshandhavers. Blijf met je poten van iemand anders af!
pi_212505326
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 23:50 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja en dan denk ik: oppakken elke hooligan (zowel voor voetbal, agressie in de trein, of een feestje verstoren etc etc) en meer respect voor de wetshandhavers. Blijf met je poten van iemand anders af!
Een ding moet je met mij eens zijn;

Dit zal de Nederlandse belastingbetaler onder de streep hoe dan ook weer bakken met geld kosten.

Lang leve w/
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_212505349
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 23:57 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Een ding moet je met mij eens zijn;

Dit zal de Nederlandse belastingbetaler onder de streep hoe dan ook weer bakken met geld kosten.

Lang leve w/
Nee, niet mee eens. Er bestaat geen Nederlandse belastingbetaler, iedereen betaalt. Of ga jij benoemen wie een 'echte' Nederlander is?
  dinsdag 20 februari 2024 @ 00:07:14 #109
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212505401
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 23:59 schreef Firuze60 het volgende:
Er bestaat geen Nederlandse belastingbetaler, iedereen betaalt.
Iedereen die in Nederland belasting betaalt is dan ook "de Nederlandse belastingbetaler".

Een kwart van de Iritreeers trekt na 7 jaar nog een uitkering. Dus die betalen niet :*
Haters everywhere but I don't really care.
pi_212505411
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 00:07 schreef matthijst het volgende:

[..]
Iedereen die in Nederland belasting betaalt is dan ook "de Nederlandse belastingbetaler".

Een kwart van de Iritreeers trekt na 7 jaar nog een uitkering. Dus die betalen niet :*
Dikke kwats, kom maar eens met cijfers dan.
pi_212505453
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 23:59 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee, niet mee eens. Er bestaat geen Nederlandse belastingbetaler, iedereen betaalt. Of ga jij benoemen wie een 'echte' Nederlander is?
Dus jij denkt dat die gasten wat toevoegen aan de Nederlandse samenleving?
pi_212505472
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 00:16 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Alleen al het feit dat jij zo denkt is abject! Snap je dat werkelijk niet? Tssssssk, lees 'Mein Kamf' eens. Het gaat er m.i. eerder om dat er niks te toevoegen valt en we moeten leren samen te leven in een wereld anno nu.
pi_212505613
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 00:20 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Alleen al het feit dat jij zo denkt is abject! Snap je dat werkelijk niet? Tssssssk, lees 'Mein Kamf' eens. Het gaat er m.i. eerder om dat er niks te toevoegen valt en we moeten leren samen te leven in een wereld anno nu.
:|W
pi_212505873
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 00:16 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Voegt de polaristie waar jij en andere toe oproepen hier dan wel iets positiefs bij aan de Nederlandse samenleving?

:')
  dinsdag 20 februari 2024 @ 06:35:27 #115
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_212505878
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 06:32 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Voegt de polaristie waar jij en andere toe oproepen hier dan wel iets positiefs bij aan de Nederlandse samenleving?

Wilders gaat richting 55 zetels dus wie weet.
pi_212506281
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 06:32 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Lui uit een land enorm ver weg van hier die we niet nodig hebben en hier rotzooi maken moeten er gewoon uit gegooid worden. Stop ook direct alle aanvragen van lui uit dat land. Direct harde maatregelen. En vergeet de regels gewoon. Doet die dictator ook. Hop retour met die lui. Verstoppen achter zelf bedachte regels die je ook kan veranderen.
Tijd dat Wilders alle zetels krijgt en niet gewoon een einde aan maakt. Niemand die werkt wil hier zijn belastingcenten Artie zien gaan.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_212506398
'De lange arm van Eritrea': hoe een dictatuur in Afrika hier leidt tot geweld
https://nos.nl/l/2509603
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 20 februari 2024 @ 08:39:21 #118
485843 crew  Jippie
pi_212506536
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 00:07 schreef matthijst het volgende:

[..]

Er staat uitkering of pensioen. En Eritreeėrs en Afghanen het vaakst aan het werk
Van alle statushouders hebben Eritreeėrs het vaakst betaald werk. Na zevenenhalf jaar heeft iets meer dan 60 procent van deze groep een baan. Dat is meer dan statushouders met een andere nationaliteit. (uit jouw linkje)

Op zich scoren ze niet zo slecht schijnbaar.
  dinsdag 20 februari 2024 @ 09:13:00 #119
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_212506818
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 18:30 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dit is gewoon onzin.
Alles op 1 hoop gooien is juist vragen om problemen.
Door de mensen te verspreiden is er juist meer draagvlak.

Maar het is verder afwachten hoe het in de praktijk precies gaat uitpakken. Wat ik vooral storend vind is dat rijke gemeentes gewoon achterover kunnen leunen. Die hoeven geen extra geld op dit vlak. Die vinden dat het extra geld (en dus de vluchtelingen) naar de armere gemeentes moet gaan.
Het draagvlak is er niet meer, door verspreiding bereik je alleen misschien lokaal niet het breekpunt. Wat mij betreft moeten alle asielzoekers geconcentreerd blijven, met een zeer strikte controle en absolute nul tolerantie voor onacceptabel gedrag. De grens om asielzoekers vast te zetten in een asielzoekerscentrum moet wat mij betreft flink omlaag. Een winkel diefstal mag wat mij betreft al tot een week of twee opsluiting leiden. En tot gevolg voor een eventuele vergunning toekenning.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_212506992
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 09:13 schreef nixxx het volgende:

. Een winkel diefstal mag wat mij betreft al tot een week of twee opsluiting leiden.
Ook voor autochtonen en arbeidsmigranten, dan gaat het druk worden in de gevangenissen. _O-
  dinsdag 20 februari 2024 @ 09:33:35 #121
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212507072
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 00:09 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dikke kwats, kom maar eens met cijfers dan.
Klik eens op het woordje "kwart", linkt naar het artikel.
Zo werkt dat op internet 8)7

Hier, omdat je dat klikken op een woord schijnbaar niet snapt:
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)-hebben-betaald-werk

Voornaamste bron van inkomen, statushouders, 2014 en 7 jaar later:
Na 2 jaar trekt 80+ procent een uitkering.
Na 7 jaar nog 25%.

2,5 jaar na ontvangen van de vergunning werkt 5,9%!
Hoeveel van die jonge gasten op TV denk jij dat er werken :')

Of ze zijn met pensioen, maar dat zal gezien de leeftijd weinig van toepassing zijn :')
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 20 februari 2024 @ 09:35:08 #122
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_212507087
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 09:27 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ook voor autochtonen en arbeidsmigranten, dan gaat het druk worden in de gevangenissen. _O-
Nee hoor, specifiek voor asielzoekers, en vastzetten in het asielzoekers centrum.

Ik ben ook eigenlijk wel voor een soort twee-klassen maatschappij, (EU)burgers en niet burgers. De huidige algemene mensenrechten vind ik persoonlijk onhoudbaar en ongewenst eigenlijk voor niet burgers.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_212507129
Het ging dus mis omdat velen een trauma hebben.

Hahahahahahahahaha
Zonder wrijving geen glans
pi_212507203
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 09:35 schreef nixxx het volgende:

[..]
Nee hoor, specifiek voor asielzoekers, en vastzetten in het asielzoekers centrum.

Ik ben ook eigenlijk wel voor een soort twee-klassen maatschappij, (EU)burgers en niet burgers. De huidige algemene mensenrechten vind ik persoonlijk onhoudbaar en ongewenst eigenlijk voor niet burgers.
Ah een 2 klasse maatschappij de opstap naar een Animal Farm. :')

De mensenrechten, kun je ons het artikel qouten waarin we als Europa verplicht worden om al deze asielzoekers op te nemen?
  dinsdag 20 februari 2024 @ 09:45:38 #125
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_212507232
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 09:33 schreef matthijst het volgende:

[..]
Klik eens op het woordje "kwart", linkt naar het artikel.
Zo werkt dat op internet 8)7

Hier, omdat je dat klikken op een woord schijnbaar niet snapt:
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)-hebben-betaald-werk

Voornaamste bron van inkomen, statushouders, 2014 en 7 jaar later:
Na 2 jaar trekt 80+ procent een uitkering.
Na 7 jaar nog 25%.

2,5 jaar na ontvangen van de vergunning werkt 5,9%!
Hoeveel van die jonge gasten op TV denk jij dat er werken :')

Of ze zijn met pensioen, maar dat zal gezien de leeftijd weinig van toepassing zijn :')
En hoe scoren kaasjes? Laten we eens kijken naar de arbeidsparticipatie in Nederland: https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)beidsmarkt/werkenden
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')