nee nee neequote:Op maandag 19 februari 2024 17:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ach, je weet al hoe dit verder gaat, Roethof, Spong of Knoops bieden zich gratis aan bij deze jongens en vervolgens krijgen ze nog een schadevergoeding mee van de D66-rechter voor de dagen die ze vast hebben gezeten.
Nee, ze zitten nog vast.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:48 schreef Aberkullie het volgende:
Heeft Geertje er al een paar het land uitgebonjourd?
Geert heeft getwitterd dat hij het spuugzat is en als nieuwe premier orde op zaken wil stellen.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:48 schreef Aberkullie het volgende:
Heeft Geertje er al een paar het land uitgebonjourd?
ga lekker nationalistisch doen en organiseer die demonstraties dan ipv hier te ne0 slachtoffer te spelen alsof we in nl nooit protesteren terwijl er voorgaande jaren gewoon grootschalige woondemonstraties waren die je alweer vergeten was.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:31 schreef Homey het volgende:
[..]
De Nederlander zal never nooit niet demonstreren tegen het huidige asielbeleid. Of demonstreren voor ook voorrang op een woning.
Dat is allemaal te nationalistisch voor de gemiddelde Nederlander.
Nergens in de wereld is nationalisme zo'n vies woord als in Nederland.
En daar maken steeds meer buitenlanders gretig misbruik van.
God dat eindeloze gejammer en gemekker.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
ga lekker nationalistisch doen en organiseer die demonstraties dan ipv hier te ne0 slachtoffer te spelen alsof we in nl nooit protesteren terwijl er voorgaande jaren gewoon grootschalige woondemonstraties waren die je alweer vergeten was.
Dit is gewoon onzin.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit dus. Dit tuig op 1 plek is in de hand te houden, dat tuig verspreid door heel NL niet meer.
Die jongens mogen geen advocaten hebben?quote:Op maandag 19 februari 2024 17:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ach, je weet al hoe dit verder gaat, Roethof, Spong of Knoops bieden zich gratis aan bij deze jongens en vervolgens krijgen ze nog een schadevergoeding mee van de D66-rechter voor de dagen die ze vast hebben gezeten.
Met die vraag zit ik ook.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:21 schreef Perrin het volgende:
waar zijn de mannen gebleven die actie ondernemen en dingen organiseren.
Die hebben zich verenigd bij XR, daarom komen er vanuit daar regelmatig demonstraties.quote:
Aktion-T4quote:Op maandag 19 februari 2024 18:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die jongens mogen geen advocaten hebben?
En wat is dan een passende straf die een niet-D66 rechter zou opleggen?
Als echte Nederlander die al 40 jaar hard werkt is het om te janken, ik geef zelfs het advies aan mijn 3 kinderen, als je de kans krijgt om hier weg te komen pak die kans dan.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:15 schreef Werkperd het volgende:
Ontoelaatbaar, onacceptabel en moet niet zonder consequenties blijven.
Ik, als kleinzoon en zoon van gastarbeiders opa en pa, die hier geboren en getogen is als Turkse Nederlander en keihard werkt voor zijn centen en bijdrage levert aan de maatschappij, is al die asielzoekers, statushouders en weet ik het wat allemaal spuug en spuugzat.
De balans binnen het multicultureel plaatje is compleet verstoord en uit de hand gelopen. Ik zie voortaan om elke hoek een groep kansloze jongeren die niets goeds uitstralen. Om elke hoek een groep volwassenen die er lui bijhangen en de openbare netheid en orde verstoren. Ze werken niet, ze genieten van allerlei voorzieningen, daarbovenop fokken ze als konijnen en brengen ze steeds meer kinderen op aarde.
Nou als dit de manier is waarop Nederlandse vergrijzing en arbeidstekort tegengegaan moet worden, dan zijn wij compleet verloren.
Ik wil niet meer langer leven in Nederland. Kan je nagaan hoe het moet voelen voor een rasechte Nederlander.
Gezellige opbeurende vader.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:45 schreef halfway het volgende:
[..]
Als echte Nederlander die al 40 jaar hard werkt is het om te janken, ik geef zelfs het advies aan mijn 3 kinderen, als je de kans krijgt om hier weg te komen pak die kans dan.
Yep, zie oud en nieuw.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:56 schreef Wirelessmouse het volgende:
Ach, we weten allemaal dat er nu verontwaardigd gereageerd wordt, men zich afvraagt 'hoe dit mogelijk is ' en een paar keer 'onacceptabel' gezegd wordt.
Over 1-2 weken heeft niemand het er meer over en gaan we op de oude voet verder.
Ben ik nu de enige die het uiteindelijk niet uitmaakt of wij nu door rellende Afrikanen, hardwerkende en veel drinkende oost-Europeanen of nijvere en efficiënte Aziaten vervangen worden?quote:Op maandag 19 februari 2024 12:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je afrika importeert, dan importeer je ook dit gedrag.
Pay peanuts, get monkeys.We hebben ook nog een bak Syriers en Afghanen die zich zeker in de toekomst gaan laten gelden.
Wat ben je toch ook een vreselijk principieel mannetjequote:Op maandag 19 februari 2024 18:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die jongens mogen geen advocaten hebben?
En wat is dan een passende straf die een niet-D66 rechter zou opleggen?
In een ander topic vertelt hij dat hij kratjes bier steelt en als hij controle krijgt het kassameisje dreigend uitscheldt.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:59 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een vreselijk principieel mannetje![]()
Werkelijk in alle topics waar een gekleurde buitenlander/vluchteling wat flikt kom jij met je principiële geneuzel de dader(s) een hart onder de riem steken.
Het valt op. Dat was vroeger wel anders.
quote:Op maandag 19 februari 2024 20:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hoe gaat dit in de praktijk? Vragen ze die beelden achteraf op of houden ze je continue in de gaten en gaat het alarm af als ze zien dat je iets niet scant?
Want ik ben (toen hier de zelfscankassa kwam in de PLUS) regelmatig met een gratis kratje bier naar buiten gekomen. Als ik toch gepakt werd (steekproef) dan zei ik gewoon dat ik vergeten was te scannen. Bij vragen van zo´n kassameisje gewoon met stemverheffing en wat agressie zeggen dat je het vergeten was te scannen. Dan kan je gewoon alsnog betalen en weglopen zonder problemen.
Dus wat gaan camera´s hier tegen doen dan?
Het lijkt me vrij normaal dat zelfs de grootste misdadiger een advocaat krijgt. Dat is inderdaad principieel in een rechtsstaat maar dat heeft echt helemaal niets te maken met de dader een hart onder de riem steken. Dat jij dat zo interpreteert bij deze post, zegt meer over jou volgens mij.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:59 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Werkelijk in alle topics waar een gekleurde buitenlander/vluchteling wat flikt kom jij met je principiële geneuzel de dader(s) een hart onder de riem steken.
Blijkbaar heb ik een gevoelige snaar geraakt.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:59 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Tijdens de coronaperiode.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
In een ander topic vertelt hij dat hij kratjes bier steelt en als hij controle krijgt het kassameisje dreigend uitscheldt.
Tsjaaaaaa…..
[..]
Er is geen draagvlak.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is gewoon onzin.
Alles op 1 hoop gooien is juist vragen om problemen.
Door de mensen te verspreiden is er juist meer draagvlak.
Maar het is verder afwachten hoe het in de praktijk precies gaat uitpakken. Wat ik vooral storend vind is dat rijke gemeentes gewoon achterover kunnen leunen. Die hoeven geen extra geld op dit vlak. Die vinden dat het extra geld (en dus de vluchtelingen) naar de armere gemeentes moet gaan.
Je bent gewoon een asociaal varken.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:12 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Tijdens de coronaperiode.
En mocht ik voor wat voor misdaad dan ook gepakt worden, zou ik erg graag een advocaat willen hebben. Daar heb je recht op in Nederland.
Dat valt reuze mee.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je bent gewoon een asociaal varken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |