Klopt voor een deel, zover was ik ook, alleen kan je groeien als je door hebt hoe het spelletje (de game/simulatie/matrix) in elkaar zitquote:Op zondag 18 februari 2024 21:50 schreef timmmmm het volgende:
Waarom zou je hier dan de ruis opzoeken?
Je hebt het over NPC's maar hebt niet door dat jij, zonder de NP, nog steeds een speler bent in een of ander spel. Zolang je speelt, NPC of niet, heb jij de controle niet. Dan heeft het spel de controle.
Goed dat je niet mee speelt, en onbewust speel je wel meequote:Ik speel niet mee,
wat bedoel je, met klinkt niet best?quote:ik hoop dat je ooit ook de juiste mindset vindt om eruit te stappen. Dit klinkt in ieder geval niet best.
Nee hoor, vertel eens?quote:Op zondag 18 februari 2024 22:06 schreef capricia het volgende:
Bijna alle users op Fok! zijn eigenlijk een algoritme. Dat weet toch iedereen?
Ik creëer mijn eigen algoritme, maar ben dan ook zelflerende AI.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:06 schreef capricia het volgende:
Bijna alle users op Fok! zijn eigenlijk een algoritme. Dat weet toch iedereen?
- geen persoonlijke aanvallen maat -quote:Op zondag 18 februari 2024 22:08 schreef ToT het volgende:
Ik was vroeger een avonturier als jou, toen kreeg ik een pijl in mijn knie.
Als je nog denkt het spel te moeten spelen, ben je niet veel verder dan de door jou zo geminachte NPCsquote:Op zondag 18 februari 2024 22:03 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Klopt voor een deel, zover was ik ook, alleen kan je groeien als je door hebt hoe het spelletje (de game/simulatie/matrix) in elkaar zit
[..]
Goed dat je niet mee speelt, en onbewust speel je wel mee
[..]
wat bedoel je, met klinkt niet best?
Nou, het valt voor jou toch niet te bewijzen wie er echt bestaat op fok.quote:
Ik moet wel, ik zit er midden in.De kunst is npc's te herkennen. dat weet je dat je op de juiste weg zit...lijkt mequote:Op zondag 18 februari 2024 22:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je nog denkt het spel te moeten spelen, ben je niet veel verder dan de door jou zo geminachte NPCs
Nee hoor, jullie zijn wel authentiek op jullie wijze, alleen in (zelf) bewustzijn mocht je dat hebben nog niet klaar voor.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, het valt voor jou toch niet te bewijzen wie er echt bestaat op fok.
Dus ik denk dat het beter is om er van uit te gaan, dat het allemaal algoritmes zijn. Iedere user. Behalve jijzelf, natuurlijk.
Bro hun spel bestaat alleen als je meespeelt.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:15 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ik moet wel, ik zit er midden in.De kunst is npc's te herkennen. dat weet je dat je op de juiste weg zit...lijkt me
Klopt 100 procent letterlijk wat je zegt.Ik weet het. Iets houdt mij tegen. waarschijnlijk het onbekendequote:Op zondag 18 februari 2024 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bro hun spel bestaat alleen als je meespeelt.
Als je blijft spelen, zit je misschien op een ander level dan je NPCs maar je blijft in hun spel zitten.
Open je ogen, er is geen game behalve als je het speelt. Je kan doen wat je wil
ik ken je verder niet en misschien neem je me in de maling. Sommige reacties van je kan ik wat mee. bedankt daarvoor.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:19 schreef timmmmm het volgende:
Kom maar bij me als je klaar bent voor de volgende stap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |