abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8505204
Hallo allen,

Ik heb echt een Mega probleem. Het zit als volgt. Bij mijn vorige baan heb ik werk en prive niet helemaal gescheiden gehouden. Dit heeft toen veel problemen opgeleverd. In 2,5 jaar liepen 4 relaties daar stuk. Op een gegeven moment wilde ik daar gewoon weg. Ik heb nu inmiddels een andere baan waar niemand verder iets weet over mijn verleden, dit wil ik graag zo houden.

Oke, Ik heb een paar hele goede vriendinnen die ik heb leren kennen via mijn huidige baan. Een vroeg of ik op 24 feb op haar verjaardag kwam. Das dus een probleem, vrijwel al mijn exen zijn goede vriendinnen van haar, en die gaan zeker ook komen. Alleen weet zij niet dat dat dat ook mijn exen zijn. En mijn exen weten ook niet dat ik haar ken.

Ik heb me al ongeveer 5 keer onder een dergelijk feeste uitgelult. Maar om ook niet op haar verjaardag te komen, kan ik eigenlijk niet maken. Maar toch moet ik er op een een of andere manier onderuit zien te komen.

Wat moet ik in vredisnaam hieraandoen?
?

pi_8505280
Zeg gewoon dat het niet goed uitkomt. En dat je samen met haar iets leuks wilt gaan doen voor haar verjaardag. Samen naar de stad, etc. Gewoon gelijk een datum afspreken ofzo, zal ze best leuk vinden

[Dit bericht is gewijzigd door kayz op 15-02-2003 23:00]

pi_8505290
Stuur haar dit verhaal via email! En hou vervolgens prive en werk gescheiden. Brengt alleenmaar rotzooi!
  zaterdag 15 februari 2003 @ 23:00:24 #4
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_8505300
En daarvoor een kloon aanmaken??

Nou, zeg dat je een verjaardag hebt. >klaar<

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_8505306
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 22:59 schreef kayz het volgende:
Zeg gewoon dat het niet goed uitkomt etc. En dat je samen met haar iets leuks wilt gaan doen voor haar verjaardag. Samen naar de stad, etc
dan heeft hij over 6 maanden weer een ex erbij
046
Dank aan Yeahinho
  zaterdag 15 februari 2003 @ 23:01:24 #6
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_8505331
hopen dat je exen volwassener met relatie's en voormalige relatie zullen omgaan dat jij. So what, al zouden ze het kunnen vertellen. Trouwens anders vertel je het gewoon zelf
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 23:01:26 #7
39827 Jaap_
Ga je eigen subtitle lezen!
pi_8505333
Ik raad je af op zo'n manier de waarheid te blijven ontlopen, gewoon eerlijk blijven, het is even vervelend maar op langere termijn voelt het veel beter.
A Flea still believes the blood of those who wouldn't harm a Flea
pi_8505437
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 23:01 schreef Jaap_ het volgende:
Ik raad je af op zo'n manier de waarheid te blijven ontlopen, gewoon eerlijk blijven, het is even vervelend maar op langere termijn voelt het veel beter.
als hij nix zegt kan hij ook niet liegen
046
Dank aan Yeahinho
pi_8506779
ga er heen , wordt e er mee geconfronteerd , zeg dan ja dat is zo dat was een grote fout van mij etc. Je kan er toch wel nonchalant er mee omgaan en doen alsof er neits is gebeurt? of is het juist nog steeds ruzie tussen jou en je ex'en? naja .. gewoon gaan .. lekker feesten
Spuit je anus schoon met een tuinslang.
  zondag 16 februari 2003 @ 00:30:54 #10
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8507521
vrienden zoeken buiten dat kringetje waar jij blijkbbaar steeds zit te stoken.. En gewoon de vrouwen links laten liggen!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 16 februari 2003 @ 00:38:08 #11
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_8507674
Brrr, ooit een verjaardag gehad met ook 4 of 5 exen daar. Gelukkig was er een zo sportief het geroddel van de anderen de kop in te drukken..

Vrouwen, apart soort volkje af en toe

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')