Deze meneer is genoeg politiek geëngageerd om naar Den Haag af te reizen om zijn punt te maken (op een afkeurenswaardige manier om het op zijn zachtst te zeggen), dus ergens leeft daarbij de overtuiging dat hij het voor zijn volk doet.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:06 schreef hb64 het volgende:
[..]
Dat interesseert die irritreeer niks, zijn uitkering met alle toeslagen krijgt hij gewoon op z'n rekening gestort eind van de maand, zolang hij leeft.
Klopt.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wacht eens even… wat zeg je nou? Moet er op Wilders gestemd worden?
Want anders keur je dit soort gedrag goed??
Het gaat niet om Wilders, het gaat erom dat de hele asielfilosofie en -uitvoering volledig anders moet.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:02 schreef hangtime het volgende:
We mogen wel eens hand in eigen boezem steken.
Ken jij mensen die nog steeds geen Wilders stemmen?
Ga de discussie eens aan...
Anders blijven we oogsten wat we zaaien.
Whiskers zit in de bijstand johquote:Op zondag 18 februari 2024 10:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je 2 collegas zullen vast helemaal fantastisch zijn.![]()
Zeer zeker nietquote:
Ze zal wel net heel toevallig de 2 figuren kennen die wel heel hard werken.quote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 11:12 schreef hangtime het volgende:
[..]
Klopt.
Je stemt dan voor nog meer vernieling van Nederland.
Je kan wel wegkijken, maar je bent en blijft verantwoordelijk met je foute stem gedrag.
Sterker nog, het regime daar perst de mensen die hier gevlucht zijn af middels dreigementen richting de familie. Degenen die gevlucht zijn voor het regime, dus tegen het regime zijn hebben logischerwijs een probleem met dat soort gedrag en mensen die dat mogelijk maken.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:52 schreef RealistAtheist het volgende:
Naar ik begrijp was dit een confrontatie tussen voorstanders en tegenstanders van het regime. Dan denk ik. Pardon??? Voorstanders van het regime??? Die hebben hier asiel gekregen?Ik zou me een breuk lachen als het niet zo triest was.
Klopt, maar dan niet zeuren als je huis in de fik gestoken wordt of je kinders verkracht worden en geen huis kunnen kopen.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]![]()
Gelukkig leven we in een democratie en hebben we de vrijheid om op verschillende partijen te stemmen, en niet die wat bovenstaande user de beste vindt.
Het is natuurlijker gemakkelijk hele groepen over één kam te scheren.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze zal wel net heel toevallig de 2 figuren kennen die wel heel hard werken.
Onacceptabel, ook al zo'n stopwoordje van de VVD tegenwoordig....quote:Op zondag 18 februari 2024 11:13 schreef Ali_boo het volgende:
Ga je nog wat doen of wat ?
[x]https://twitter.com/DilanYesilgoz/status/1758990989992104202[/x]
Net als die politici die altijd een anekdote hebben van een gesprek met een kiezer of een ingezonden briefquote:Op zondag 18 februari 2024 11:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze zal wel net heel toevallig de 2 figuren kennen die wel heel hard werken.
Je bent een beetje een zondebok aan het zoeken voor alle frustratie merk ik.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:15 schreef hangtime het volgende:
[..]
Klopt, maar dan niet zeuren als je huis in de fik gestoken wordt of je kinders verkracht worden en geen huis kunnen kopen.
Je bent een beetje naief weg aan het lopen voor je onverantwoordelijke keuzes merk ik.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je bent een beetje een zondebok aan het zoeken voor alle frustratie merk ik.
Wat heb jij eigenlijk van je ouders meegekregen dat je zo generaliserend praat?quote:Op zondag 18 februari 2024 11:22 schreef Cruzinats het volgende:
Je kan de mensen uit de derde wereld halen, maar de derde wereld niet uit de mensen.
En de ouders zullen dit achtergestelde gedrag doorgeven aan de kinders onder het mom van 'cultuur'.
Precies, het geeft mensen een vals gevoel van onveiligheid, het gevoel dat mensen van die achtergrond hier helemaal niet horen en misbruik maken van hun asielstelsel en sociale zekerheid, het sentiment dat het ondankbare barbaren zijn en dat de bovenonsgestelden omvolking belangrijker vinden dan de eigen burgers. Gelukkig zijn er hoogopergeleide mensen met het monopolie op verstand en de wijsheid in pacht die erop zullen wijzen dat die gevoelens waarop ingespeeld wordt uitsluitend uit de ontzettend racistische onderbuik komen en het alleen maar een gevoel is. Wij kunnen dit makkelijk aan, het zijn er immers maar een paar duizend meer dan bij de vorige Eritreeerrellen.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:43 schreef Qarrad het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)gemaakt-br~a11cec38/
Het lijkt mij heel interessant om deze jongeman te vragen hoe hij ertegenaan kijkt dat zijn rotkop en zijn gedrag op de gevoelige plaat door een populistische politicus gebruikt gaan worden om nog meer bedenkingen over de aanwezigheid van mensen van jouw achtergrond te zaaien (voor zover je dat zelf niet voor elkaar hebt gekregen).
Ken jij elk individu bij naam?quote:Op zondag 18 februari 2024 11:23 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk van je ouders meegekregen dat je zo generaliserend praat?
Het ontgaat mij welk punt je hier probeert te maken. Waarom zou Europa verantwoordelijkheid hebben voor deze mensen?quote:Op zondag 18 februari 2024 10:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
We als Europa wel degelijk.![]()
Iets met Italiaanse bezetting en annexatie met buurlanden verplichte landsvorming en zo gemist blijkbaar.
Het historisch besef hoe grenzen in afrika ontstaan zijn is blijkbaar op een historisch laag niveau beland dat zulke kortzichtige beweringen zomaar gemaakt worden.
Correct. Maar dit geldt voor meerdere volkeren natuurlijk. De realiteit is nu eenmaal dat de cultuur in het Westen (en Europa in bredere zin), niet zo goed te verenigen is met die uit sommige andere delen van de wereld. Maar helaas zijn er mensen die dat maar niet willen begrijpen en er dus op staan dat er maar allemaal migranten hierheen blijven komen uit zulke landen.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:22 schreef oblo het volgende:
Eritreeërs hebben nogal moeite om de regels en wetten van hun gastlanden na te leven. Eerder waren er rellen in Duitsland, Zweden, Engeland, Canada en als je een extreem voorbeeld wil zien lees over de rellen in Israel, Tel Aviv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |