quote:Op zondag 18 februari 2024 10:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Er zijn er wel die hier gewoon hun steentje bij komen dragen, maar niet uit Eritrea.
Onzin!quote:Op zondag 18 februari 2024 10:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeer zeker wél. 2 van mijn collega's bijvoorbeeld.
Moest lachen.quote:
Sterker; alleen het Afrikaanse continent - waar ze vandaan komen - is al drie keer groter dan de EU. Vang ze gewoon ergens in dat kolossale Afrika op ipv in een Europa van postzegelformaat. We hebben ook echt nul historische band met of verantwoordelijkheid tegenover Eritreërs, dus er is echt geen enkele reden om ze hier op te vangen.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De wereld is groter dan de EU. Ze zijn ook helemaal vanuit Eritrea naar Nederland gekomen, dan kunnen ze vast ook wel weer de reis terug naar Afrika maken.
Je 2 collegas zullen vast helemaal fantastisch zijn.quote:
Ja, dat zijn ze inderdaad.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je 2 collegas zullen vast helemaal fantastisch zijn.![]()
Je artikel zit achter een betaalmuurquote:Op zondag 18 februari 2024 10:43 schreef Qarrad het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)gemaakt-br~a11cec38/
Het lijkt mij heel interessant om deze jongeman te vragen hoe hij ertegenaan kijkt dat zijn rotkop en zijn gedrag op de gevoelige plaat door een populistische politicus gebruikt gaan worden om nog meer bedenkingen over de aanwezigheid van mensen van jouw achtergrond te zaaien (voor zover je dat zelf niet voor elkaar hebt gekregen).
quote:Op zondag 18 februari 2024 10:41 schreef Ali_boo het volgende:
Wat een pauperland zijn we toch ook![]()
[x]https://twitter.com/Leila68488345/status/1759018440138834234[/x]
De beste jongeman lijkt me geen groot denker om zich daar zorgen over te maken.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:43 schreef Qarrad het volgende:
Het lijkt mij heel interessant om deze jongeman te vragen hoe hij ertegenaan kijkt dat zijn rotkop en zijn gedrag op de gevoelige plaat door een populistische politicus gebruikt gaan worden om nog meer bedenkingen over de aanwezigheid van mensen van jouw achtergrond te zaaien (voor zover je dat zelf niet voor elkaar hebt gekregen).
Oh, sorry. Nou, die foto in het artikel van de met een stok zwaaiende jongen werd door Geert Wilders gebruikt.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je artikel zit achter een betaalmuur
Ja dat is wel erg ehhh kan even geen andere omschrijving vinden dan "belachelijk slecht".quote:Op zondag 18 februari 2024 10:52 schreef RealistAtheist het volgende:
Naar ik begrijp was dit een confrontatie tussen voorstanders en tegenstanders van het regime. Dan denk ik. Pardon??? Voorstanders van het regime??? Die hebben hier asiel gekregen?Ik zou me een breuk lachen als het niet zo triest was.
We als Europa wel degelijk.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:36 schreef spicymchaggis het volgende:
. We hebben ook echt nul historische band met of verantwoordelijkheid tegenover Eritreërs, dus er is echt geen enkele reden om ze hier op te vangen.
Het gaat over Nederland en jij komt met een stukje over Italie aanzetten.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
We als Europa wel degelijk.![]()
Iets met Italiaanse bezetting en annexatie met buurlanden verplichte landsvorming en zo gemist blijkbaar.
Het historisch besef hoe grenzen in afrika ontstaan zijn is blijkbaar op een historisch laag niveau beland dat zulke kortzichtige beweringen zomaar gemaakt worden.
We als Europa waar we de vluchtelingen over Europese landen zouden verdelen die We.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het gaat over Nederland en jij komt met een stukje over Italie aanzetten.
Dat interesseert die irritreeer niks, zijn uitkering met alle toeslagen krijgt hij gewoon op z'n rekening gestort eind van de maand, zolang hij leeft.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:43 schreef Qarrad het volgende:
Gemiste kans: "De overdracht van de Nederlandse kernnormen- en waarden – die de basis vormen voor integratie en cruciaal zijn voor succes in de Nederlandse samenleving – is door de onderzoekers niet onderzocht."quote:Op zondag 18 februari 2024 10:04 schreef Toine51 het volgende:
Ze kunnen zó moeilijk integreren, dat wij ze maar moeten helpen...
https://www.binnenlandsbe(...)mgaan-met-eritreeers!!!!
Wacht eens even… wat zeg je nou? Moet er op Wilders gestemd worden?quote:Op zondag 18 februari 2024 11:02 schreef hangtime het volgende:
We mogen wel eens hand in eigen boezem steken.
Ken jij mensen die nog steeds geen Wilders stemmen?
Ga de discussie eens aan...
Anders blijven we oogsten wat we zaaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |