abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212478580
BREAKING NEWS.

twitter

twitter

twitter

https://www.telegraaf.nl/(...)eenkomst-in-den-haag
U MAD?
pi_212478615
Waarom zou je als nederlander nog in het westen gaan wonen? Nog een paar jaar dan is het vergaan daar.
pi_212478625
Zitten die honderden relschoppers al vast of nog altijd 0 arrestaties? Was al belachelijk dat ze uren hun gang konden gaan, lijkt wel een angst te zitten om zo'n soort onderontwikkeld agressief volk met charges en de knuppel aan te pakken.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_212478644
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 09:12 schreef Jahr00n het volgende:
Waarom zou je als nederlander nog in het westen gaan wonen? Nog een paar jaar dan is het vergaan daar.
De burgemeester van Den Haag reageert met de prachtige reactie: ‘geweld onacceptabel’

En vervolgens blijken er 0 arrestaties te zijn gedaan. Waarschijnlijk om te deëscaleren _O-

Maar ze maken zich wel druk om een wietplantage met 100 planten, dan kunnen ze (burgemeesters en politie) met tig volzinnen social media vol kalken en maar met het vingertje wijzen. Maar als er echt stront aan de knikker is doen ze helemaal geen flikker. Wat een droevenis.
U MAD?
pi_212478652
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 09:12 schreef Jahr00n het volgende:
Waar is het beter dan?
pi_212478654
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 09:16 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
De burgemeester van Den Haag reageert met de prachtige reactie: ‘geweld onacceptabel’

En vervolgens blijken er 0 arrestaties te zijn gedaan. Waarschijnlijk om te deëscaleren _O-

Maar ze maken zich wel druk om een wietplantage met 100 planten, dan kunnen ze, burgemeesters en politie, social media vol kalken. Wat een softies.
Heb medelijden met die agenten, ze zijn echt letterlijk machteloos. Als je wel ingrijpt ben je meteen een racist natuurlijk. Je moet dit volk meteen laten zien wie de baas is in Nederland.
pi_212478691
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 09:17 schreef ISVV het volgende:

[..]
Heb medelijden met die agenten, ze zijn echt letterlijk machteloos. Als je wel ingrijpt ben je meteen een racist natuurlijk. Je moet dit volk meteen laten zien wie de baas is in Nederland.
Waarom zou je anno 2024 nog agent willen worden? Om je voor een hongerloon te laten bekogelen met bakstenen en vervolgens niets te mogen en kunnen? Ze zetten bij de politie in hun vacatures vooral in op social media tijgers die lollige tekstjes kunnen schrijven over relatief onbelangrijke dingen. Want ja, het is belangrijker om goed over te komen op internet tegenwoordig als op straat.
U MAD?
pi_212478692
Niks doe werkt deescalerend, maar dit volk uit de woestijn heeft de volgende keer dan weer geen ontzag voor het gezag.

Het zijn ontzettend primitieve mensen. Met een goede knuppel laten ze het de volgende keer wel. Met een paar uur schoffelen of paar weken gevangenis niet.
  zondag 18 februari 2024 @ 09:21:08 #9
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212478699
quote:
Een bijeenkomst van een groep Eritreeërs in het partycentrum Opera in Den Haag is verstoord door jongeren van de Eritrese organisatie ‘Brigade Nhamedu’.

https://www.ad.nl/binnenl(...)rrestaties~ad40e3ca/
Die brigade is dus de politieke oppositie en heeft o.a. als doel om eind dit jaar internationaal verkiezingen voor Eritrea te organiseren.

Ik vermoed dus dat dit niet de laatste keer is in 2024 dat we dit soort taferelen hebben gezien in deze gemeenschap :X
pi_212478716
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2024 09:21 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Die brigade is dus de politieke oppositie en heeft o.a. als doel om eind dit jaar internationaal verkiezingen voor Eritrea te organiseren.

Ik vermoed dus dat dit niet de laatste keer is in 2024 dat we dit soort taferelen hebben gezien in deze gemeenschap :X
Google maar eens, dit is al vaker dan eens uit de hand gelopen. Niet alleen hier. In Duitsland is het ook schering en inslag met die mongooltjes.
U MAD?
  zondag 18 februari 2024 @ 09:22:28 #11
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_212478717
Wilders + 20 zetels

pi_212478730
Vluchten uit een gewelddadig land om datzelfde gewelddadige gedrag in het opvangland te vertonen.

Ik kan het met de beste wil niet begrijpen..
pi_212478734
Hoop drama om niks, Geert Wilders zal er wel over Tweeten.
pi_212478794
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 09:23 schreef LaDaDiDa het volgende:
Vluchten uit een gewelddadig land om datzelfde gewelddadige gedrag in het opvangland te vertonen.

Ik kan het met de beste wil niet begrijpen..
Het zal daar wel heel normaal zijn, om te doen. Maar ik snap het niet, als je je zo druk maakt om de situatie in het thuisland, dat het zoveel met je doet, ga er dan wonen.
  zondag 18 februari 2024 @ 09:36:47 #15
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212478839
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 09:24 schreef grrrrg het volgende:
Hoop drama om niks, Geert Wilders zal er wel over Tweeten.
Nee klopt, als je auto helemaal afbrandt door een stel losgeslagen idioten is het inderdaad drama om niks.
pi_212478861
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 07:49 schreef hoechst het volgende: Wie gaat dit betalen?
Jij, je betaald immers ook al hun uitkeringen
pi_212478868
Ik snap dit ook niet. Asiel aanvragen omdat je uit oorlogsgebied komt, en vervolgens hier verder gaan met oorlog voeren.

Allemaal terug naar Eritrea. Dan kunnen ze het daar gewoon weer uitvechten, ipv hier.
  zondag 18 februari 2024 @ 09:41:08 #18
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_212478875
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 09:31 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Het zal daar wel heel normaal zijn, om te doen. Maar ik snap het niet, als je je zo druk maakt om de situatie in het thuisland, dat het zoveel met je doet, ga er dan wonen.
geborneerde inteelt cultuur die blijkbaar geimporteerd moet worden en waar wij als Nederlanders maar mee om moeten gaan.

ik snap wel dat mensen massaal wilders stemmen.
  zondag 18 februari 2024 @ 09:41:15 #19
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212478877
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 09:39 schreef Morri2 het volgende:
Ik snap dit ook niet. Asiel aanvragen omdat je uit oorlogsgebied komt, en vervolgens hier verder gaan met oorlog voeren.

Allemaal terug naar Eritrea. Dan kunnen ze het daar gewoon weer uitvechten, ipv hier.
Wij zijn gewoon veel te ruimhartig met asielstatussen uitdelen. Bij de geringste vorm van twijfel of een verhaal wat niet waterdicht is, zou je het al niet moeten doen.
pi_212478909
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 09:41 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Wij zijn gewoon veel te ruimhartig met asielstatussen uitdelen. Bij de geringste vorm van twijfel of een verhaal wat niet waterdicht is, zou je het al niet moeten doen.
En misschien een proefperiode van 5 jaar. Ik als Nederlander kan het ook vergeten als ik iets uitvreet en een strafblad krijg. Succes met een baan vinden dan.
  zondag 18 februari 2024 @ 09:45:43 #21
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212478917
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 09:44 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
En misschien een proefperiode van 5 jaar. Ik als Nederlander kan het ook vergeten als ik iets uitvreet en een strafblad krijg. Succes met een baan vinden dan.
Precies, we moeten nieuwe mensen die zich goed inzetten voor onze samenleving meer aanmoedigen, en dit soort gedrag veel zwaarder straffen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_212478947
quote:
16s.gif Op zondag 18 februari 2024 09:45 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Precies, we moeten nieuwe mensen die zich goed inzetten voor onze samenleving meer aanmoedigen, en dit soort gedrag veel zwaarder straffen.
Op het nieuws gezeik over bestaanszekerheid, en dat de overheid financiële tekorten heeft.

Een politie auto of twee en een busje zullen niet goedkoop zijn. Ook de verzekeringen moeten misschien gaan uitkeren wat de polis prijs weer omhoog drijft. Daar hebben we toch allemaal niks aan?

Je geeft ze een kans in een nieuw land, en wat krijg je terug? Vernietiging... Ik snap dat terugsturen en zo niet makkelijk gaat, maar op een gegeven moment moet je een lijn trekken. Het is ook niet zo dat iedereen uit Eritrea terug moet, maar iedereen die geweld heeft gebruikt, heeft laten zien niet klaar te zijn voor het Nederlandse burgerschap, en aan die conclusie moet je toch eens consequenties gaan verbinden. In plaats van een: 'Zwieber niet stelen.'

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2024 09:50:42 ]
  zondag 18 februari 2024 @ 09:51:09 #23
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212478954
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 09:50 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Op het nieuws gezeik over bestaanszekerheid, en dat de overheid financiële tekorten heeft.

Een politie auto of twee en een busje zullen niet goedkoop zijn. Ook de verzekeringen moeten misschien gaan uitkeren wat de polis prijs weer omhoog drijft. Daar hebben we toch allemaal niks aan?

Je geeft ze een kans in een nieuw land, en wat krijg je terug? Vernietiging... Ik snap dat terugsturen en zo niet makkelijk gaat, maar op een gegeven moment moet je een lijn trekken. Het is ook niet zo dat iedereen uit Eritrea terug moet, maar iedereen die geweld heeft gebruikt, heeft laten zien niet klaar te zijn voor het Nederlandse burgerschap.
Je hoeft ze ook niet terug naar Eritrea te sturen, je zegt gewoon 'in Nederland ben je niet meer welkom'. Dan zoeken ze zelf maar uit in welk land ze daarna willen aankloppen.
pi_212478969
Wat is de reden van de rellen?

Waarom doen de 1 van de vijf rusland gezinde naties dit?
pi_212478984
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 09:51 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Je hoeft ze ook niet terug naar Eritrea te sturen, je zegt gewoon 'in Nederland ben je niet meer welkom'. Dan zoeken ze zelf maar uit in welk land ze daarna willen aankloppen.
We zijn onderdeel van de EU bijna alle landen om ons heen zijn daar onderdeel van. Ik denk niet dat ze er blij mee gaan zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')