Er is een heel groot eiland ter zuiden van Europa.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:21 schreef sturmpie het volgende:
ik heb dit idee al eerder geopperd:
we moeten 'n gebied vinden ergens ter wereld, 'n groot eiland, waar men dergelijke vluchtelingen kan opvangen en opleiden
nee, ik bedoel bijv. in de zuid-aziatische zee, daar heb je veel eilanden, daar kan je eilanden inrichten voor dergelijk volk, dan heeft niemand er last van en als ze geslaagd zijn voor hun diploma kunnen ze integrerenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:23 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Er is een heel groot eiland ter zuiden van Europa.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:23 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Er is een heel groot eiland ter zuiden van Europa.
Eritrea is een land dat dikwijls in oorlog is geweest, met bijbehorende massa executies en verkrachtingen. Het is een van de meest onveilige gebieden in de wereld.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:18 schreef Lothiriel het volgende:
Welke mentaal geretardeerden hebben eigenlijk ooit besloten dat die Eritreeers binnen moesten gelaten worden
Het blijft bij praatjes bij Wilders, zelfs als hij premier wordt zal hij deze woorden van hem vast ook in de ijskast zetten.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat een verrassende reactie zeg.
Leg me dan eens uit waarom er hier ook "regeringsgetrouwen" zijn binnengeraaktquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Eritrea is een land dat dikwijls in oorlog is geweest, met bijbehorende massa executies en verkrachtingen. Het is een van de meest onveilige gebieden in de wereld.
Dit is debiel gedrag natuurlijk, maar het zijn meestal wel echte vluchtelingen.
Misschien niet eens zo,n slecht idee. Werkt wel agressie verminderend.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:16 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat er zou staan "geef die mensen een ontspannende massage."
gezellig tussen de ijsberen, die hebben behoorlijk grote honger heb ik onlangs gelezenquote:
Gelul van de hoogste orde dit. Dat tuig krijgt asiel vanwege de langdurende dienstplicht. Niet vanwege vermeende executies of verkrachtingen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Eritrea is een land dat dikwijls in oorlog is geweest, met bijbehorende massa executies en verkrachtingen. Het is een van de meest onveilige gebieden in de wereld.
Niemand kan hier iets tegen doen, die mensen uitzetten is tegen de wet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:27 schreef Boekfreak het volgende:
[..]
Het blijft bij praatjes bij Wilders, zelfs als hij premier wordt zal hij deze woorden van hem vast ook in de ijskast zetten.
Gingen Eritrese vluchtelingen niet gewoon doodleuk op vakantie in Eritrea?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De Engelsen hadden nog niet zo'n slecht idee om al hun ongewensten naar Australië te verschepenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:28 schreef sturmpie het volgende:
[..]
gezellig tussen de ijsberen, die hebben behoorlijk grote honger heb ik onlangs gelezen
Geen idee.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:27 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Leg me dan eens uit waarom er hier ook "regeringsgetrouwen" zijn binnengeraakt
en waarom zij hun debiele stammenstrijd hier verder uitvechten
en waarom dat gewoon getolereerd wordt? Politie vuurt wat traangas af en laat verder gewoon begaanwat een grap
Er leven geen ijsberen op Antarcticaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:28 schreef sturmpie het volgende:
[..]
gezellig tussen de ijsberen, die hebben behoorlijk grote honger heb ik onlangs gelezen
Die dienstplicht heb ik al eerder aangekaart.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
Gelul van de hoogste orde dit. Dat tuig krijgt asiel vanwege de langdurende dienstplicht. Niet vanwege vermeende executies of verkrachtingen.
Ook is er geen extern of intern gewapend conflict.
De regering + ambtenarij blijkbaar ook niet - anders hadden ze die hopelozen niet binnen laten wandelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |