quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:44 schreef Stoorzendert het volgende:
Dat is gewoon hun manier van feestvieren. Laat ze lekker
Wat triest zeg.quote:
De ironie van dat briefje op de deur "wilt u hier geen vuil achterlaten" en dan al dat glas op de grond.quote:
Wat ik heb begrepen is dat velen ook hier zijn omdat ze niet in dienst willen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:44 schreef praadje het volgende:
Tegenstanders en voorstanders van de huidige Eritrese regering met elkaar op de vuist.
Wat ik me dan afvraag, wat doen die voorstanders van die regering hier in Nederland?
Ben je wel echt op de hoogte als je weet dat er iets gaat gebeuren, maar niet op welke schaal?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:45 schreef Jippie het volgende:
Politie was al op de hoogte vlgs Nieuwsuur, maar het waren er meer dan gedacht
En mensen in zelfde zalencentrum opgesloten voor hun veiligheid terwijl ze met een bruiloft bezig waren.. Wat een kutdag voor hunquote:
Aha, dank voor de opheldering.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat velen ook hier zijn omdat ze niet in dienst willen.
Die dienstplicht daar duurt 10 jaar.
....en gratis geld, huis, zorg enz. Je kan ook naar het buurland gaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet alleen in Nederland.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Nog geen jaar geleden inc stukje achtergrondinformatie
https://www.omroepwest.nl(...)jk-meerdere-gewonden
En in 2017 ging het ook nog mis.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Nog geen jaar geleden inc stukje achtergrondinformatie
https://www.omroepwest.nl(...)jk-meerdere-gewonden
Nee,dat is cultuur.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
In Duitsland maakt deze bevolkingsgroep er ook regelmatig een puinhoop van.
Geen wonder dat hun thuisland een shithole is.
PVV: de eerstvolgende Eritrëer die in NL aanklopt voor asiel krijgt het volgende bericht:quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:32 schreef Alov het volgende:
[..]
Het leuke is dat NL een van de paar landen in de wereld die Eritrea als "onveilig" en dus asiel-ontvangig aanmerkt
dat dacht ik ook, rellen van Feyenoord en Ajax zijn er niks bijquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
Tjeeezus, zie net op het AD het bericht en de foto's pas... Dat lijkt wel oorlogsgebied.
Hier levenslang in de uitkering. Doen ze toch handig.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee, die boeken heb ik al gelezen. Zelfs het Warren Report, iets wat de zgn.'sceptici' nooit zullen doen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:01 schreef Boekfreak het volgende:
[..]
[..]
Alsof je boeken hierover gaat lezen als een Wikipedia sectie al te veel gevraagd is, terwijl het ook bronnen geeft voor wat daar staat. Maar ja, het probleem is dat het daar wat genuanceerder staat en dat vind je niet leuk.
De dienstplicht (mannen en vrouwen) is onder de streep zolang de president dat wil. En ze hebben geen geopolitieke vrienden daar, dus oorlog met o.a. Etiopië ligt altijd op de loer, iedere volwassene zou daar standaard een kalashnikov thuis hebben.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |