Alsof jij koekjes uitdeelt man goddommequote:
"Wat rellen"...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die term heb je gestolen van mij en heeft betrekking op jou.
Wat rellen in Den Haag, en Etto is weer gulzig op zoek om "woke" aan te vallen.
Dat waren Grieken. En is waarschijnlijk helemaal niet gebeurd.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:12 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Vroeger deden ze nog moeite he, bouwden ze een heel paard en daar gingen ze dan in zitten met zijn allen. Maar dat zit er godverdomme niet eens bij met dit inspiratieloze infantiele uitschot
Nee das dan ook weer zo maar ik wilde een diepzinnige parallel trekken. Jezus zeg....quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het hudige Eritrea mag cultureel nog niet eens in de schaduw staan van de oude Grieken
Geen idee.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:51 schreef Starhopper het volgende:
Wat is daar aan de hand dan? Zo uit het niets rellen?
Is dat een Golfje? Niets aan verloren dus.quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:15 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Alsof jij koekjes uitdeelt man goddomme
Tijdens het moddenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:15 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Alsof jij koekjes uitdeelt man goddomme
Een gemeentewoordvoerder meldt dat het gaat om een confrontatie tussen voor- en tegenstanders van de Eritrese regering. De eerste groep was organisator van de bijeenkomst. De gemoederen tussen de twee groepen liepen in het verleden al vaker op. Zo ging in 2022 een feest van de regeringsgezinde Eritreeėrs in Beverwijk niet door, vanwege vrees voor verstoring van de openbare orde. Tegenstanders verweten de organisatie destijds een „lange arm van het dictatoriale bewind in Eritrea” te zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:51 schreef Starhopper het volgende:
Wat is daar aan de hand dan? Zo uit het niets rellen?
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:20 schreef sturmpie het volgende:
van die jonge schoffies
auto's in de fik
stenen gooien naar politie
waar is de hond ?
Dit zijn geen rellen?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Wat rellen"...
Ondertussen is moedertje Ingrid die haar kind een mijter opzet een 'racist'.
Je bent woke ten voeten uit en wat mooi dat je dat steeds met elke post bevestigt.
Ach, zolang je maar deugt voor je nieuwe vrindjes van het aksieclubhuis, niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit zijn geen rellen?
Een mijter? Nee hoor.
Ik weet niet eens wat dat is man.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach, zolang je maar deugt voor je nieuwe vrindjes van het aksieclubhuis, niet.
Ja, daar deal ik ook mee.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat is man.
Ik zet hier mijn persoonlijke mening neer. Deal with it.
Het leuke is dat NL een van de paar landen in de wereld die Eritrea als "onveilig" en dus asiel-ontvangig aanmerktquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:51 schreef Hyperdude het volgende:
En maandag lekker twee weken vakantie in het altijd gevaarlijke Eritrea.
Voor ons niks, voor hun heel veel. Daarom komen ze ook hierheen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
lol
Kan iemand mij uitleggen welke toegevoegde waarde het heeft om mensen uit dit landen hier naartoe te halen?
Jij bent een prachtig exemplaar van iemand die tegen windmolens aan het vechten is.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, daar deal ik ook mee.
Prachtige exemplaren van woke in het wild.
Aldi troep. @Haagsquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:36 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet op de hoogte van actuele gebeurtenissen of nieuwsupdates omdat mijn informatie beperkt is tot wat er bekend was ten tijde van mijn creatie. Daarom kan ik je geen nauwkeurige informatie geven over mogelijke rellen in Den Haag op dit moment.
Als er zich echter onrustige situaties voordoen, raad ik altijd aan om officiėle bronnen te volgen zoals lokale nieuwswebsites of sociale media-accounts van betrouwbare instanties voor real-time updates en juiste informatie.
Is er iets anders waarover we kunnen praten?
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:25 schreef sp3c het volgende:
Knokken in de opera ... dat waren nog eens tijden
Allen waren er toen mooie veel te jonge meisjes met dikke billen
En stoppen met commentaar op users svp.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, daar deal ik ook mee.
-Nope-
On topic blijvenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jij bent een prachtig exemplaar van iemand die tegen windmolens aan het vechten is.
plzquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
En stoppen met commentaar op users svp.
Dat is letterlijk een soort Noord Korea in Afrika.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:32 schreef Alov het volgende:
[..]
Het leuke is dat NL een van de paar landen in de wereld die Eritrea als "onveilig" en dus asiel-ontvangig aanmerkt
Hoho denk aan de rechtstaat!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:33 schreef BeriBeri het volgende:
Voortaan dus gewoon die bijeenkomsten verbieden, die houden ze maar lekker in Eritrea
Dit dus.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:44 schreef praadje het volgende:
Tegenstanders en voorstanders van de huidige Eritrese regering met elkaar op de vuist.
Wat ik me dan afvraag, wat doen die voorstanders van die regering hier in Nederland?
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:44 schreef Stoorzendert het volgende:
Dat is gewoon hun manier van feestvieren. Laat ze lekker
Wat triest zeg.quote:
De ironie van dat briefje op de deur "wilt u hier geen vuil achterlaten" en dan al dat glas op de grond.quote:
Wat ik heb begrepen is dat velen ook hier zijn omdat ze niet in dienst willen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:44 schreef praadje het volgende:
Tegenstanders en voorstanders van de huidige Eritrese regering met elkaar op de vuist.
Wat ik me dan afvraag, wat doen die voorstanders van die regering hier in Nederland?
Ben je wel echt op de hoogte als je weet dat er iets gaat gebeuren, maar niet op welke schaal?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:45 schreef Jippie het volgende:
Politie was al op de hoogte vlgs Nieuwsuur, maar het waren er meer dan gedacht
En mensen in zelfde zalencentrum opgesloten voor hun veiligheid terwijl ze met een bruiloft bezig waren.. Wat een kutdag voor hunquote:
Aha, dank voor de opheldering.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat velen ook hier zijn omdat ze niet in dienst willen.
Die dienstplicht daar duurt 10 jaar.
....en gratis geld, huis, zorg enz. Je kan ook naar het buurland gaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet alleen in Nederland.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Nog geen jaar geleden inc stukje achtergrondinformatie
https://www.omroepwest.nl(...)jk-meerdere-gewonden
En in 2017 ging het ook nog mis.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Nog geen jaar geleden inc stukje achtergrondinformatie
https://www.omroepwest.nl(...)jk-meerdere-gewonden
Nee,dat is cultuur.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
In Duitsland maakt deze bevolkingsgroep er ook regelmatig een puinhoop van.
Geen wonder dat hun thuisland een shithole is.
PVV: de eerstvolgende Eritrėer die in NL aanklopt voor asiel krijgt het volgende bericht:quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:32 schreef Alov het volgende:
[..]
Het leuke is dat NL een van de paar landen in de wereld die Eritrea als "onveilig" en dus asiel-ontvangig aanmerkt
dat dacht ik ook, rellen van Feyenoord en Ajax zijn er niks bijquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
Tjeeezus, zie net op het AD het bericht en de foto's pas... Dat lijkt wel oorlogsgebied.
Hier levenslang in de uitkering. Doen ze toch handig.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee, die boeken heb ik al gelezen. Zelfs het Warren Report, iets wat de zgn.'sceptici' nooit zullen doen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:01 schreef Boekfreak het volgende:
[..]
[..]
Alsof je boeken hierover gaat lezen als een Wikipedia sectie al te veel gevraagd is, terwijl het ook bronnen geeft voor wat daar staat. Maar ja, het probleem is dat het daar wat genuanceerder staat en dat vind je niet leuk.
De dienstplicht (mannen en vrouwen) is onder de streep zolang de president dat wil. En ze hebben geen geopolitieke vrienden daar, dus oorlog met o.a. Etiopiė ligt altijd op de loer, iedere volwassene zou daar standaard een kalashnikov thuis hebben.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Weet niet wij die Meijering is maar het zijn de laatste jaren nogal vaak mensen die 'onacceptabel' in de mond nemen terwijl zij het juist zijn die het accepteren.quote:
Ik hoor 'm nog steedsquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:04 schreef Irri-tante het volgende:
Ik hoor eindelijk de helicopter niet meer. Die kwam de hele avond overvliegen.
Deze:quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Weet niet wij die Meijering is maar het zijn de laatste jaren nogal vaak mensen die 'onacceptabel' in de mond nemen terwijl zij het juist zijn die het accepteren.
Ik vind (ook hier) de stoere bewoordingen achteraf niet stroken met het zachte politieoptreden.quote:bestuurslid Ramon Meijerink van politievakbond ACP
Verander dan maar de Wikipedia pagina hierover als je het zoveel beter weet. Go nuts.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, die boeken heb ik al gelezen. Zelfs het Warren Report, iets wat de zgn.'sceptici' nooit zullen doen.
Maar heb je getagd in dat andere topic. Go nuts.
We zagen en hoorden m om 17.30 al maar had nog niet gelezen wat er aan de hand was.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:04 schreef Irri-tante het volgende:
Ik hoor eindelijk de helicopter niet meer. Die kwam de hele avond overvliegen.
Ja dat is dus een beetje waarom wikipedia een povere bron is... iedereen kan daarin prutsen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:09 schreef Boekfreak het volgende:
[..]
Verander dan maar de Wikipedia pagina hierover als je het zoveel beter weet. Go nuts.
Ja zoveel agressieve malloten bijeen is geen goed idee.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
We zagen en hoorden m om 17.30 al maar had nog niet gelezen wat er aan de hand was.
Event Plaza is al gesloten door dit gedoe. Opera zal wel gaan volgen.
Event Plaza is al een paar keer het toneel van rellen geweest.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja zoveel agressieve malloten bijeen is geen goed idee.
Ja ik weet het, woon er niet zo heel ver vandaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:11 schreef Vicky het volgende:
[..]
Event Plaza is al een paar keer het toneel van rellen geweest.
Idemquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja ik weet het, woon er niet zo heel ver vandaan.
zijn wij burenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Helicopter is er nog steeds hoor.. vliegt nog rondjes, hoir 'm nog steeds.
Wat een verrassende reactie zeg.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:13 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Ik dacht al zou Geert Wilders niks gezegd hebben? Maar toch wel.
[ twitter ]
Ja toch, al lijk ik de heli wel minder vaak te horen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Helicopter is er nog steeds hoor.. vliegt nog rondjes, hoir 'm nog steeds.
Ik had ook niet verwacht dat er zou staan "geef die mensen een ontspannende massage."quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat een verrassende reactie zeg.
Die caps vind ik wel altijd wat overdreven bij hem. Alsof hij ligt te schuimbekken tijdens het typen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:16 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat er zou staan "geef die mensen een ontspannende massage."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |