Dacht een klein groepje, zal wel meevallen. Maar blijken er honderden, rits auto's in de fik en lees net op het AD dat er ook een brand woed bij het zalencentrum waar het "andere kamp" zit.
Je moet er maar
wonen.
quote:
Volgens ooggetuigen ligt de omgeving van de Parallelweg bezaaid met bakstenen, die vermoedelijk door relschoppers zijn gegooid. Een buurman vertelt dat er al sinds 16.00 uur in de middag een gespannen sfeer hing, maar dat de politie met veel te weinig man aanwezig was om de groepen relschoppers te stoppen. ,,Ik heb rellen van ADO meegemaakt hier, dan stonden ze met twintig ME-busjes. De eerste anderhalf uur zag je er nu maar twee", zegt een bewoner van de Energiestraat. Hij spreekt van een urenlang kat-en-muisspel.
quote:
Omwonenden staan ondertussen gespannen met elkaar in contact via WhatsApp. Een van hen vertelt dat hij met onder meer een honkbalknuppel achter zijn voordeur staat. ,,Ze moeten hier niet aan onze auto's komen. Ik denk dat veel mensen echt bang zijn.”
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.