Wel een goede voorstelling vanavondquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:51 schreef Starhopper het volgende:
Wat is daar aan de hand dan? Zo uit het niets rellen?
Bron: https://regio15.nl/nieuws(...)eritreeers-fruitweg/quote:Tijdens/na een bijeenkomst van een groep Eritreeërs in een zalencentrum aan de Fruitweg zijn ongeregeldheden ontstaan.
Bijeenkomsten van Eritreeërs ontaarden nogal eens in ongeregeldheden. Dat zijn dan groepen die trouw zijn aan de huidige regering, en tegenstanders daarvan. Een deel van name Noord-Eritrea wil zich afscheiden.
Eritreeërs die vechten met andere Eritreeërs van een bepaalde politieke aanhang gebeurt vaker, en ook in andere landen..quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:51 schreef Starhopper het volgende:
Opera was uitverkocht.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:51 schreef Starhopper het volgende:
Ooit zal er iemand voor deze ellende op moeten draaienquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die was eerst, die ander later. Ook inmiddels gewone auto's in de fik. Pand in de fik.
Rekening sturen naar de organisatoren graag
Dit zorgt wel voor saamhorigheid tussen beide groepen. Dat is wel fijn!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:56 schreef Rodgrod het volgende:
Maar als je het zo leest lijkt de woede zich vooral te keren tegen de politie/gebouwen,
Jij zou toch moeten weten dat bepaalde uitspraken hier niet zijn toegestaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:57 schreef Haags het volgende:
Waarom zijn mijn reacties weg?
Beetje overdreven.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ooit zal er iemand voor deze ellende op moeten draaien
dat is de inheemse bevolking. Zo gaat het altijd bij kolonisatiequote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ooit zal er iemand voor deze ellende op moeten draaien
Ik had het netjes verwoord, en de politie mag schieten, dus zie het probleem niet zo.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jij zou toch moeten weten dat bepaalde uitspraken hier niet zijn toegestaan.
Ik wel.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik had het netjes verwoord, en de politie mag schieten, dus zie het probleem niet zo.
quote:Volgens ooggetuigen ligt de omgeving van de Parallelweg bezaaid met bakstenen, die vermoedelijk door relschoppers zijn gegooid. Een buurman vertelt dat er al sinds 16.00 uur in de middag een gespannen sfeer hing, maar dat de politie met veel te weinig man aanwezig was om de groepen relschoppers te stoppen. ,,Ik heb rellen van ADO meegemaakt hier, dan stonden ze met twintig ME-busjes. De eerste anderhalf uur zag je er nu maar twee", zegt een bewoner van de Energiestraat. Hij spreekt van een urenlang kat-en-muisspel.
quote:Omwonenden staan ondertussen gespannen met elkaar in contact via WhatsApp. Een van hen vertelt dat hij met onder meer een honkbalknuppel achter zijn voordeur staat. ,,Ze moeten hier niet aan onze auto's komen. Ik denk dat veel mensen echt bang zijn.”
Dit gaat alleen maar erger worden.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat een totaal absurde situatie. Laten we hopen dat de verantwoordelijken snel opgepakt worden.
Nope-Je mag dat koeterwaals niet als taal neerzetten.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:52 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
daar mag je het niet over hebben, want ies cultuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |