De schilder die al voor 160 uur arbeid belasting heeft afgedragen die wat bijbeunt is in mijn optiek in ieder geval wel wat minder erg als iemand die in een uitkeringssituatie zit en dan gaat zwart werken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
Maar dan ook niet roomser dan de paus zijn. Of de schilder die na 17.00 even dat ene kamertje meepakt om te behangen.
Het gaat hier wat verder dan alleen “niet mogen”. Deze persoon heeft in het verleden mijn auto vernield. Er is echt wel sprake van een ruzie.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
In 40-45 was je een goede geweest met je verlinken. Move on.
Het gaat hier om iemand die een bijstanduitkering heeft en fulltime zwart werkt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De schilder die al voor 160 uur arbeid belasting heeft afgedragen die wat bijbeunt is in mijn optiek in ieder geval wel wat minder erg als iemand die in een uitkeringssituatie zit en dan gaat zwart werken.
Het is natuurlijk zo dat iemand gebruik maakt van het solidaire systeem wat wij hebben en zelf niet bijdraagt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:29 schreef Farenji het volgende:
Je burgerplicht is het verlinken van mensen?
Bij jou is het een hypocriete dubbele moraal die je hier toont. Als het een leuke bekende was die dit doet is er geen haar op je hoofd die deze bekende gaat aangeven.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:14 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Het gaat hier om iemand die een bijstanduitkering heeft en fulltime zwart werkt.
Misschien wel waar ja, maar fout is fout.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bij jou is het een hypocriete dubbele moraal die je hier toont. Als het een leuke bekende was die dit doet is er geen haar op je hoofd die deze bekende gaat aangeven.
Rot toch op met je schijnheilige gelul over die paar euro per maand.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:15 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Het is natuurlijk zo dat iemand gebruik maakt van het solidaire systeem wat wij hebben en zelf niet bijdraagt.
Leuk ingepakt maar dit is puur een zal ik wraak nemen verhaaltje. Dat hoeft niet in WGR.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:15 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Het is natuurlijk zo dat iemand gebruik maakt van het solidaire systeem wat wij hebben en zelf niet bijdraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop