Nul punten bij de jury lijkt me erg onwaarschijnlijk. Hooguit als hij door de zenuwen niet goed zingt in Malmö. Maar dit is het soort weinig inspirerende Radio 2-troep, waar altijd wel wat juryleden voor gaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:01 schreef molloot200 het volgende:
Ik verwacht in elk geval geen dubbele 0. Jurypunten moet hij wel ergens kunnen krijgen. Televote lijkt moeilijker, al is een Oostenrijk vaak toch wel lief voor Duitsland.
Ik zing steeds ‘You’ van Ten Sharp.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:34 schreef blackswangreen het volgende:
Ik moet trouwens steeds aan Lenny Kravitz denken bij die titel. Dat helpt ook niet mee.
Dit is toch sneu? Van alle radiovriendelijke nummers dit jaar vind ik Duitsland toch wel het fijnste. Ik ga dit heel hard meezingen bij EICquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:35 schreef Nashipeer het volgende:
Oef Duitsland staat op nummer één met 60,45% dislikes. Zelfs boven Israël.
Dat denk ik ook, maar het hangt nauwelijks nog samen met de song an soch, maar eerder de impopulariteit van het songfestival bij jonge duitsers (of zeker eigen inzendingen, volgens mij is Hamburg an sich nog steeds wel een hoogburg van eurovisie feesten, maar zijn daar niet-duitse songs eerder populair, dit jaar zal vast Joost Kleine er als Friesenjung goed gevierd worden, en Nemo zal het er ook goed doen)..quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:30 schreef Guanabana het volgende:
Sorry maar ik denk dat Duitsland misschien weer laatste gaat wordenHoop het niet voor hem.
Dit klopt volgens mij niet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar het hangt nauwelijks nog samen met de song an soch, maar eerder de impopulariteit van het songfestival bij jonge duitsers (of zeker eigen inzendingen, volgens mij is Hamburg an sich nog steeds wel een hoogburg van eurovisie feesten, maar zijn daar niet-duitse songs eerder populair, dit jaar zal vast Joost Kleine er als Friesenjung goed gevierd worden, en Nemo zal het er ook goed doen)..
de conservatieve en verouderde publieke omroepen hebben gewoon geen organisatiestructuur om zoiets succesvol aan een breed en jong publiek te communiceren.
(de laatste keer dat Duitsland succesvol was, was met Stefan raab, die zelf als presentator voor een commerciele zender, Pro7 bijna buiten de publieke omroep alle promotie deed en het publiek ook aan zijn zijde kreeg)
De duitse NDR zou er goed aan doen gewoon de organisatie af te geven aan een minder conservatieve zender, die ook een nieuwe organisatie-opzet dan kan creeren..
Dat is niet uniek en al eerder gebeurd, maar momenteel vooral een financiele kwestie... de verschillende publieke omroepen hebben geen geld ervoor.
Er was sprake van dat de MDR deze over zou nemen, maar daarover is weinig echt bekend, men verwacht na het festival daar meer duidelijkheid over.
Sinds Raab niet meer meewerkt aan de keuze voor de inzending (wat hij veelal met zijn talkshow op een commerciele zender, deels net tegenwerking vanuit de NDR deed) , heeft duitsland enkel met Michael Schulte nog eenmaal goed gepresteerd (4e in 2018).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |