abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212463504
Ik verwacht in elk geval geen dubbele 0. Jurypunten moet hij wel ergens kunnen krijgen. Televote lijkt moeilijker, al is een Oostenrijk vaak toch wel lief voor Duitsland.
pi_212463964
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 10:01 schreef molloot200 het volgende:
Ik verwacht in elk geval geen dubbele 0. Jurypunten moet hij wel ergens kunnen krijgen. Televote lijkt moeilijker, al is een Oostenrijk vaak toch wel lief voor Duitsland.
Nul punten bij de jury lijkt me erg onwaarschijnlijk. Hooguit als hij door de zenuwen niet goed zingt in Malmö. Maar dit is het soort weinig inspirerende Radio 2-troep, waar altijd wel wat juryleden voor gaan.

En in de finale staat hij waarschijnlijk tegen flauwekul uit Finland, Kroatië, Spanje, Nederland, Estland en dingen die er doorheen glippen door buren/diaspora als Albanië, Moldavië en dingen die niet elk jurylid’s smaak zijn als Noorwegen, Ierland, Cyprus, en dan heb je als jurylid van een finalist nog maar 15 liedjes om uit te kiezen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 17 februari 2024 @ 11:16:57 #78
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_212464232
Wel typisch, Duitsland kiest hun nummer en de discussie is niet of een top10/15 er in zit, maar of hij misschien geen 0 punten kan krijgen.
pi_212465569
Deze Duitse youtuber is het met ons eens. We leren het ook nooit _O-

pi_212466049
Ik moet trouwens steeds aan Lenny Kravitz denken bij die titel. Dat helpt ook niet mee.
pi_212466206
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 13:34 schreef blackswangreen het volgende:
Ik moet trouwens steeds aan Lenny Kravitz denken bij die titel. Dat helpt ook niet mee.
Ik zing steeds ‘You’ van Ten Sharp.
‘I was always on the run’.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_212488227
Had eigenlijk erger verwacht na alle reacties. Maar is best okay vind ik, al zit er niet direct iets heel pakkends in. En hij zingt goed. Performance kan nog zoveel beter, nogal rommelig.
  zondag 18 februari 2024 @ 22:13:36 #83
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_212490009
Het is zo ongelooflijk zouteloos dit ;(
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_212499339
De televotingtotalen voor de liefhebber. In het technologisch immer progressieve Duitsland stemt de grote meerderheid nog gewoon door met de telefoon naar een nummer te bellen.

pi_212499364
Hier een thread met een indruk van de juryleden (zo insane was het overigens niet).

twitter

De hier ook welbekende Michael von der Heide, ooit gewaardeerd met onderstaand topic, gaf ook zijn OORdeel trouwens.

ESF / [ZWI] Michael Von Der Heide - Il pleut de l'oor

maandag 19 februari 2024 @ 18:03:21 #86
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_212500059
Het kan ook niet normaal he, commentaar geven op social media. Maar zo te zien gaat Isaak er goed mee om.

pi_212526238
prima gezongen, veilige radio muziek. Gaat wat punten van de juries krijgen, waarschijnlijk voldoende om de laatste plaats te ontlopen. Tegelijk zie ik het niet in de top 20.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 februari 2024 @ 17:06:18 #88
163650 Greys
pi_212609770
Shit mag niet, kennelijk. :P

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_212723645
Het is maar goed dat het Songfestival in Duitsland waarschijnlijk naar een andere zender gaat. Ze hebben dat hele ranking programma van ze gecanceld omdat ze hun budget uit hebben gegeven aan die wildcard ronde en nu zenden ze de tweede semi alleen nog maar online uit.

https://x.com/ylivoimarkn(...)aO1S39eg9VYMV7UzY2OA
  donderdag 7 maart 2024 @ 08:05:27 #90
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_212723972
Best mooi, beetje saai, niet Duits, 0 punten. ;(
pi_212838598
Oef Duitsland staat op nummer één met 60,45% dislikes. Zelfs boven Israël.

Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 maart 2024 @ 17:47:12 #92
163650 Greys
pi_212838724
Sneu voor hem.

Überhaupt sneu dat zo'n overzicht gemaakt wordt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_212839570
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 17:35 schreef Nashipeer het volgende:
Oef Duitsland staat op nummer één met 60,45% dislikes. Zelfs boven Israël.

Dit is toch sneu? Van alle radiovriendelijke nummers dit jaar vind ik Duitsland toch wel het fijnste. Ik ga dit heel hard meezingen bij EIC :)
pi_212847057
Eerste keer luisteren (videoclip): Ooeeehh fijne stem _O_, dit is wel het genre wat ik vaak zelf heb opstaan O+ , een nummer wat je lekker kan wegluisteren. Het is niet enorm vernieuwend maar wel een lekker nummer :Y Dit is wel een lekkere afwisseling op alle andere nummers die ik gehoord heb uit de eerste semi *O*

Tweede keer luisteren (live): Stem is ook goed _O_ Ik hoop wel dat hij wat betere staging krijgt.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 maart 2024 @ 20:32:03 #95
39237 crew  H_T
2733
pi_212969833
Als deze op Spotify langskomt vind ik het eigenlijk best okay klinken :@
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_213174411
Fijne stem, prima liedje en inderdaad, zeer radiovriendelijk.

Maar punten scoren gaat dit helaas amper tot niet, hoe sneu voor Isaak ook.
pi_213227635
Sorry maar ik denk dat Duitsland misschien weer laatste gaat worden ;( Hoop het niet voor hem.
Koel en donker bewaren
pi_213227976
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 14:30 schreef Guanabana het volgende:
Sorry maar ik denk dat Duitsland misschien weer laatste gaat worden ;( Hoop het niet voor hem.
Dat denk ik ook, maar het hangt nauwelijks nog samen met de song an soch, maar eerder de impopulariteit van het songfestival bij jonge duitsers (of zeker eigen inzendingen, volgens mij is Hamburg an sich nog steeds wel een hoogburg van eurovisie feesten, maar zijn daar niet-duitse songs eerder populair, dit jaar zal vast Joost Kleine er als Friesenjung goed gevierd worden, en Nemo zal het er ook goed doen)..

de conservatieve en verouderde publieke omroepen hebben gewoon geen organisatiestructuur om zoiets succesvol aan een breed en jong publiek te communiceren.
(de laatste keer dat Duitsland succesvol was, was met Stefan raab, die zelf als presentator voor een commerciele zender, Pro7 bijna buiten de publieke omroep alle promotie deed en het publiek ook aan zijn zijde kreeg)

De duitse NDR zou er goed aan doen gewoon de organisatie af te geven aan een minder conservatieve zender, die ook een nieuwe organisatie-opzet dan kan creeren..
Dat is niet uniek en al eerder gebeurd, maar momenteel vooral een financiele kwestie... de verschillende publieke omroepen hebben geen geld ervoor.
Er was sprake van dat de MDR deze over zou nemen, maar daarover is weinig echt bekend, men verwacht na het festival daar meer duidelijkheid over.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator woensdag 17 april 2024 @ 00:48:50 #99
375570 crew  Cyan9
pi_213233468
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 15:04 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Dat denk ik ook, maar het hangt nauwelijks nog samen met de song an soch, maar eerder de impopulariteit van het songfestival bij jonge duitsers (of zeker eigen inzendingen, volgens mij is Hamburg an sich nog steeds wel een hoogburg van eurovisie feesten, maar zijn daar niet-duitse songs eerder populair, dit jaar zal vast Joost Kleine er als Friesenjung goed gevierd worden, en Nemo zal het er ook goed doen)..

de conservatieve en verouderde publieke omroepen hebben gewoon geen organisatiestructuur om zoiets succesvol aan een breed en jong publiek te communiceren.
(de laatste keer dat Duitsland succesvol was, was met Stefan raab, die zelf als presentator voor een commerciele zender, Pro7 bijna buiten de publieke omroep alle promotie deed en het publiek ook aan zijn zijde kreeg)

De duitse NDR zou er goed aan doen gewoon de organisatie af te geven aan een minder conservatieve zender, die ook een nieuwe organisatie-opzet dan kan creeren..
Dat is niet uniek en al eerder gebeurd, maar momenteel vooral een financiele kwestie... de verschillende publieke omroepen hebben geen geld ervoor.
Er was sprake van dat de MDR deze over zou nemen, maar daarover is weinig echt bekend, men verwacht na het festival daar meer duidelijkheid over.
Dit klopt volgens mij niet. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_213233763
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 00:48 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Dit klopt volgens mij niet. :P
Sinds Raab niet meer meewerkt aan de keuze voor de inzending (wat hij veelal met zijn talkshow op een commerciele zender, deels net tegenwerking vanuit de NDR deed) , heeft duitsland enkel met Michael Schulte nog eenmaal goed gepresteerd (4e in 2018).
Dat was echter een eenmalig hoogtepunt in een ruim 10-jarige rij van laatste of een-na-laatste plaatsen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')