Ik heb op al zijn artikelen 1 euro gebodenquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:17 schreef leolinedance het volgende:
Terechte klacht.
[..]
Is ook altijd mijn reactie.
En dan heb je uiteindelijk iets afgesproken waar je beiden tevreden over bent, proberen ze het aan de deur alsnog voor een kutfooi mee te nemen. Sterf, ga maar weer lekker naar huis danquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:12 schreef ToT het volgende:
Ook leuk als je duidelijk in de advertentie zet: "Minimumbedrag is ¤200. Geen onzinbiedingen!"
En dan krijg je een privéberichtje binnen met de vraag of ze het voor ¤50 kunnen hebben!
Yup, benzinegeld er van af proberen te lullen enzo...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:53 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
En dan heb je uiteindelijk iets afgesproken waar je beiden tevreden over bent, proberen ze het aan de deur alsnog voor een kutfooi mee te nemen. Sterf, ga maar weer lekker naar huis dan
Voor 30 kom ik hem meteen ophalen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:12 schreef ToT het volgende:
Ook leuk als je duidelijk in de advertentie zet: "Minimumbedrag is ¤200. Geen onzinbiedingen!"
En dan krijg je een privéberichtje binnen met de vraag of ze het voor ¤50 kunnen hebben!
Toch prima dit?quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:19 schreef Marsenal het volgende:
Ja, minimaal 100 euro
'Ik bied 100 euro.'
Handig ben je niet, als mij dat gevraagd wordt zeg ik gewoon wat ik er voor hebben wil.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:16 schreef Viesdik het volgende:
Wat is dat toch een stomme vraag eigenlijk.
Ik heb er toch een bedrag bij geplaatst?
Nee... wat heb jij er maximaal voor over!!
Gaat hij er mijn probleem van maken.
Sodemieter op zwerver!
Ik had wel een Belg als klant verleden week.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |