abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 15 februari 2024 @ 16:55:43 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_212439059
De finale van Wie is de Mol? is dit jaar weer als vanouds vanuit het Vondelpark in Amsterdam. Vorig jaar was de ontknoping van het programma te zien bij Paleis Soestdijk in Baarn.

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Het bijwonen van de finale op 9 maart is gratis. De live-finale start om 20.30 uur en is ook te volgen op NPO 1. Op dit moment zitten Anna Gimbrère, Babs Schutte, Fons Hendriks, Kees van der Spek, Rian Gerritsen en Rosario Mussendijk nog in het programma.

De terugkeer naar het Vondelpark heeft volgens een woordvoerder van de AVROTROS niet te maken met de recente berichten over Soestdijk. De gemeente stelde in 2022 een nieuw bestemmingsplan vast voor het terrein. De eigenaar wil er onder meer evenementen organiseren. De Raad van State oordeelde eind januari echter dat onder meer de gevolgen van de plannen voor de beschermde natuur niet goed zijn onderzocht.

https://www.ad.nl/show/fi(...)-amsterdam~a096e336/

Gratis. Dus je hoeft er niet snel bij te zijn. :) Wel leuke locatie lijkt me.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_212439078
Verzin eens iets nieuws zeg. Die finale is ook echt altijd een grote teleurstelling met eerst oeverloos gezever van de afvallers en dan de uiteindelijke finale met de bekendmaking van Mol, winnaar en verliezer. Daarna nog een soort van geweldige hints naar de identiteit van de Mol.. mehhh
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Trouwste user 2022 donderdag 15 februari 2024 @ 16:58:24 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_212439093
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 16:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Verzin eens iets nieuws zeg. Die finale is ook echt altijd een grote teleurstelling met eerst oeverloos gezever van de afvallers en dan de uiteindelijke finale met de bekendmaking van Mol, winnaar en verliezer. Daarna nog een soort van geweldige hints naar de identiteit van de Mol.. mehhh
Hoe zou het anders moeten ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 15 februari 2024 @ 16:58:26 #4
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_212439094
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 16:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Wie is de mol is over het hoogtepunt heen.
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 15 februari 2024 @ 18:01:59 #5
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_212439915
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 16:58 schreef tong80 het volgende:

[..]
Hoe zou het anders moeten ?

Zoals het in coronatijd ging. Gewoon in een studio.
pi_212458768
quote:
14s.gif Op donderdag 15 februari 2024 18:01 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Zoals het in coronatijd ging. Gewoon in een studio.
Of gewoon weer oldskool : op de locatie zelf, zonder publiek
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_212470944
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 22:20 schreef TLC het volgende:

[..]
Of gewoon weer oldskool : op de locatie zelf, zonder publiek
Dit. Sinds die schreeuw show aan het eind is de finale geen zak meer aan.
pi_212781254
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 16:58 schreef Rostrup het volgende:

Eens.
Ik ben na 3 afleveringen afgehaakt, eigenlijk wilde ik dat na de eerste opdracht aflevering 1 al doen, die belachelijk lange opdracht.

Ooit vond ik dit leuk, dat kan ik kan niet meer begrijpen, het wordt teveel gehyped en inhoudelijk boeit het gewoon niets meer.

De enige die het nog heel bijzonder lijken te vinden zijn de BN 'ers die eraan meedoen.

Het hoogdravende, zgn spektakel van de onthulling, het is een lachertje.

De Belgische mol daarintegen is fantastisch.

Mijn vriend heeft het af en toe gekeken en wilde een stukje van de finale zien, dus krijg ik er iets van mee, maar serieus man, dit is passé.
pi_212781323
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 16:58 schreef Rostrup het volgende:

[..]
De teloorgang is begonnen sinds er zogenaamde ‘molloten’ om de hoek kwamen kijken en je na elke aflevering tig hints en tips en tricks en weet ik het wat allemaal niet, al dan niet per ongeluk, leest over de voorgaande aflevering. Een TV programma tot op het bod fileren frame voor frame. Opa praat, maar 10 jaar geleden had je dat niet en was het programma echt leuker. Social media tyfus. Jammer dat de Wie is de Mol makers er aan mee doen, o.a. met die strontshow in Amsterdam op het einde. Al die ‘fans’ mobieltjes omhoog om te filmen. Hoezo dan, het is al op TV je kan het terug zien :')
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop