Hoe zou het anders moeten ?quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Verzin eens iets nieuws zeg. Die finale is ook echt altijd een grote teleurstelling met eerst oeverloos gezever van de afvallers en dan de uiteindelijke finale met de bekendmaking van Mol, winnaar en verliezer. Daarna nog een soort van geweldige hints naar de identiteit van de Mol.. mehhh
Wie is de mol is over het hoogtepunt heen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Verzin eens iets nieuws zeg. Die finale is ook echt altijd een grote teleurstelling met eerst oeverloos gezever van de afvallers en dan de uiteindelijke finale met de bekendmaking van Mol, winnaar en verliezer. Daarna nog een soort van geweldige hints naar de identiteit van de Mol.. mehhh
Of gewoon weer oldskool : op de locatie zelf, zonder publiekquote:Op donderdag 15 februari 2024 18:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zoals het in coronatijd ging. Gewoon in een studio.
Dit. Sinds die schreeuw show aan het eind is de finale geen zak meer aan.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:20 schreef TLC het volgende:
[..]
Of gewoon weer oldskool : op de locatie zelf, zonder publiek
Eens.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:58 schreef Rostrup het volgende:
Wie is de mol is over het hoogtepunt heen.
De teloorgang is begonnen sinds er zogenaamde ‘molloten’ om de hoek kwamen kijken en je na elke aflevering tig hints en tips en tricks en weet ik het wat allemaal niet, al dan niet per ongeluk, leest over de voorgaande aflevering. Een TV programma tot op het bod fileren frame voor frame. Opa praat, maar 10 jaar geleden had je dat niet en was het programma echt leuker. Social media tyfus. Jammer dat de Wie is de Mol makers er aan mee doen, o.a. met die strontshow in Amsterdam op het einde. Al die ‘fans’ mobieltjes omhoog om te filmen. Hoezo dan, het is al op TV je kan het terug zienquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:58 schreef Rostrup het volgende:
[..]
Wie is de mol is over het hoogtepunt heen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop