gewoon weer eens te veel gezopen, niets aan de handquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:24 schreef Fleischmeister het volgende:
Zo te lezen ben je al iets te vaak geëlektrocuteerd
hij slaapt zijn roes uitquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:59 schreef herverwijderd het volgende:
Is dat waar je de alcohol bewaart, in de trapkast?
en dat voor een woensdag avondquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:33 schreef Pendule het volgende:
Ik heb weer gezopen en ga nog door. Vanavond weee heerlijk onzin opvoeren op fok.
Voor de stofzuiger? Kun je dat ding gelijk daar dumpenquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:24 schreef Pendule het volgende:
En nog steeds snap ik niet waarom er een stopcontact in een trapkast zou moeten zitten. Dat er een lichtschakelaar zit dat snap ik nog enigzins.
Die ligt daar ook jaquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Voor de stofzuiger? Kun je dat ding gelijk daar dumpen
Nee maar daar inpluggen en dan dat lange snoer eruit trekken zodat je overal kunt komenquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:36 schreef Pendule het volgende:
[..]
Die ligt daar ook jadie pleur ik er altijd gewoon in. Alleen ik ga daar toch niet stofzuigen
Ja een oud kreng met een veel te kort snoer, waarbij ik altijd ruzie met dat ding heb om het snoer er weer in opgerold te krijgen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:42 schreef Flitskikker het volgende:
Ervan uitgaande dat je nog zo'n ouderwets ding hebt
Draadloze Dyson
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |