quote:Misschien als je hem in z'n nakie vannacht buiten zet dat hij dan kippenvel krijgt.
Op zaterdag 15 februari 2003 22:27 schreef Scope het volgende:
Oh, nou, als Jim er kippevel van kreeg dan moet het wel erg goed geweest zijn, want die jongen krijgt bijna nergens kippevel van...
quote:Misschien..
Op zaterdag 15 februari 2003 22:27 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Misschien als je hem in z'n nakie vannacht buiten zet dat hij dan kippenvel krijgt.
quote:Dan nog.. ze hadden keuze tussen zangeres Marlayne en Tooske.. Voor mij was keuze dan makkelijk gemaakt, maar ze kozen voor TOOSKE
Op zaterdag 15 februari 2003 22:27 schreef pekel het volgende:[..]
Jopie heeft banden met de HMG....
quote:Laat ik dan net voor jou de oplossing hebben
Op zaterdag 15 februari 2003 22:27 schreef marky het volgende:
Ik kan er niet veel aan doen maar ik heb een absoluut gehoor. Dat houd in dat ik elke valse noot hoor. Dat is vreselijk vervelend want het is moeilijk genieten van een live concert enzo. Het gaat bij mij dan door merg en been als er vals gezongen wordt.
OORDOPJES!!!!
quote:bla bla bla
Op zaterdag 15 februari 2003 22:27 schreef Scope het volgende:
Oh, nou, als Jim er kippevel van kreeg dan moet het wel erg goed geweest zijn, want die jongen krijgt bijna nergens kippevel van...
quote:Musical van Tooske???? Zij in een musical, trekt lege zalen....zelfs in een plaatsje van de buitendorpen van Emmen
Op zaterdag 15 februari 2003 22:28 schreef Libris het volgende:
Man, wat een reclame voor de musical van Dooske
quote:Maar ff serieus... ik hoor ook wel of het vals is of (net) niet. Maar ik bedoelde dat ik Jim zijn stem niet veranderd vind in de loop van de tijd. Hij zingt nog steeds zo emotieloos en monotoon als in het begin. Misschien heeft ie een paar noten in bereik gewonnen, maar meer niet volgens mij (zonder absoluut gehoor).
Dat zegt dan genoeg over jou gehoor.Ik kan er niet veel aan doen maar ik heb een absoluut gehoor. Dat houd in dat ik elke valse noot hoor. Dat is vreselijk vervelend want het is moeilijk genieten van een live concert enzo. Het gaat bij mij dan door merg en been als er vals gezongen wordt.
Dooske was overigens ook vals net.
quote:Dat is dus onzin. Jim is in de pubertijd. De stem begint zich te ontwikkelen. Je kan er nog alle kanten mee op.
Op zaterdag 15 februari 2003 22:25 schreef Argento het volgende:[..]
Jim heeft nog een hoop bij te spijkeren. Maar juist dat ene valt niet af te leren. Namelijk zijn stemgeluid.
quote:Dan nu nog even oefenen of je een prettige stem en een niet prettige stem kunt herkennen!
Ik kan er niet veel aan doen maar ik heb een absoluut gehoor.
quote:Juist! Daarom mag hij nog een paar jaartjes wachten met idool worden.
Op zaterdag 15 februari 2003 22:30 schreef marky het volgende:
Dat is dus onzin. Jim is in de pubertijd. De stem begint zich te ontwikkelen. Je kan er nog alle kanten mee op.
quote:*Prik* psssssssssssssssssssssssssssssst
Op zaterdag 15 februari 2003 22:30 schreef speknek het volgende:
Leuke tieten.
quote:Tjah, je kunt links- en rechtaf gaan...maar met Jim zijn stem niet naar boven..
Op zaterdag 15 februari 2003 22:30 schreef marky het volgende:[..]
Dat is dus onzin. Jim is in de pubertijd. De stem begint zich te ontwikkelen. Je kan er nog alle kanten mee op.
quote:Vind ik ook. Gewoon ff zijn school afmaken en dan zien we wel verder.
Op zaterdag 15 februari 2003 22:31 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Juist! Daarom mag hij nog een paar jaartjes wachten met idool worden.
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Dan nu nog even oefenen of je een prettige stem en een niet prettige stem kunt herkennen!
quote:Misschien vertel ik niets nieuws, maar dat zijn fake- Andy Warhol's
Op zaterdag 15 februari 2003 22:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind trouwens die Marilyn Monroe schilderijtjes in de blueroom erg leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |