quote:Hij heeft geen variatie in zijn stem en is dus saai en monotoon. De jury zei dat nu eindelijk ook, ma zoveel weken. En geen variatie, saai en monotoon lijkt me een vrij goede definitie van een slechte zangstem.
Op zaterdag 15 februari 2003 22:20 schreef marky het volgende:
Een slechte zangstem heeft hij ook niet. Het is een kwestie van smaak.
quote:Jim heeft nog een hoop bij te spijkeren. Maar juist dat ene valt niet af te leren. Namelijk zijn stemgeluid.
Op zaterdag 15 februari 2003 22:22 schreef Scope het volgende:[..]
Geloof er niets van dat je met zangles opeens heel veel beter gaat zingen. Zangles of niet, ik hoor bij Jim geen verschil met hoe hij zong bij de audities en nu...
quote:Idd, zij zijn de zwakste schakel
Op zaterdag 15 februari 2003 22:25 schreef speknek het volgende:
Ik stem Tooske en Sebastian weg.
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 22:25 schreef Brennie het volgende:
De tranen schieten werkelijk in mijn broek hiervan
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 22:24 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
yup ...
SCH?????
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 22:24 schreef pekel het volgende:
Ik heb gestemt op SCH, krijg ik het volgende berichtje terug; Er is een fout opgetreden en je bericht kon niet worden verwerkt. Controleer of je bericht begint met de juiste woorden. Stuur 'Help' voor hulp. 15/02/03 22:20 2200
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 22:23 schreef Scope het volgende:
Hey, viel bij jullie ook ff het geluid weg...
quote:Dat zegt dan genoeg over jou gehoor.
Op zaterdag 15 februari 2003 22:22 schreef Scope het volgende:[..]
Geloof er niets van dat je met zangles opeens heel veel beter gaat zingen. Zangles of niet, ik hoor bij Jim geen verschil met hoe hij zong bij de audities en nu...
Ik kan er niet veel aan doen maar ik heb een absoluut gehoor. Dat houd in dat ik elke valse noot hoor. Dat is vreselijk vervelend want het is moeilijk genieten van een live concert enzo. Het gaat bij mij dan door merg en been als er vals gezongen wordt.
Dooske was overigens ook vals net.
quote:jah ...
Op zaterdag 15 februari 2003 22:26 schreef Brennie het volgende:
Wat een slijmjurken
quote:Jopie heeft banden met de HMG....
Op zaterdag 15 februari 2003 22:25 schreef Dragonwizard het volgende:
Ik vraag me af waarom Joop van den Ende die twee heeft gekozen voor de drie musketeers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |