https://www.telegraaf.nl/(...)il-stoppen-met-levenquote:Dennis Schouten is ongelukkig en wil stoppen met leven. Dat maakt de 28-jarige presentator woensdagavond bekend in een nieuwe aflevering van Roddelpraat.
„Ik merk al enkele jaren dat ik er eigenlijk niet meer zoveel plezier in heb”, legt Schouten in de uitzending uit. „Ik heb er veel aan gedaan om dat op te lossen. Ik heb voor mijzelf de conclusie getrokken dat ik niet meer op deze wijze verder wil.”
Volgens collega Jan Roos werkt Schoutens geluksstofje niet goed vanwege zijn moeilijke jeugd. Op Instagram licht Schouten toe: „Aannemelijk is dat jarenlang experimenteren met medicatie in mijn pubertijd bepaalde dingen in mijn hoofd hebben beschadigd, ik heb me er ondertussen bij neergelegd. Maar ik wil deze rit niet meer uitzitten. (...) Ik ga nog enkele jaren mee om alles en iedereen dat me lief is goed achter te laten. Daarna neem ik de regie over mijn eigen leven.”
Schouten vertelt zijn verhaal in het boek Dennis Schouten: Beschadigd, op weg naar de dood. De biografie is geschreven door Andries Jelle de Jong.
Heeft u hulp nodig? Neem dan contact op met de hulp- en preventielijn Zelfmoord. Praat erover. Tel: 0800-0113 (gratis), 113 (regulier tarief) of www.113.nl.
Ja dat dus.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:25 schreef Raw85 het volgende:
Dapper verhaal en alle sterkte toegewenst voor de beste man als hij zich echt zo voelt.
Gelet op de bedenkelijke reputatie van deze knakker vind ik het moeilijk om te geloven
BNW / Mircodosing and the Psychedelic revolutionquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:34 schreef myShizzle het volgende:
Ik vier komende maand mijn 8e jaar met zelfmoordgedachten.
Zodra mijn ouders het hoekje om zijn ben ik dat ook.
Jeeeeeeuj
Ja dit dus.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:25 schreef Raw85 het volgende:
Gelet op de bedenkelijke reputatie van deze knakker vind ik het moeilijk om te geloven
Een vroegtijdig einde lijkt me niet ideaal maar als je anders met Jan Roos moet samenwerken zou ik toch gaan twijfelenquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:00 schreef nietzman het volgende:
Wat gek als je de hele tijd in een baan om die sfeerspons van een Jan heen hangt en moet leven van het vermarkten van negativiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |