De Witte Chinees zorgt voor het laatste beetje diversiteit.quote:Op zondag 17 augustus 2025 10:21 schreef Zipportal het volgende:
Een gekleurde tafel.
Pierre van Hooijdonk
Ibrahim Afellay
Nourdin Boukhari
Jeroen Stekelenburg
Ik vergat te luisteren.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:36 schreef RipCity het volgende:
Weet iemand het antwoord op de quiz vraag?
quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:36 schreef RipCity het volgende:
Tadicquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:36 schreef RipCity het volgende:
Creëert wel het eerste inhoudelijke gesprek direct.quote:Op zondag 17 augustus 2025 23:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Raf vanaf de all-inclusive in Turkije. Lekker volvreten aan het buffet.
Nordin Boukhari heeft ook vooraan gestaan bij het buffetquote:Op zondag 17 augustus 2025 23:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vandaag aan de Döner ergens in het Oostblok, hij zag er viesdik uit!quote:Op zondag 17 augustus 2025 23:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geblesseerd geraakt bij pingpong, jawel! Wop wop!quote:
Dan heb je zulke wedstrijden op zondag en dan krijg je het Vitesse gedweep weerquote:Op zondag 21 september 2025 10:14 schreef Zipportal het volgende:
Van Hotdog
Babyhoofd
Febo Theo
Marcel van Roosmalen
Ik vond hem vroeger wel grappig, nu vooral een te lang doorgevoerde act.quote:Op zondag 21 september 2025 12:12 schreef mitt het volgende:
[..]
Dan heb je zulke wedstrijden op zondag en dan krijg je het Vitesse gedweep weer
Ja. Ik was vroeger wel fan. Nu minder want behoorlijke overkill maar ook z'n Vitesse gedweep is teveel. Z'n Hard Gras standpunten waren interessanter.quote:Op zondag 21 september 2025 12:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vond hem vroeger wel grappig, nu vooral een te lang doorgevoerde act.
Je hebt het niet van mij, vond ik 1 van de leukste boeken die ik heb gelezen, ook die droge weergave van de interviews waren geniaal.quote:Op zondag 21 september 2025 12:41 schreef mitt het volgende:
[..]
Ja. Ik was vroeger wel fan. Nu minder want behoorlijke overkill maar ook z'n Vitesse gedweep is teveel. Z'n Hard Gras standpunten waren interessanter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |