KNBB.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:28 schreef Isane het volgende:
Die speler van Heracles kreeg voor zo'n overtreding rood
Spreekt voor zich ja. Samen met Brobbey en Memphis vlammen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:26 schreef Maver24 het volgende:
Malen altijd basis in Oranje. Die is goed geworden
FC Kopenhagen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:20 schreef AmaninFull het volgende:
Beide deze ploegen zouden tegen elke willekeurige andere achtste finale tegenstander geslacht worden. Mooi toeval dat ze elkaar geloot hebben.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:27 schreef ISVV het volgende:
[..]
Die Amerikaanse mof is meestal veel te slordig
RIP.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:28 schreef Zorro het volgende:
Buitenspel of niet, als je die alweer niet maakt mag je gaan douchen
Nee, dan had Lozano niet hoeven te vragen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:28 schreef Drass het volgende:
Als het een echte scheids was dan gaf je Lozano zijn 2e.
Real godquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:29 schreef klaasweetalles het volgende:
voetbalt Sahin nog
wat een goede speler was dat zeg
Om te roepen om een strafschop?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ik verwacht in de tweede helft minimaal 4x de armen omhoog van de Jong.
OKE MANquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:33 schreef AmaninFull het volgende:
Even voor iedereen die nu Malen aan het ophemelen is. Dat schot van hem zat een flink been van Dest tussen. Anders was het of een typisch Malen-rollertje geweest of naast.
die ging gewoon in de lange hoek zonder dat voetje van Destquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:33 schreef AmaninFull het volgende:
Even voor iedereen die nu Malen aan het ophemelen is. Dat schot van hem zat een flink been van Dest tussen. Anders was het of een typisch Malen-rollertje geweest of naast.
Jij bent natuurlijk een ekte ekte! Roep je ook come on lads en stand your groundquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:33 schreef Zipportal het volgende:
Heeft PSV eigenlijk wel clubliedjes? Dood volk daar.
Heeejquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:33 schreef Zipportal het volgende:
Heeft PSV eigenlijk wel clubliedjes? Dood volk daar.
mijquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:34 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk vanaf nu ook mee via mij televisiescherm
Mij?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:34 schreef GGMM het volgende:
Hi René.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:34 schreef GGMM het volgende:
Dat was niet de lange hoek Hansquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:34 schreef Origami94 het volgende:
[..]
die ging gewoon in de lange hoek zonder dat voetje van Dest
heb jij een tv johquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:34 schreef GGMM het volgende:
Mij televisiescherm.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:34 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk er naar uitquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:35 schreef GGMM het volgende:
potverdikkie, dat is al de 2e keer vandaag dat ik een foutje maak
Een derde keer en ik haak af
Kan je beter met Rotterdams accent 'we shall not be moved' of 'lets go fucking mental' roepenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeej
Hohooooo
Psv eindhoven
Is een persoonlijke favoriet van mij @:de_boswachter @:buitendam @:ripcity
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |