@fetX , @DombohetOlifantje1 en @GGMMquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Jojoortje en @:Zipportal zijn er. Wat wil een mens nog meer?
ajax ookquote:
quote:
Een UIquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat is dit dan
Kraanwater.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:r-woud93 wil graag stiekem een flesje Amstel.
Davy en tom2000 zijn er nooit.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar zijn die PSV'ers hier eigenlijk.
Klaas is iets op het spoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat is dit dan
In het stadion.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar zijn die PSV'ers hier eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag het. Transfer naar Feyenoord bevestigd.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:11 schreef Zipportal het volgende:
Die pipo op rechts bij PSV speelt ook al met een neuspleister.
Gernot de trendsetterquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:11 schreef Zipportal het volgende:
Die pipo op rechts bij PSV speelt ook al met een neuspleister.
Ik zei dit net hardop.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
de eerste de beste kans van borrussia zal er in vliegen
dat betekent dat je verliefd op me bent volgens mijn kaartenquote:
sloopkogel, stijlicoon, fitnessgoeroequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal proberen mijn gevoelens te onderdrukken vanavond.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat betekent dat je verliefd op me bent volgens mijn kaarten
Aaah jammer.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Thuis, geen animo voor training.
Nou… ff kijken of ik ze nog heb!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Aaah jammer.
Dus ook geen knakworsten in de rust?
Nice.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou… ff kijken of ik ze nog heb!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |