Misschien dat een tweede intake fan nog meer zal helpen, je hebt nu één in en twee uit. Al weet ik natuurlijk niet hoe goed het deurtje sluit, misschien dat daar nog wat lucht naarbinnen komt. Bovenin een intake erbij, of eentje omdraaien? Als is 28 graden ten opzichte van de kamertempertuur al heel netjes.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:57 schreef jogy het volgende:
Net ff de Xbox aangeslingerd een de temperatuur kwam tot 28 graden.
Aan de achterkant zit nog een kabelgat en in de plank heb ik semi willekeurig gaten geboord. En ik heb liever de warme lucht eruit dan frisse toevoer naar binnen zeg maar. Het deurtje stopt de toevoer van lucht redelijk definitief. Mijn eerste plan was meer intake dan exhaust maar Mr_belvedere (quote:Op maandag 19 februari 2024 13:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Misschien dat een tweede intake fan nog meer zal helpen, je hebt nu één in en twee uit. Al weet ik natuurlijk niet hoe goed het deurtje sluit, misschien dat daar nog wat lucht naarbinnen komt. Bovenin een intake erbij, of eentje omdraaien? Als is 28 graden ten opzichte van de kamertemperatuur al heel netjes.
Of je hangt alles gewoon uit het raam...quote:Op maandag 19 februari 2024 15:57 schreef jogy het volgende:
Oh en de modem van de bovenkant af halen en gewoon in de kast zetten scheelde iig al qua oververhitting.
Doet me denken aan de tijd van Tweakers.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Of je hangt alles gewoon uit het raam...
Die fans hebben gewoon vier gaten om schroeven of bouten in te plaatsen,dus waarom niet gewoon vier lange schroeven die je dan een heel klein stukje in de kast schroeft dan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:24 schreef jogy het volgende:
één klein dingetje waar ik een steekje heb laten vallen was het dubbelzijdige plakband die ik gebruikte voor de fans, daar waren de fans geen fan van dus die zijn er een aantal keren vanaf gedonderstraalt. Nu heb ik het vastgeplakt met montagekit en gaat het allemaal prima. Gelukkig zijn de fans niet kapot gegaan in de tussentijd.
Die had ik niet en was lui. Waarschijnlijk doe ik het nog wel als ik weer naar de gamma ga. En ik had ook.het idee dat het plakband een klein beetje zou helpen tegen eventuele vibratie.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:53 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Die fans hebben gewoon vier gaten om schroeven of bouten in te plaatsen,dus waarom niet gewoon vier lange schroeven die je dan een heel klein stukje in de kast schroeft dan?
Nope. Yolo. Maar lijkt vooralsnog geen problemen/stoffigheid te geven.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:44 schreef ACT-F het volgende:
Heb je wel een filter voor de fans gezet zodat je kast niet binnen een mum van tijd eruit ziet als de inhoud van een stofzuigerzak?
Ik zou het wel doen want voordat je het weet zit het vol. Haal voor een paar euro wasemkapfilter van de Action en knip het op maat. Dat doe ik ook bij de inlaat van mijn pc's. Je zult versteld staan hoeveel stof er gefilterd wordt.quote:Op zondag 24 maart 2024 10:29 schreef jogy het volgende:
Nope. Yolo. Maar lijkt vooralsnog geen problemen/stoffigheid te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |