abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 februari 2003 @ 20:56:49 #1
43457 djurny
Tupperware Tuning Technologies
pi_8501765
wat moet je nou doen als je op gegeven moment iets meemaakt waar je wel eens je leven mee kwijt zou kunnen zijn (letterlijk) en het kan je geen zak schelen?
net uit de bocht gevlogen op de snelweg omdat ik met mn kop ff ergens anders mee bezig was (nee niet mn radio)... ik klap tegen de vangrails aan en vraag me af "...shit?" niet eens zoiets van "soooow gelukkig ben ik er nog" maar gewoon niets?? en dan weer vrolijk met een belachelijke snelheid naar huis tuffen? het interesseert me gewoon niets meer de laatste tijd... als naar mijn idee anderen je maar voor vanzelfsprekend vinden, waarom zou je zelf dan nog ergens moeite voor doen?
[vul hier een quasi-intellectuele uitspraak in] NOT!!! bwaha
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:10:18 #2
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_8502093
shock?
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_8502120
ik wil weleens met je praten hoor als dat helpt
Member of the Dark Projekt
Anal intruder!
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:12:32 #4
42446 Gehaktbal
A New Found Glory
pi_8502151
als er bij mij iets gebeurt zoals jouw verhaal kan et me ook geen hol schelen
Kijk als er nou écht letsel was fzow... okeej... maar niet als er niks aan de hand is.. dan gaak onverminderd door
Nice guys finish last. You're running out of gas...Your sympathy will get you left behind.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 22:58:49 #5
39827 Jaap_
Ga je eigen subtitle lezen!
pi_8505263
Ik weet precies wat je bedoelt, ik heb dan wel geen auto (ben 16) maar ik maak zoiets geregeld mee, laatst bijvoorbeeld bijna aangereden, ik gleed onderuit met m'n fiets, stukkie over straat, hand open, knie open, broek kapot en ik dacht "kut?", meer niet, ik stond op en fietste verder naar school.

Het lijkt mij geen probleem, ik vind het juist wel fijn als je er zo over denkt in plaats van dat je er een groot punt van maakt en helemaal uit je doen raakt.

A Flea still believes the blood of those who wouldn't harm a Flea
  zaterdag 15 februari 2003 @ 23:44:28 #6
43457 djurny
Tupperware Tuning Technologies
pi_8506515
misschien wat verheldering... normaal gesproken denk ik na over de dingen die ik doe... hou rekening met consequenties en al die andere ongein die met verantwoording komt kijken... maar de laatste tijd doe ik dat niet meer en doe soms dingen waar ik achteraf van zeg... "dat was gewoonweg levensgevaarlijk!" en toch doe ik het omdat het me op dat moment geen r*k kan schelen wat de eventuele gevolgen kunnen zijn... snappie? een beetje een gevoel van "nou en? en wat dan nog als ik bijv in het ziekenhuis beland (of erger)?" als iemand anders dit tegen me zou zeggen zou ik me kapot schrikken... het is gewoon het gevoel dat je niets hebt om "voor te leven" zeg maar...
[vul hier een quasi-intellectuele uitspraak in] NOT!!! bwaha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')