quote:Op zondag 11 februari 2024 10:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
100%
Een kans van 0.009%!
Het is ook niet heel gek dat je voornamelijk thuis speelt in een route naar de finale (omdat de kans groter is dat je thuis wint dan uit). Stukje kansberekening.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Altijd tegen ONS
Sinds wanneer maken mensen zich druk om de knvb beker dat is een betere vraag.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Altijd tegen ONS
Achja, er gaan ook hordes mensen op zondag naar de kerkquote:Op zondag 11 februari 2024 14:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sinds wanneer maken mensen zich druk om de knvb beker dat is een betere vraag.
normaalste zaak van de wereld hoorquote:Op zondag 11 februari 2024 14:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Achja, er gaan ook hordes mensen op zondag naar de kerk
Feyenoord weer thuis in de finale!!!!quote:Programma halve finales TOTO KNVB Beker bekend
Het programma voor de halve finales van de TOTO KNVB Beker is bekend. NEC gaat dinsdag 27 februari (20.00 uur) in Leeuwarden op bezoek bij SC Cambuur voor de eerste halve finale. In de tweede halve finale ontmoeten Feyenoord en FC Groningen elkaar op donderdag 29 februari (20.00 uur) in De Kuip.
De winnaar van de eerst gelote halve finale (Feyenoord – FC Groningen) zal in de finale de thuisspelende club zijn.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord weer thuis in de finale!!!!
Feyenoord - Groningen over twee wedstrijden lijkt me juist mokersaai.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:41 schreef Tarado het volgende:
Over 2 wedstrijden was leuker geweest.
Finale heb ik het over, ik neem toch aan dat NEC dat gaat redden.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord - Groningen over twee wedstrijden lijkt me juist mokersaai.
Dan neem je toch alle charme van een finale wegquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Finale heb ik het over, ik neem toch aan dat NEC dat gaat redden.
Ik heb het idee dat @Tarado een beetje in de war is de laatste tijdquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom zou je een bekerfinale over twee duels spelen..?
Dat is wel zo maar als het over 1 wedstrijd gaat zou het op neutraal terrein moeten zijn, zoals in Engeland bijvoorbeeld. Maar goed zo werkt het in NL niet, de kuip is het vaste bekerfinale stadion en dat ligt niet aan Feyenoord.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan neem je toch alle charme van een finale weg
Als je de sportieve kansen wil decimeren, is het inderdaad een fantastische zet. Gelukkig leven we niet in Amerikanenland, waar ze daar een obsessie mee hebben.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat @:tarado een beetje in de war is de laatste tijd
De laatste keer over 2 wedstrijden was het best leuk.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je de sportieve kansen wil decimeren, is het inderdaad een fantastische zet. Gelukkig leven we niet in Amerikanenland, waar ze daar een obsessie mee hebben.
snap je punt maar dan zal je een stadion moeten hebben die geen vaste bespeler heeft zoals wembley. Dat hebben we hier niet en is verder ook niet nodig denk ikquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar als het over 1 wedstrijd gaat zou het op neutraal terrein moeten zijn, zoals in Engeland bijvoorbeeld. Maar goed zo werkt het in NL niet, de kuip is het vaste bekerfinale stadion en dat ligt niet aan Feyenoord.
Het Gelredome is straks vrij.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:48 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
snap je punt maar dan zal je een stadion moeten hebben die geen vaste bespeler heeft zoals wembley. Dat hebben we hier niet en is verder ook niet nodig denk ik
Binnenkort komt het Gelredome vrij als stadion. Kunnen we de finale voortaan daar doen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar als het over 1 wedstrijd gaat zou het op neutraal terrein moeten zijn, zoals in Engeland bijvoorbeeld. Maar goed zo werkt het in NL niet, de kuip is het vaste bekerfinale stadion en dat ligt niet aan Feyenoord.
Niet rendabel vooral lijkt me.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:48 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
snap je punt maar dan zal je een stadion moeten hebben die geen vaste bespeler heeft zoals wembley. Dat hebben we hier niet en is verder ook niet nodig denk ik
Ik zie morgen nog wel een kansje dat het KNOTSGEK gaat worden, helemaal als Proper niet meedoet.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit lijkt me een done deal voor wat betreft een finale Feyenoord - NEC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |