Hij zegt positieve dingen over het metrostation van Moskou en daarom is hij een pion van Putin.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:42 schreef Bocaj het volgende:
Tucker Carlson onder vuur: 'Hij is een pion van Poetin’.
[..]
Wel een mooie Metrostation.
Kan in Nederland helemaal niet want wordt meteen ondergespoten met graffiti en vernield etc.
Baudet denkt een beter verhaal namens het kremlin te kunnen presenterenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:55 schreef KoosVogels het volgende:
Zelfs Baudet is teleurgesteld in Poetin.
[ twitter ]
Die vent moeten ze veroordelen voor landverraad en in een cel gooien.quote:
Feitelijk zet hij de deur open voor een kopje thee want ook Putin was niet tevreden met hem.quote:
In dit specifieke geval mag Poetin ruimhartig thee schenken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Feitelijk zet hij de deur open voor een kopje thee want ook Putin was niet tevreden met hem.
Zieke gekquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:07 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
In dit specifieke geval mag Poetin ruimhartig thee schenken.
daar heeft putin geen toestemming of aanleiding van carlson voor nodig lijkt mequote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Feitelijk zet hij de deur open voor een kopje thee want ook Putin was niet tevreden met hem.
Omdat Carlson een minne hond is.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:15 schreef aTypisch het volgende:
Waarom is het wel oke om je te verkneukelen over de (vroege) dood van Carlson, maar niet okay om te bevestigen dat wereldleiders mensen (moeten) doden?
ahquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Omdat Carlson een minne hond is.
Putin is de vijand.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ah
beetje de redenatie die putin ook gebruikt om mensen te laten verdwijnen
Navalny is een tegenstander van Putin dat is altijd goedquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
navalny was anti putin
en anti eu machtsblok ook
die had je dan ook weer dood gewenst gok ik
oh okequote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Navalny is een tegenstander van Putin dat is altijd goed
Carlson is chef propaganda van het Kremlin, het is geen journalist maar een ZZP'er van Poetin. Hij mag van mij zijn organen uitspugen na het drinken van Russische thee.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:15 schreef aTypisch het volgende:
Waarom is het wel oke om je te verkneukelen over de (vroege) dood van Carlson, maar niet okay om te bevestigen dat wereldleiders mensen (moeten) doden?
En zie jij jezelf als een landverrader?quote:
nee hoezoquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En zie jij jezelf als een landverrader?
staat genoteerdquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:29 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Carlson is chef propaganda van het Kremlin, het is geen journalist maar een ZZP'er van Poetin. Hij mag van mij zijn organen uitspugen na het drinken van Russische thee.
Ik hou je in de gatenquote:
en anders stop je wat in mijn thee? omdat ik dat verdien?quote:
Probeer je een ban uit te lokken?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en anders stop je wat in mijn thee? omdat ik dat verdien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |