Tijd om de Belgische revolutie eindelijk te beëindigen zeg ik!quote:
Veel verder terug iedereen onder de Rijn en om de hele Middelandse zee moet weer Romein worden.quote:Op maandag 12 februari 2024 13:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
Tijd om de Belgische revolutie eindelijk te beëindigen zeg ik!
Daarna terug naar de oost
Vreedzaam natuurlijk maar wel gewoon dat het afgelopen is
nee man fuck die idiotenquote:Op maandag 12 februari 2024 13:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Veel verder terug iedereen onder de Rijn en om de hele Middelandse zee moet weer Romein worden.
quote:Op maandag 12 februari 2024 14:19 schreef sp3c het volgende:
ik ga het interview kijken jongens, wish me luck
Veel plezier met een monoloog waarbij Tucker er soms heel ongemakkelijk bij zit te kijken alsof hij in zijn broek aan het poepen is.quote:Op maandag 12 februari 2024 14:19 schreef sp3c het volgende:
ik ga het interview kijken jongens, wish me luck
Dan blijven het nog steeds homo sapiens hè? De oorspronkelijke neanderthalers zijn uitgeroeid. Pure genocide.quote:Op maandag 12 februari 2024 13:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Veel verder terug iedereen onder de Rijn en om de hele Middelandse zee moet weer Romein worden.
Haha! Goed opgemerkt weer, KoosVogeltjesdans!quote:Op maandag 12 februari 2024 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad meer nut om een artikel te lezen waarin het interview wordt ontleed en ook meteen wordt gefactcheckt.
Verder heb ik goddomme toch geen flikker zin om naar een of andere verhandeling van de Russische geschiedenis te luisteren, ingekleurd door een krankzinnige dictator en bewezen leugenaar?
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:55 schreef KoosVogels het volgende:
Zelfs Baudet is teleurgesteld in Poetin.
[ twitter ]
quote:Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
Oorloghitsers.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zie de reacties al voor me.
"Belachelijk dat Nederlandse soldaten tegen Poetin aan het vechten zijn. Rusland heeft het beste met ons voor! Terwijl de Nederlandse leiders het WEF dienen!!
wutquote:
Is het begin van Baudet zijn maiden speech in de kamer. Opdat we niet vergeten, wanneer hij anderen betweterig en out of touch noemt.quote:
Die kan fluiten naar zijn roebels nuquote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:55 schreef KoosVogels het volgende:
Zelfs Baudet is teleurgesteld in Poetin.
[ twitter ]
Mijn Latijn is niet echt denderend, maar volgens mij sloeg het ook nog eens nergens opquote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:12 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Is het begin van Baudet zijn maiden speech in de kamer. Opdat we niet vergeten, wanneer hij anderen betweterig en out of touch noemt.
Mijne ook niet nee, maar ik begreep ook dat het niet helemaal klopte.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn Latijn is niet echt denderend, maar volgens mij sloeg het ook nog eens nergens op
Wel een mooie Metrostation.quote:Tucker Carlson heeft een video gedeeld waarin hij vol lof spreekt over het Russische metronetwerk. Het is de Amerikaanse presentator op veel kritiek komen te staan.
Zulke kunstzinnige metrostation kunnen in Nederland niet omdat wij geen geld aan cultuur willen uitgeven dat zijn toch vieze linkse hobbies, wat beaamd wordt door veel rechts conservatieve fokkers.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:42 schreef Bocaj het volgende:
Tucker Carlson onder vuur: 'Hij is een pion van Poetin’.
[..]
Wel een mooie Metrostation.
Kan in Nederland helemaal niet want wordt meteen ondergespoten met graffiti en vernield etc.
Blijft wel mooi!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zulke kunstzinnige metrostation kunnen in Nederland niet omdat wij geen geld aan cultuur willen uitgeven dat zijn toch vieze linkse hobbies, wat beaamd wordt door veel rechts conservatieve fokkers.
En zelfs de treinen rijden er op tijd!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:42 schreef Bocaj het volgende:
Tucker Carlson onder vuur: 'Hij is een pion van Poetin’.
[..]
Wel een mooie Metrostation.
Kan in Nederland helemaal niet want wordt meteen ondergespoten met graffiti en vernield etc.
Linea recta naar het frontquote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En zelfs de treinen rijden er op tijd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |