Lol zou wel mooi zijn een monoloog van een paar uur lang, en die knaker die dan knikkend zit toe teluisteren.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Carlson genoeg tijd, dat is een lang verhaal.
Ook na de Tweede Wereldoorlog zijn er nog genoeg veranderingen geweest in de langsgrenzen. Denk bijvoorbeeld in Europa alleen al aan de vereniging van Oost-Duitsland en West-Duitsland of het uit elkaar vallen van de Sovjet-Unie en Joegoslavië.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De realiteit is ook dat we juist de afgelopen eeuw na het einde van de 2e wereldoorlog een redelijk stabiele periode ingegaan zijn maar door de opkomst van de conservatieve autoritaire leiders we weer grote wereld problemen hebben.
Ik zie de reacties al voor me.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat er zelfs mensen gaan juichen als NAVO-landen worden aangevallen, waaronder ons land zelf. Want een echte leider en hier zetten we hem in een slecht daglicht.
Ik vraag me af of er consequenties voor dit soort mensen zijn. Mochten we echt aangevallen worden en deze mensen de kant van Rusland kiezen.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zie de reacties al voor me.
"Belachelijk dat Nederlandse soldaten tegen Poetin aan het vechten zijn. Rusland heeft het beste met ons voor! Terwijl de Nederlandse leiders het WEF dienen!!
Thierry Baudet.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zie de reacties al voor me.
"Belachelijk dat Nederlandse soldaten tegen Poetin aan het vechten zijn. Rusland heeft het beste met ons voor! Terwijl de Nederlandse leiders het WEF dienen!!
Communistisch wil ik die Chinezen niet meer noemen.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:06 schreef HowardRoark het volgende:
Of de communistische Xi Jinping die Taiwan wil annexeren
Ik begrijp best dat je, overmand door emoties, wat in de war raakt maar het ging over Putin hè. Ik ben niet degene die zich land toe eigent.quote:Op zondag 11 februari 2024 10:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dat je hypocriet bent wisten we al.
Ja. Ik vraag me af wat er als vrijheid van meningsuiting nog toegestaan is, als we direct in oorlog zijn.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:45 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Thierry Baudet.
Hij zou gelijk opgepakt worden bij het uitbreken van zo'n oorlog.
Interessante vraag. Als kamerlid mag hij een hoop roepen, ín de kamer, dus zomaar oppakken gaat niet.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Ik vraag me af wat er als vrijheid van meningsuiting nog toegestaan is, als we direct in oorlog zijn.
Ik mag toch hopen dat zulke mensen in zo'n geval, net als hun voorgangers van de NSB in de meidagen van 1940, in interneringskampen gesmeten worden.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er consequenties voor dit soort mensen zijn. Mochten we echt aangevallen worden en deze mensen de kant van Rusland kiezen.
Je bedoelt of ze bijvoorbeeld gratis energie uit Rusland krijgen?quote:Op zondag 11 februari 2024 15:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er consequenties voor dit soort mensen zijn. Mochten we echt aangevallen worden en deze mensen de kant van Rusland kiezen.
Ik hoop ook dat hij eindigt zoals Mussert maar dat mag je blijkbaar op dit forum niet zeggen.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:50 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Interessante vraag. Als kamerlid mag hij een hoop roepen, ín de kamer, dus zomaar oppakken gaat niet.
Ik dacht, dat moet eenvoudig zijn uit te zoeken zijn, ik zoek het op hoe het ging bij zijn voorganger, Anton Mussert, maar die is ondergedoken in de meidagen van 1940 en pas na de capitulatie weer opgedoken.
Ik mag toch hopen dat Baudet, de Graaff, van Meijeren en consorten meteen na de eerste aanval van Rusland op een NAVO lidstaat de Waalsdorpervlakte op gaan.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:45 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Thierry Baudet.
Hij zou gelijk opgepakt worden bij het uitbreken van zo'n oorlog.
De ledenlijst van deze partij kan ook nog wel eens interessant zijn.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:55 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Baudet, de Graaff, van Meijeren en consorten meteen na de eerste aanval van Rusland op een NAVO lidstaat de Waalsdorpervlakte op gaan.
Het zou me niets verbazen wanneer die lijst bij de AIVD van a tot z bekend is.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:59 schreef capricia het volgende:
[..]
De ledenlijst van deze partij kan ook nog wel eens interessant zijn.
Heeft je niet verhinderd om het alsnog te doen ouwe snoepert.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat hij eindigt zoals Mussert maar dat mag je blijkbaar op dit forum niet zeggen.
wie is die 'we' hier?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:05 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dankzij Tucker hebben tientallen miljoenen mensen waaronder miljoenen Amerikanen dat interview gezien zonder dat ze daarna naar de factchecks kijken waarin blijkt dat Putin de hele boel bij elkaar liegt. Ongefilterd misinformatie de huiskamer inslingeren. Dat wij nou snappen dat ie poep praat... Heel veel andere mensen doorzien dat niet, komen met 'fijn dat ik de andere kant ook hoor...hmm hij heeft een punt, bothsidesblabla'.
Nee, ik vind niet dat we dit hadden moeten doen. Als Tucker er nou bovenop had gesprongen en op zijn minst had gedaan alsof ie een journalist was... Maar goed, dan had hij het interview niet gekregen of was het na 5 minuten al gestopt.
quote:Hoe het Russische narratief z'n weg vindt in het Westen
Voor het eerst sinds de inval in Oekraïne gaf de Russische president Vladimir Poetin een interview aan een Westerse journalist. Tucker Carlson, oud FOX-nieuws presentator en tegenwoordig zelfstandig mediamaker, kreeg maar liefst 2 uur de tijd om met de Russische president te praten. Het interview gaat de hele wereld over en bereikt een miljoenenpubliek. Zien we hier een journalistieke prestatie van Tucker Carlson, of is hij een pion op Poetins schaakbord? En hoe wordt er vanuit het Westen vandaag de dag gekeken naar het Russische narratief?
Een analyse van oud-Rusland correspondent Eva Hartog, sinds 2013 werkzaam als journalist in Rusland, maar moest een paar maanden geleden onverwacht het land verlaten en Europarlementariër voor de VVD Bart Groothuis.
Zelf iets bekijken, nadenken en je eigen mening vormen lijkt mij de betere weg ongeacht of je ermee eens bent of niet.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:50 schreef Hathor het volgende:
Ik heb dat interview niet gekeken, en als ik het hier allemaal zo lees is dat geen verkeerde beslissing geweest.
Een menig vormen op basis van bewezen leugens is juist een groot probleem in de huidige maatschappij. Daarom zou eigenlijk na elke leugen van Poetin een redactioneel commentaar geplaatst moeten worden en dan pas uitzenden.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:29 schreef cleanfreak het volgende:
[..]
Zelf iets bekijken, nadenken en je eigen mening vormen lijkt mij de betere weg ongeacht of je ermee eens bent of niet.
Het heeft inderdaad meer nut om een artikel te lezen waarin het interview wordt ontleed en ook meteen wordt gefactcheckt.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een menig vormen op basis van bewezen leugens is juist een groot probleem in de huidige maatschappij. Daarom zou eigenlijk na elke leugen van Poetin een redactioneel commentaar geplaatst moeten worden en dan pas uitzenden.
Zo benader ik de kwantummechanica ook inderdaad.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:29 schreef cleanfreak het volgende:
[..]
Zelf iets bekijken, nadenken en je eigen mening vormen lijkt mij de betere weg ongeacht of je ermee eens bent of niet.
Leg ons relativiteit maar eens even uit dan.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zo benader ik de kwantummechanica ook inderdaad.
Laat die nou vooralsnog incompatibel lijken te zijn met quantummechanica.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Leg ons relativiteit maar eens even uit dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |