Op een Drumstel dat gezamenlijk gestopt is met roken.quote:
FF pissenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op een Drumstel dat gezamenlijk gestopt is met roken.
Nog een gevat antwoord nodig ? Ik heb ze in overvloed. Zelfs m'n biervat ebt nooit weg.
Je gaat je gang maar. Zittend pissen zoals ik samen met Dries zul je nooit kunnen evenagten. Zowaar ik de ware roeler ben. Qua blinde vinken in gele afzwembroeken dan.quote:
Jezus Tong. Je bent in vormquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar. Zittend pissen zoals ik samen met Dries zul je nooit kunnen evenagten. Zowaar ik de ware roeler ben. Qua blinde vinken in gele afzwembroeken dan.
Dat vorm van jou hebben de meeste mensen een andere term voor. Ooit ging het een tijdje beter met je maar ik heb de indruk dat je weer dagelijks in vorm bent. Sterkte.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jezus Tong. Je bent in vorm
Ach van Tongerlo. iemand moet ONZ in leven houden.
En noem me geen Jezus.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:39 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dat vorm van jou hebben de meeste mensen een andere term voor. Ooit ging het een tijdje beter met je maar ik heb de indruk dat je weer dagelijks in vorm bent. Sterkte.
Frénk. Stel je zelf eens voor. Zit ik je dwars. Fluit elf.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Dat Frenk van der Linden dit verhaal heeft laten schieten voor Kunststof, onvoorstelbaar!!
Gedaan. En nu?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frénk. Stel je zelf eens voor. Zit ik je dwars. Fluit elf.
Koffie, echte koffie. Zodat ik je door de molen kan halen.quote:
Dat singeltje heb ik. Op de achterkant Dandy.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |