Was hij ook strontlazarus?quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:56 schreef maily het volgende:
Lazarus Suraj A krijgt acht jaar cel voor doodrijden gezin in Rotterdam
Ander misdrijf, maar 8 jaar cel ..... ik heb ineens goeie hoop voor de 8 jaar van Omar
Dat kan ik zo snel niet terugvinden ...quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was hij ook strontlazarus?
EDIT: ja dus
Dat zeg je alleen omdat hij Omar heet. In het bericht staat niet of hij Nederlander is of niet.quote:Op maandag 15 april 2024 10:46 schreef matspontius het volgende:
Weer zo'n fijne kansparel voor onze samenleving![]()
![]()
Nog meer hoop.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:56 schreef maily het volgende:
Ander misdrijf, maar 8 jaar cel ..... ik heb ineens goeie hoop voor de 8 jaar van Omar
https://dtvnieuws.nl/nieu(...)ie-8-jaar-cel-geeistquote:Justitie wil de vrouw die verdacht wordt van betrokkenheid bij de dood van een Poolse vrouw van 38 in Lith veroordelen tot acht jaar gevangenisstraf. Elly van der S. zou na een uit de hand gelopen verkeersruzie over het slachtoffer heen zijn gereden. Doodslag, vindt justitie.
Uit het bericht:quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:04 schreef maily het volgende:
[..]
Dat kan ik zo snel niet terugvinden ...
quote:A. zat met bijna vier keer de toegestane hoeveelheid drank op achter het stuur zat. „Hij is behoorlijk lazarus”, concludeerden ambulancemedewerkers.
Oh, maar...quote:
Leuk dat sarcasmequote:Op dinsdag 16 april 2024 14:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat hij Omar heet. In het bericht staat niet of hij Nederlander is of niet.
https://www.reclassering.(...)ng/uit-de-gevangenisquote:Op maandag 15 april 2024 18:09 schreef Telefoonvork het volgende:
[..]
Vertrouw me: als hij uit de gevangenis komt, krijgt hij bij ELKE aanvraag voor een woning op zijn minst pittige vragen te verduren. Het zal mij niks verbazen als zijn zoektocht naar een woning wel even zal duren. Sowieso kan het wel vergeten om nog een huurwoning van dezelfde verhuurder te krijgen.
quote:Terugkeer in uw gemeente
Hoe de nazorg er precies uitziet, verschilt per gemeente. De meeste gemeenten hebben een gemeentelijk coördinator nazorg. Die ondersteunt (ex-)gedetineerden bij hun terugkeer naar de samenleving. Bijvoorbeeld bij het vinden van een woning en het verkrijgen van passend werk of een uitkering.
Goed punt, "Duits kenteken" hoort ook op de lijst.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:47 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Zat even te kijken waarom ze altijd duitse huurauto's hebben.
2 redenen.
Duitse sportauto's zijn goedkoper om te huren.
Contant geld is veel gangbaarder dan in NL. Daar worden er minder vragen bij gesteld. Dat is dus mooi als je veel contant geld hebt.
Ofwel dat spreekt bepaalde lui wel heel erg aan.
Nog steeds een lachertje, 3voudige moordenaar komt weg met 8 jaar. Dat hadden er gewoon 20+ moeten zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:56 schreef maily het volgende:
De casus van hufter Suraj A is toch net iets anders als die van hufter Omar E. Beiden wel echt een mooi voortvloeisel uit de multiculti droom.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:56 schreef maily het volgende:
Als er nu één ding niet veel te maken heeft met de multiculti-factor is het wel dit soort uitwassen van verkeersasohuftergedrag. Ze worden in alle kleuren van de regenboog onder invloed van een hele batterij aan substanties keer op keer uit de auto getrokken simpelweg omdat echte maatregelen uitblijven en niet omdat ze een mocro of kaas zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De casus van hufter Suraj A is toch net iets anders als die van hufter Omar E. Beiden wel echt een mooi voortvloeisel uit de multiculti droom.
edit: laat maar, niet goed gelezenquote:Op maandag 15 april 2024 18:09 schreef Telefoonvork het volgende:
[..]
Vertrouw me: als hij uit de gevangenis komt, krijgt hij bij ELKE aanvraag voor een woning op zijn minst pittige vragen te verduren. Het zal mij niks verbazen als zijn zoektocht naar een woning wel even zal duren. Sowieso kan het wel vergeten om nog een huurwoning van dezelfde verhuurder te krijgen.
user @Qarrad vertrekt met de staart tussen de beentjesquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:36 schreef Beaurealis het volgende:
We kunnen Omar toevoegen aan het illustere lijstje.
>Carlo Heuvelman – Mallorca –Sanil B.
>Bas van Wijk – Amsterdam - Samir el Y. vanwege een horloge
>Sebastiaan – Wijchen - Tarik O. pakketbezorger
>Theo van Gogh – Amsterdam – Mohammed B.
>Aanslag tram Utracht, vier doden – Gokman T.
>Richard Nieuwenhuizen, grensrechter uit Almere, doodgeschopt door moslims
>Conrector Hans van Wieren, Terra College Den Haag, Murat Demir
>Gina en Marinus, echtpaar dat bij bioscoop in Groningen schoonmaakte - Ergün S.
>Milica van Doorn - Zaandam – verkracht en vermoord door Hüseyin A
Maar vooral niet op de PVV stemmen lieve mensen
Michael Panhuisquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:36 schreef Beaurealis het volgende:
We kunnen Omar toevoegen aan het illustere lijstje.
>Carlo Heuvelman – Mallorca –Sanil B.
>Bas van Wijk – Amsterdam - Samir el Y. vanwege een horloge
>Sebastiaan – Wijchen - Tarik O. pakketbezorger
>Theo van Gogh – Amsterdam – Mohammed B.
>Aanslag tram Utracht, vier doden – Gokman T.
>Richard Nieuwenhuizen, grensrechter uit Almere, doodgeschopt door moslims
>Conrector Hans van Wieren, Terra College Den Haag, Murat Demir
>Gina en Marinus, echtpaar dat bij bioscoop in Groningen schoonmaakte - Ergün S.
>Milica van Doorn - Zaandam – verkracht en vermoord door Hüseyin A
Maar vooral niet op de PVV stemmen lieve mensen
18 miljoen mensen waarvan 1 miljoen moslims. Jouw lijstje zou een stuk langer moeten zijn als moslims en niet-moslims evenveel ellende veroorzaken.quote:Op zondag 21 april 2024 19:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Michael Panhuis
Donny Marwa
Thijs Hermans
Paul Spiekerman van Weezelenburg
Bart van Urk
John Stam of Simons
Kenzo Kollen
Richard Harteveld
Olivier van de Geijn
Dylano en Levi de Winter
Alex Laeyendecker
Bart Box
Jan Hoekman
Misha Wils
Hebben jullie nu alletwee een greep uit wat moordenaars lijstjes gedaan?quote:Op zondag 21 april 2024 19:24 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
18 miljoen mensen waarvan 1 miljoen moslims. Jouw lijstje zou een stuk langer moeten zijn als moslims en niet-moslims evenveel ellende veroorzaken.
Begrijp ook niet waarom je dit post. Ik had mijn lijstje helemaal niet hoeven maken als we geen islam in Nederland zouden hebben.
Tja, die heb je ook helaasquote:Op zondag 21 april 2024 19:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Michael Panhuis
Donny Marwa
Thijs Hermans
Paul Spiekerman van Weezelenburg
Bart van Urk
John Stam of Simons
Kenzo Kollen
Richard Harteveld
Olivier van de Geijn
Dylano en Levi de Winter
Alex Laeyendecker
Bart Box
Jan Hoekman
Misha Wils
Precies dit.quote:Op maandag 22 april 2024 09:33 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Tja, die heb je ook helaas
Maar..
Deze lui wonen al in in NL he?
Veel van die criminele lui zoals die Beaurealis postte, haal je nog eens extra binnen...
Alleen wel met een factor 1,7 hoger. Wat dan nog relatief laag is ten opzichte van andere criminaliteit.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:12 schreef Qarrad het volgende:
Als er nu één ding niet veel te maken heeft met de multiculti-factor is het wel dit soort uitwassen van verkeersasohuftergedrag. Ze worden in alle kleuren van de regenboog onder invloed van een hele batterij aan substanties keer op keer uit de auto getrokken simpelweg omdat echte maatregelen uitblijven en niet omdat ze een mocro of kaas zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |