Die reacties eronder, mijn hemel, een en al domheid.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:19 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Best wel neutrale verslaggeving moet ik zeggen, ik was aangenaam verrast
Voor de geïnterneerden:
Ga je gang. Ik ben geen jankerdquote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zullen we de rollen eens omdraaien, omdat het je niet bevalt.
Moet je voor de gein is opzoeken over wat hij allemaal over MH17 heeft gezegd. Dan weet je al snel genoeg zijn agenda.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Wierd Duk is echt af, die zou destijds de woordvoerder van Mussert zijn geweest.
Matige cope wel. Vraag jezelf eens af waarom het schijnbaar zo irriteert.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die toezeggingen zijn alleen nooit officieel gedaan. En die landen bestaan niet "bij de gratie van Rusland".
Jezuschristustehobbelpaard wat een gebrek aan historische kennis in dit topic zeg...
Meer gemeen met, serieus?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:43 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Bij de gratie van Rusland bestaan.De Baltische staten hebben meer gemeen met Scandinavië dan met de Russen.
[..]
Er zijn nooit westerse toezeggingen gedaan, dat is één van de vele Russische leugens.
Bedankt voor de glimlach lieverd.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Maar jij bent ook gewoon dom. Dus ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oók de schuld van de expansie van de NAVO uiteraard.
Omdat we toen een 'afrikaatje' gedaan hebben met het Oostblok. Onder voorwaarden waar het toenmalige Rusland mee akkoord ging.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo bestaan die landen bij de gratie van Rusland? Omdat Rusland uit de Sovjet-Unie stapte?
Kunstmatige cultuur en taal? Alsof Oost-Europa in zijn geheel uit de minderwaardige Russische "cultuur" ontsproten is.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Meer gemeen met, serieus?
Er is een heel blok aan landen met kunstmatige cultuur, taal aangemoedigd tot zelfontplooiing na de val van de USSR.
Maar goed, die discussie heb ik nu geen zin in. Al vaker gevoerd hier.
Misschien omdat ze de Amerikaanse bemoeienis en militaire basissen aan hun grens zat beginnen te worden?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:41 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Onder Biden?
Volgens mij is het toch echt de as van het kwaad (de Russen, Chinezen, Noord-Koreanen, de Iraanse ayatollah's en wat andere achterlijke en misdadige volkeren als de Palestijnen) die steeds meer de confrontatie met het westen aan het zoeken zijn.
Nee hoor, daar is heel wat ontwikkelingshulp en geld achteraan getrapt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:11 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Kunstmatige cultuur en taal? Alsof Oost-Europa in zijn geheel uit de minderwaardige Russische "cultuur" ontsproten is.
Wat bedoel je? Is Polen bijvoorbeeld geen land met een eigen taal en identiteit? Net als Oekraïne zeker?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee hoor, daar is heel wat ontwikkelingshulp en geld achteraan getrapt.
Als al die achterlijke volkeren hun misdadige aard vaarwel zouden zeggen zou die Amerikaanse "bemoeienis" ook niet meer nodig zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:14 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Misschien omdat ze de Amerikaanse bemoeienis en militaire basissen aan hun grens zat beginnen te worden?
O daarom doet de USA dat.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:21 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Als al die achterlijke volkeren hun misdadige aard vaarwel zouden zeggen zou die Amerikaanse "bemoeienis" ook niet meer nodig zijn.
Inderdaad, daarna is Poetin helemaal tevreden en hoeft men in het westen nooit meer iets te vrezen van hem.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:52 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Trump en Poetin wel handjeklap kunnen doen, dan houdt Poetin gewoon wat stukken Oekraïne die ooit zijn toegewezen aan die USSR staat, maar eigenlijk historisch Russisch waren. Dan stopt ook die onzinnige gehaktmolen daar.
Gelukkig zie je dat inderdaad zelf dus ook in.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:26 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
O daarom doet de USA dat.
Om de buurlanden van die achterlijke volken te beschermen.
Die zijn daar dus ook om die mensen te beschermen tegen achterlijke volkeren.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:30 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Gelukkig zie je dat inderdaad zelf dus ook in.![]()
En om er maar eens een "whataboutism" in te gooien (daar is de Kremlinfanclub immers zo'n liefhebber van); vanwaar de Russische militaire aanwezigheid in o.a. Afrika?
Maar wat bedoel je nu met kunstmatige cultuur en taal?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee hoor, daar is heel wat ontwikkelingshulp en geld achteraan getrapt.
Eigenlijk wordt daarmee gezegd dat landen in Oost-Europa geen bestaansrecht hebben, zoals Rusland ook over Oekraïne beweert.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je nu met kunstmatige cultuur en taal?
Die landen in Oost Europa hadden al een eigen taal en cultuur voordat ze onderdeel werden van de Sovjet Unie. Dat hebben de Russen nooit weten uit te wissen.
Klopt hij herhaalt gewoon het narratief van Poetin. Wat gewoon complete onzin is maar als dat je grote leider is waar je achter wilt staan dan moet je wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:34 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt daarmee gezegd dat landen in Oost-Europa geen bestaansrecht hebben, zoals Rusland ook over Oekraïne beweert.
Het is echt heel vies, het zijn genocidale praatjes.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:35 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Klopt hij herhaalt gewoon het narratief van Poetin. Wat gewoon complete onzin is maar als dat je grote leider is waar je achter wilt staan dan moet je wel.
Dan is Amerikaanse militaire aanwezigheid in allerlei landen dus ook geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:32 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Die zijn daar dus ook om die mensen te beschermen tegen achterlijke volkeren.
Weer wat geleerd.
Klopt maar als ze daar achter komen kunnen ze weer terug vallen op het altijd goed werkende Wir haben es nicht gewußt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:37 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het is echt heel vies, het zijn genocidale praatjes.
Verwacht je dan iets anders van de (pro-)Russische vijfde colonne?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:37 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
De 21e eeuwse Russische tegenhanger daarvan is "politiek interesseert me niet".quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:40 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Klopt maar als ze daar achter komen kunnen ze weer terug vallen op het altijd goed werkende Wir haben es nicht gewußt.
Rusland is ww2 gestart als bondgenoot van de Nazi's, maar in tegenstelling tot Duitsland heeft niemand ze die trekjes afgeleerd.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:37 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Nee nu begrijp ik het.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:39 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dan is Amerikaanse militaire aanwezigheid in allerlei landen dus ook geen enkel probleem.
Het irriteert me dat users zoals jij zonder ook maar enige schaamte leugens de wereld inslingeren.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Matige cope wel. Vraag jezelf eens af waarom het schijnbaar zo irriteert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |