Nee. Dat is meer vanwege covid en Rusland. Niet vanwege Biden's beleidquote:
Dit is ook onzin, want trump knakte als een rietje in het bijzijn van dictators. Zijn ontmoeting met Putin in Helsinki vergeten waarin hij letterlijk zei hem eerder te geloven dan z'n eigen inlichtigendiensten? Vergeten hoe hij salueerde voor een noord-Koreaanse generaal?quote:[..]
Nou, dat kan ik me niet herinneren. Ik herinner me een president die heel duidelijk een grens stelde aan Noord Korea en die 4 jaar lang de rust heeft weten te bewaren op de wereld.
Dat nu iedere despoot zijn kans ruikt is simpel en allen omdat er een zwakke president zit in de vs.
Dat hij zijn eigen inlichtingendiensten niet vertrouwt is een beetje vreemd inderdaad. Dat hij salueerde naar een noord Koreaanse generaal heb ik niet meegekregen maar wat zou je daar uit willen afleiden? Dat Trump onder de knoet van Noord Korea zit?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Dat is meer vanwege covid en Rusland. Niet vanwege Biden's beleid
[..]
Dit is ook onzin, want trump knakte als een rietje in het bijzijn van dictators. Zijn ontmoeting met Putin in Helsinki vergeten waarin hij letterlijk zei hem eerder te geloven dan z'n eigen inlichtigendiensten? Vergeten hoe hij salueerde voor een noord-Koreaanse generaal?
En had ook niemand zin in oorlog.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Putin die zegt dat ie geen verdere territoriale ambities heeft. Waar doet me dat toch aan denken.
Ook toen was defensie jarenlang kapotbezuinigd
Trump zat inderdaad volledig in de pocket daar. En met het verdwijnen van Trump op den duur, hoop ik ook op een implosie van de Maga beweging. Maar zijn erfenis van politici zal waarschijnlijk nog tot lengte van dagen achter de knaken van het Kremlin aanjagen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Dit is ook onzin, want trump knakte als een rietje in het bijzijn van dictators. Zijn ontmoeting met Putin in Helsinki vergeten waarin hij letterlijk zei hem eerder te geloven dan z'n eigen inlichtigendiensten? Vergeten hoe hij salueerde voor een noord-Koreaanse generaal?
Dat hij overduidelijk internationale protocollen mbt internationale diplomatie niet weet. Met dergelijk gebrek aan kennis kùn je niet onderhandelen met een dictatuur zoals noord-Korea. Zoals verwacht gebeurde er dus niks, behalve dat Kim verder ging met het ontwikkelen van nucleaire wapens. So much succes.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat hij zijn eigen inlichtingendiensten niet vertrouwt is een beetje vreemd inderdaad. Dat hij salueerde naar een noord Koreaanse generaal heb ik niet meegekregen maar wat zou je daar uit willen afleiden? Dat Trump onder de knoet van Noord Korea zit?
Kim "rocket man" noemen is ook niet diplomatiek, laat staan de rust bewaren.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Trump kan niks, weet niks, geeft niks, interresseert niks. Behalve z'n eigen ego en z'n zakken vullen. Als hij daadwerkelijk had gehandeld als een president had hij duidelijk gemaakt dat Putin met z'n tengels van Oekraïne af moest blijven (stoppen met dat gerotzooi in de Donbas) en de daders van MH-17 uit moest leveren, zoals het een wereldleider betaamt. Maar in plaats daarvan is het een laffe hond die Putin terecht het idee gaf dat hij ermee weg kon komen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kim "rocket man" noemen is ook niet diplomatiek, laat staan de rust bewaren.
Waarom eigenlijk? Je lijkt hier te denken dat wat jij belangrijk vindt, de president van Amerika ook belangrijk moet vinden. Maar zo werkt de wereld niet. Helemaal gezien het isolationisme dat er momenteel binnen Republikeinse kringen heerst.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Trump kan niks, weet niks, geeft niks, interresseert niks. Behalve z'n eigen ego en z'n zakken vullen. Als hij daadwerkelijk had gehandeld als een president had hij duidelijk gemaakt dat Putin met z'n tengels van Oekraïne af moest blijven (stoppen met dat gerotzooi in de Donbas) en de daders van MH-17 uit moest leveren, zoals het een wereldleider betaamt. Maar in plaats daarvan is het een laffe hond die Putin terecht het idee gaf dat hij ermee weg kon komen.
En nog lopen mensen die 2 idioten te verdedigen. Of een podium te geven, zoals die charlatan Carlson.
Zijn handelen, uitspraken en lichaamstaal bewijzen anders.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:50 schreef HowardRoark het volgende:
Dat Trump zogenaamd in de pocket zou hebben gezeten bij Poetin en Kim Jong Un is denk ik vooral iets wat sommigen heel graag willen geloven. Iemand als Trump, die menig bekendheid of politicus al de hand heeft kunnen schudden, zal natuurlijk niet snel onder de indruk zijn van zulke individuen.
[..]
Isolationisme is dood in deze kleine verbonden wereld. Of men nu wil of niet. Dat niet willen zien is moedwillig blind zijn voor veranderende tijden.quote:Waarom eigenlijk? Je lijkt hier te denken dat wat jij belangrijk vindt, de president van Amerika ook belangrijk moet vinden. Maar zo werkt de wereld niet. Helemaal gezien het isolationisme dat er momenteel binnen Republikeinse kringen heerst.
Door Rusland onder Trump's Amerika zitten we nu met de vluchtelingencrisis.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je al zo moet dramatiseren om iets van een punt te maken..
Ook wel toevallig dat Rusland betrekkelijk rustig was onder Trump. Doet je afvragen wie het schoothondje van wie was.
Ik blijf het een kwestie van interpretatie vinden, mensen zien wat ze graag willen zien.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zijn handelen, uitspraken en lichaamstaal bewijzen anders.
Dat ben ik helemaal met je eens, maar het leeft in Republikeinse kringen dus wel. En een Republikeinse president zal daarom de oorlog in Oekraïne als minder belangrijk kunnen beschouwen. Het is ook niets nieuws dat de Democraten en Republikeinen op verschillende manieren kijken naar sommige internationale conflicten of oorlogen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Isolationisme is dood in deze kleine verbonden wereld. Of men nu wil of niet. Dat niet willen zien is moedwillig blind zijn voor veranderende tijden.
Dus dan maken ze beslissingen gebaseerd op moedwillig incorrect gecreeerde gevoelens en informatie. Dat gaat niet alleen hen, maar iedereen raken. Bad shit, this is.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik blijf het een kwestie van interpretatie vinden, mensen zien wat ze graag willen zien.
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, maar het leeft in Republikeinse kringen dus wel. En een Republikeinse president zal daarom de oorlog in Oekraïne als minder belangrijk kunnen beschouwen.
Het grootste conflict dat de VS begon, begon onder een republikeinse regering btw. Maar vrijwel iedereen liep erover te juichen.quote:Het is ook niets nieuws dat de Democraten en Republikeinen op verschillende manieren kijken naar sommige internationale conflicten of oorlogen.
Ik vond het tamelijk knap van Poetin dat hij er als nog grotere randdebiel uit wist te komen dan Carlson. Dat is wel een hele prestatie.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:14 schreef Ulx het volgende:
Dankzij Carlson weten we nu zeker dat Poetin een raaskallende krankzinnige idioot is. Dat was vast niet de uitkomst waarop die twee hadden gehoopt en ook niet wat veel mensen hadden verwacht. De hele wereld weet nu dat Poetin de weg volkomen kwijt is. Helemaal van het padje af. Knettergek.
Wat dat betreft heeft Carlson het Westen wel een goede dienst bewezen.
En dan doel je met een hele lange omweg op Syrië? Of de stroom Oekraïnse vluchtelingen?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Door Rusland onder Trump's Amerika zitten we nu met de vluchtelingencrisis.
De Syrische vluchtelingenstroom dreigde op te drogen dus is Poetin als een gek Syrische burgerdoden gaan bombarderen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En dan doel je met een hele lange omweg op Syrië? Of de stroom Oekraïnse vluchtelingen?
Wel netjes dat hij doden bombardeert en geen levenden.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De Syrische vluchtelingenstroom dreigde op te drogen dus is Poetin als een gek Syrische burgerdoden gaan bombarderen.
Ben bang dat er genoeg lui zijn die dit soort shit meteen geloven en een nog grotere groep die door dit soort fake news langzaam begint te twijfelenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hardop gelachen om de debiliteit van Putin en Carlson. En alle totaaldebielen die dit geloven
Welke mensen waren daar verbaasd over dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Mensen die verbaasd zijn dat het interview zo nep was geloven toch niet dat interviews hier met politici volledig unscripted zijn?
Russische troepen zijn oa actief in Libie, Mali en Soedan. Niet bevorderlijk voor de rust daar.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En dan doel je met een hele lange omweg op Syrië? Of de stroom Oekraïnse vluchtelingen?
Dat kunnen geen fokkers geweest zijn, aangezien we hier al dagen over in een deuk liggen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Mensen die verbaasd zijn dat het interview zo nep was geloven toch niet dat interviews hier met politici volledig unscripted zijn?
Voor de zekerheid heeft hij ze nog een keer doodgemoord.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:21 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Wel netjes dat hij doden bombardeert en geen levenden.
De Russen starten die gehaktmolen na een gevechtspauze van een paar jaar waarin ze hun krijgsmacht opnieuw opbouwen gewoon weer opnieuw. De Russische geopolitieke ambities zijn nl. heel duidelijk door hen gecommuniceerd en reiken verder dan alleen Oekraïne, de Baltische staten, Finland of Polen. Europa dient onder het mom van een "multipolaire wereld" binnen de Russische invloedssfeer gebracht te worden, daar zijn Poetin en Medvedev volstrekt duidelijk over geweest.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:52 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Trump en Poetin wel handjeklap kunnen doen, dan houdt Poetin gewoon wat stukken Oekraïne die ooit zijn toegewezen aan die USSR staat, maar eigenlijk historisch Russisch waren. Dan stopt ook die onzinnige gehaktmolen daar.
Onder Biden?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Voor wie en waarom?
Onder Biden staat heel de wereld bijna in brand. Wat gaat er precies goed?
Onder Trump zat de hele wereld op slot.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Voor wie en waarom?
Onder Biden staat heel de wereld bijna in brand. Wat gaat er precies goed?
Nee, West-Europa heeft nooit onder Russische invloedssfeer gevallen. Het zijn de West-Europeanen die Rusland steeds willen invaden: Napoleon, Hitler, NAVO.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:35 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De Russen starten die gehaktmolen na een gevechtspauze van een paar jaar waarin ze hun krijgsmacht opnieuw opbouwen gewoon weer opnieuw. De Russische geopolitieke ambities zijn nl. heel duidelijk door hen gecommuniceerd en reiken verder dan alleen Oekraïne, de Baltische staten, Finland of Polen. Europa dient onder het mom van een "multipolaire wereld" binnen de Russische invloedssfeer gebracht te worden, daar zijn Poetin en Medvedev volstrekt duidelijk over geweest.
Ik weet niet hoe je daar zelf over denkt, maar ik denk dat er maar weinig Europeanen zin hebben in het leven binnen de invloedssfeer van een volkomen gestoord volk van alcoholisten, notoire leugenaars en gewelddadige misdadigers.
De NAVO ja? Wanneer? Waarom?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee, West-Europa heeft nooit onder Russische invloedssfeer gevallen. Het zijn de West-Europeanen die Rusland steeds willen invaden: Napoleon, Hitler, NAVO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |