abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212358782
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:25 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Het gaat niet over Trump, maar sowieso is het in Amerika niet n persoon die aan de touwtjes trekt.
Het gaat juist wel om Trump want dit hele interview met Carlson dient voor zijn campagne.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 9 februari 2024 @ 13:30:08 #77
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212358791
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Gelukkig hebben we meer verwarde oude mannen die precies hetzelfde doen waarom horen we je hier niet over Poetin die verward is en aan geschiedvervalsing doet. Dat noem je dan opeens een andere visie. :')

Ik benoem jou gedrag hiermee als doorzichtig Russisch trollen leger gedrag.
Zou volgende week even wachten tot een uur of 3 voordat je de eerste lostrekt

:D
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Forum Admin vrijdag 9 februari 2024 @ 13:32:51 #78
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_212358814
Ophouden met dat persoonlijke gedoe
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 9 februari 2024 @ 13:36:26 #79
293332 PakjeDrum
De echte shag onder de mannen!
pi_212358862
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat die verwarde oude man niet degene is die aan de touwtjes trekt lijkt me volkomen duidelijk en ik kan mensen die denken dat Biden dagelijks zware ingewikkelde geopolitieke en strategische beslissingen neemt niet serieus nemen. Biden weet 10 a 15 keer per dag niet waar hij is of wat hij daar doet.
Kan maar dit zijn speculaties.
pi_212358868
.

[ Bericht 99% gewijzigd door RegularOrange op 09-02-2024 13:37:11 ]
pi_212358922
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:24 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
En Trump weet dat wel wil je zeggen? :')
Ik heb niet de indruk dat hij seniel is en totaal verward om zich heen staat te staren.

Hoeveel verwardheid filmpjes bestaan er van Trump? Van Biden duizenden. Met nieuwe toevoegingen iedere week.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_212358939
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik heb niet de indruk dat hij seniel is en totaal verward om zich heen staat te staren.

Hoeveel verwardheid filmpjes bestaan er van Trump? Van Biden duizenden. Met nieuwe toevoegingen iedere week.
Van Trump zijn er vooral veel filmpjes waaruit blijkt dat hij totaal geen idee heeft waarover hij praat. Het gebrek aan kennis bij hem bij belangrijke onderwerpen is ook stuitend.
Цой жив
pi_212358940
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Gelukkig hebben we meer verwarde oude mannen die precies hetzelfde doen waarom horen we je hier niet over Poetin die verward is en aan geschiedvervalsing doet. Dat noem je dan opeens een andere visie. :')
Omdat ik niet de indruk heb dat Poetin verward is. Die man is vlijmscherp, houdt een verhandeling van 25 minuten over de geschiedenis van Rusland uit het hoofd.

Biden raakt de draad kwijt als zijn zin uit meer dan 6 woorden bestaat.

quote:
Ik benoem jou gedrag hiermee als doorzichtig Russisch trollen leger gedrag.
Ik benoem jou als totaalmalloot die zichzelf steeds weer weet te overtreffen.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_212358944
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:00 schreef SEMTEX het volgende:
[ twitter ]
Gaan we niet lezen 75 tweets van oorlogsmonitor 😴
pi_212358947
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Omdat ik niet de indruk heb dat Poetin verward is. Die man is vlijmscherp, houdt een verhandeling van 25 minuten over de geschiedenis van Rusland uit het hoofd.

Biden raakt de draad kwijt als zijn zin uit meer dan 6 woorden bestaat.
[..]
Ik benoem jou als totaalmalloot die zichzelf steeds weer weet te overtreffen.
Weet je zeker dat het allemaal uit het hoofd was en dat het door het knippen en plakken niet een stuk scherper leek?

[ Bericht 0% gewijzigd door Zwoerd op 09-02-2024 13:52:40 ]
Цой жив
pi_212358948
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:46 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Gaan we niet lezen 75 tweets van oorlogsmonitor 😴
Jawel hoor, het is namelijk best interessant wat voor een onzin er allemaal aan bod komt in dat interview. En Carlson die daar puur bij zit zonder ook maar iets bij te dragen of een kritische nooit te stellen.
pi_212358949
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:45 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Van Trump zijn er vooral veel filmpjes waaruit blijkt dat hij totaal geen idee heeft waarover hij praat. Het gebrek aan kennis bij hem bij belangrijke onderwerpen is ook stuitend.
Dat kan. Dat maakt hem niet verward maar een politicus, Nederlandse politiek zit er vol mee.

Een minister van klimaat en energie bijvoorbeeld die niet weet hoe je met kernenergie een huis verwarmt. Maar het is pas een probleem bij Trump begrijp ik?

Liever een seniele ouwe braadzak dan Trump.

Lijkt me een extreem geval van Trump derangement syndrome.
pi_212358962
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:46 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Weet je zeker dat het allemaal uit het hoofd was en dat het door het knippen en plakken een stuk scherper leek?
Ik was er niet bij dus ik weet het niet zeker. Wat ik wel zeker weet is dat Biden na 30 seconden niet meer weet waar hij over aan het praten is en regelrecht wartaal uitslaat.
  vrijdag 9 februari 2024 @ 13:48:36 #89
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212358964
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:29 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Het gaat juist wel om Trump want dit hele interview met Carlson dient voor zijn campagne.
Huh, hoe kom je hier nou bij?

In de 50 minuten die ik heb gezien is Trump 0 keer benoemd.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_212358968
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Een minister van klimaat en energie bijvoorbeeld die niet weet hoe je met kernenergie een huis verwarmt. Maar het is pas een probleem bij Trump begrijp ik?
Een minister van klimaat vergelijken met de status van POTUS is nogal appels met peren, vind je ook niet?
pi_212358972
Tucker deelt zijn opinie over het interview

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_212358975
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat kan. Dat maakt hem niet verward maar een politicus, Nederlandse politiek zit er vol mee.

Liever een seniele ouwe braadzak dan Trump.

Lijkt me een extreem geval van Trump derangement syndrome.
Wat vaak is, is dat bij een hele hoop slechte eigenschappen die een politius kan hebben, Trump de overtreffende trap is.
Цой жив
pi_212358982
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:48 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dan snap je het niet. Carlson is/was FOX = Trump. Je kunt dit niet los van elkaar zien. De invloed van Rusland op de presidentile verkiezingen in de VS is erg groot en wordt ook gestuurd via social media. Zij willen ook dat Trump zijn tweede termijn krijgt, omdat daarmee de grootste financile speler voor Oekrane van tafel verdwijnt.
pi_212359004
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik was er niet bij dus ik weet het niet zeker. Wat ik wel zeker weet is dat Biden na 30 seconden niet meer weet waar hij over aan het praten is en regelrecht wartaal uitslaat.
Als Trump aan het ratelen is, lijkt het vaak ook dat hij halverwege de zin niet meer weet hoe hij de zin is begonnen. Bij Trump lijkt het meer op iemand die strak staat van de coke.
Цой жив
pi_212359008
Ik denk dat Trump en Poetin wel handjeklap kunnen doen, dan houdt Poetin gewoon wat stukken Oekrane die ooit zijn toegewezen aan die USSR staat, maar eigenlijk historisch Russisch waren. Dan stopt ook die onzinnige gehaktmolen daar.
pi_212359011
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:48 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Een minister van klimaat vergelijken met de status van POTUS is nogal appels met peren, vind je ook niet?
Ja daar heb je gelijk in. Als minister van klimaat en energie is het veel kwalijker als je niks begrijpt van klimaat en energie, je bent immers de vakminister.

Een Potus staat overal boven en kan onmogelijk overal verstand van hebben, daar heeft hij ministers voor.

Dus je hebt gelijk, voor een vakminister is het veel kwalijker dat hij zijn portefeuille niet begrijpt dan een Potus die onmogelijk deskundig kan zijn op ieder beleidsterrein.
pi_212359016
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:52 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Als Trump aan het ratelen is, lijkt het vaak ook dat hij halverwege de zin niet meer weet hoe hij de zin is begonnen. Bij Trump lijkt het meer op iemand die strak staat van de coke.
Ok.
pi_212359025
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:49 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Wat vaak is, is dat bij een hele hoop slechte eigenschappen die een politius kan hebben, Trump de overtreffende trap is.
Ik denk dat dat voortvloeit uit je Trump derangement syndrome en dat dat in werkelijkheid wel meevalt.
pi_212359026
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:48 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

En is Biden daarin wel benoemd en heeft Poetin daarbij Biden ook een seniele oude gek genoemd zoals sommige hier dat doen. :')
  vrijdag 9 februari 2024 @ 13:54:16 #100
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212359027
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:50 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Dan snap je het niet. Carlson is/was FOX = Trump. Je kunt dit niet los van elkaar zien. De invloed van Rusland op de presidentile verkiezingen in de VS is erg groot en wordt ook gestuurd via social media. Zij willen ook dat Trump zijn tweede termijn krijgt, omdat daarmee de grootste financile speler voor Oekrane van tafel verdwijnt.
Ok, maar dan nog zie ik niet in hoe het interview op inhoud bijdraagt aan de campagne van de republikeinen/ Trump.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')