Alsof het op zo veel afdoet aan benoemen dat dit eerder opgenomen is. Iedereen met een ons verstand weet dat dit soort programma’s maanden eerder worden opgenomen.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:28 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het toch raar om hoogzomer net te doen of het februari is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 11 februari 2024 20:30 schreef StephanL het volgende:
Paard in de gang![]()
Hele aflevering kan je vullen met singles van Andre
quote:Op zondag 11 februari 2024 20:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vasteloavendj editie! Zonder zult
Ik lust het ook niet, maar ik ben wel blij met deze worstenbroodjes opdracht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Kan toch nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Soms doen ze het alsof het kerst is, dat is nog een tikkeltje erger.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:28 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het toch raar om hoogzomer net te doen of het februari is.
Heet zelfs!quote:Op zondag 11 februari 2024 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goh, je haalt iets uit de oven en het is warm.
Zij maakt er weer een show van 🙄quote:Op zondag 11 februari 2024 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goh, je haalt iets uit de oven en het is warm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |