Eerst maar even winnen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:11 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Feyenoord helpt de kleintjes.
Ik vermoed dat sommige feyenoorders liever de beker dan niet winnen, want Ajaxquote:
Dat speelt alleen in jouw hoofd vermoed ik.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:30 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ik vermoed dat sommige feyenoorders liever de beker dan niet winnen, want Ajax
Zo erg is het niet met ze maar mochten ze het niet redden zal dat zeker ter sprake komen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:30 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Maargoed zou mooi meegenomen zijn in het geval wij 4e worden
Je bent een lieve jongen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:49 schreef Zorro het volgende:
Ik heb plots bijzonder veel sympathie voor NEC. Die gun ik bekerwinst.
paar collega's die zich vanmorgen daarover uitspraken en dat letterlijk zeiden. Maar hoop dat het de uitzonderingen zijn want het is wel een beetje sneu natuurlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat speelt alleen in jouw hoofd vermoed ik.
Het werken op een sociale werkplaats is ook niet makkelijk natuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:50 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
paar collega's die zich vanmorgen daarover uitspraken en dat letterlijk zeiden. Maar hoop dat het de uitzonderingen zijn want het is wel een beetje sneu natuurlijk.
Matige collega's overigens (los van de clubvoorkeur) dus dat speelt wellicht ook mee
quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:30 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Niet alleen om Ajax maar geen van die andere halve finalisten wil je graag in Europa zien, dan is het doorschuiven van die plek beter.quote:
Wellicht zeggen ze het om je uit te dagen, want uiteindelijk maakt het geen reet uit of Ajax in de EL of ECL instroomt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:50 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
paar collega's die zich vanmorgen daarover uitspraken en dat letterlijk zeiden. Maar hoop dat het de uitzonderingen zijn want het is wel een beetje sneu natuurlijk.
Matige collega's overigens (los van de clubvoorkeur) dus dat speelt wellicht ook mee
En vCL maakt wel uit?quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wellicht zeggen ze het om je uit te dagen, want uiteindelijk maakt het geen reet uit of Ajax in de EL of ECL instroomt.
Niet mee eens, NEC staat zevende in de competitie en speelt al weken prima voetbalquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet alleen om Ajax maar geen van die andere halve finalisten wil je graag in Europa zien, dan is het doorschuiven van die plek beter.
Feyenoord werd eerste vorig seizoen met heel aardig voetbal, dus wat is je punt?quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Niet mee eens, NEC staat zevende in de competitie en speelt al weken prima voetbal
wellicht. VCL maakt wel een verschil iigquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wellicht zeggen ze het om je uit te dagen, want uiteindelijk maakt het geen reet uit of Ajax in de EL of ECL instroomt.
je bent in de war denk ik met anderen. Geeft verder nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het werken op een sociale werkplaats is ook niet makkelijk natuurlijk
Dat je de andere clubs liever niet in Europa hebtquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord werd eerste vorig seizoen met heel aardig voetbal, dus wat is je punt?
dat is idd zijn punt. Leuk dat nec het ff aardig doet maar over de lange termijn gezien zijn er eigelijk maar 5 clubs europees waardig. Gun het ze verder wel hoor, leuke club.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat je de andere clubs liever niet in Europa hebt
De laatste keer dat NEC Europa in ging overwinterde ze in de uefa cup , beter als bijvoorbeeld Twentequote:Op donderdag 8 februari 2024 14:02 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat is idd zijn punt. Leuk dat nec het ff aardig doet maar over de lange termijn gezien zijn er eigelijk maar 5 clubs europees waardig. Gun het ze verder wel hoor, leuke club.
Ik heb liever dat Ajax op donderdag haar Europese wedstrijden speelt dan op dinsdag/woensdag, dat laatste is gewoon een voordeel.quote:
Toen voetbalde Jantje Peters nog?quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De laatste keer dat NEC Europa in ging overwinterde ze in de uefa cup , beter als bijvoorbeeld Twente
2008 was het jaar dat dit gebeurde,quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen voetbalde Jantje Peters nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |