Meiden met karpers.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:46 schreef FlippingCoin het volgende:
DAN ZEG IK DAT TONG EEN KARPER IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oei. Een internetplaatje. Daar gaat mijn dubbelzinnige topic.quote:
Je zei trusten kuthoer.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oei. Een internetplaatje. Daar gaat mijn dubbelzinnige topic.
Sorry.quote:
truste pikkebaasquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meiden met karpers.Ha ha ha. Nu echt trusten.
soort pikomhoogquote:
Wat een verrassing om voor de 12039123834e keer dit stukje voorbij te zien komen!quote:
Een van de grootste uitkeringstrekkers van Fok! die zichzelf als een geweldig persoon ziet.quote:
Ja an sich prima gast, moet alleen echt ff kuiltje maken voor de jus in z'n stamppotquote:
Daar heeft ie zijn 30cm stamper voor om dat te doenquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:34 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja an sich prima gast, moet alleen echt ff kuiltje maken voor de jus in z'n stamppot
Dan hoop ik dat het goed komtquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar heeft ie zijn 30cm stamper voor om dat te doen
Dat komt het altijdquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:36 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het goed komt
Nice.quote:
Een goed gevoel is het begin naar een betere wereldquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:38 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nice.
Ik heb een goed gevoel overgehouden aan dit topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |