Nee, dat doe ik dus niet. Begrijpend lezen.....quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij doet het gewoon, Clinton met Putin vergelijken.
Ik had Carlson graag bij Solovyov gezien.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:46 schreef Hathor het volgende:
Aan de manier hoe Tucker Carlson bericht over Poetin kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat hij al een hele tijd op de loonlijst staat van het Kremlin, nooit maar dan ook echt nooit was hij op een kritische noot te betrappen als het over Poetin gaat. Hij zou zo een vaste gast kunnen zijn bij RT om samen met de Skabejeva's van deze wereld een dagelijkse circlejerk te doen.
Ik kan hier echt helemaal niets mee..welk punt wil je maken? Het zijn twee totaal verschillende zaken met compleet verschillende mensen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik dus niet. Begrijpend lezen.....
Ik vergelijk de verontwaardiging over het feit dat Putin geïnterviewd wordt door Carlson met de totaal afwezige verontwaardiging over een NPO interviewer die naar eigen zeggen idolaat is van haar onderwerp en waar jij van denkt dat die dan wel objectief is.
Ja maar hij is bovengemiddeld intelligent, dus wij snappen dat gewoon nietquote:Op woensdag 7 februari 2024 12:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij doet het gewoon, Clinton met Putin vergelijken.
Zoveel is duidelijk.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik kan hier echt helemaal niets mee
Wees dan eens duidelijk.quote:
Als jij denkt dat ik Poetin met Clinton vergelijk dan snap je dat inderdaad niet en ben je net zon slechte lezer als straatcommando. Niet verassend overigens.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ja maar hij is bovengemiddeld intelligent, dus wij snappen dat gewoon niet
Zo diep in de tribale "pwn the libs" fuik gezogen dat alles geoorloofd is.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:50 schreef Jed1Gam het volgende:
Best bizar dat die Rednecks nu ex-Commis supporten.
Want Jinek moet je natuurlijk benoemen als het gaat om een Amerikaanse complottenidioot die met de huidige Hitler een interview gaat houden in dienst van Putin. Je dnekt toch niet dat Putin gaat aanschuiven bij iemand die hem kritische vragen gaat stellen? Nee, Carlson wordt gebruikt om die groep Putin-pijpers te voeden en zo onrust in stand te houden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik dus niet. Begrijpend lezen.....
Ik vergelijk de verontwaardiging over het feit dat Putin geïnterviewd wordt door Carlson met de totaal afwezige verontwaardiging over een NPO interviewer die naar eigen zeggen idolaat is van haar onderwerp en waar jij van denkt dat die dan wel objectief is.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee geen van beiden. Ik ben bovengemiddeld intelligent en zie het allemaal veel beter en scherper dan makkelijk te indoctrineren klootjesvolk als jij.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..] Niet verassend overigens.
Liever communistisch dan sociaal liberaal. Zolang het maar autoritair is en er een sterke leider voor deze opgehitste massa hun leugen-preken kan houden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:50 schreef Jed1Gam het volgende:
Best bizar dat die Rednecks nu ex-Commis supporten.
Aangekondigd intervieuw Putin --> verontwaardiging, schuimbekken want niet objectief.quote:
Ah je vergelijkt Jinek dus met Carlson.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Aangekondigd intervieuw Putin --> verontwaardiging, schuimbekken want niet objectief.
Npo interview met interviewer die begint met minutenlange lofuiting aan het onderwerp --> oorverdovende stilte
Stelling van scheurbuik: jullie zijn wel erg selectief verontwaardigd en het lijkt dat het helemaal niet gaat om journalistieke principes maar om de personen.
Duidelijker kan ik het niet maken.
Ik benoem de NPO omdat daarmee jouw selectieve verontwaardiging en vooringenomenheid treffend geïllustreerd wordt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Want Jinek moet je natuurlijk benoemen als het gaat om een Amerikaanse complottenidioot die met de huidige Hitler een interview gaat houden in dienst van Putin. Je dnekt toch niet dat Putin gaat aanschuiven bij iemand die hem kritische vragen gaat stellen? Nee, Carlson wordt gebruikt om die groep Putin-pijpers te voeden en zo onrust in stand te houden.
En dat jij telkens de NOS noemt, komt door de Amerikaanse idioten die MSM fake news noemen en dan zijn er van die lampies die dat dan 1 op 1 overnemen naar Nederland en net doen alsof het hier hetzelfde is, terwijl in de USA al je je al kunt afvragen wat er van klopt.
Dat doe ik inderdaad.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ah je vergelijkt Jinek dus met Carlson.
Ook bijzonder.
Sorry, meneer de bovengemiddeld intelligent. Wow, bovengemiddeld en dan zulke debat-skills hebben! Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik benoem de NPO omdat daarmee jouw selectieve verontwaardiging en vooringenomenheid treffend geïllustreerd wordt.
Vertel me even over de constante stroom desinformatie en bewezen onzin die Jinek de wereld in heeft geholpen/tot haar ontslag hebben geleidt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat doe ik inderdaad.
Is dat bijzonder? Waarom? Ze interviewen beiden een buitenlands politicus en hebben beiden bewondering voor die politicus.
Hey verschil is alleen dat Jinek dat van ons belastinggeld doet en dat het dan opeens voor jou geen probleem meer is.
Selectieve verontwaardiging of hypocriet wordt dat ook wel genoemd.
Ik heb het over je commentaar op kritiek, niet over je kijk op het interview.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat kan maar dat zou een hele domme opmerking zijn want ik hecht namelijk wel waarde aan dat interview. Het lijkt mij heel interessant om uit Poetin zijn eigen mond te horen hoe hij tegen de situatie aankijkt.
Ik heb het woord msm niet eens gebruikt dus waar heb je het in hemelsnaam over?quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Sorry, meneer de bovengemiddeld intelligent. Wow, bovengemiddeld en dan zulke debat-skills hebben! Mag ik je aanraken?
Effe serieus, je vergelijking loopt enorm mank, dus je verhaal over selectieve verontwaardiging klopt niet. Jij trekt MSM door naar NOS. Iets met een fuik en zo.
En van welk geld doet Carlson het?quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat doe ik inderdaad.
Is dat bijzonder? Waarom? Ze interviewen beiden een buitenlands politicus en hebben beiden bewondering voor die politicus.
Hey verschil is alleen dat Jinek dat van ons belastinggeld doet en dat het dan opeens voor jou geen probleem meer is.
Selectieve verontwaardiging of hypocriet wordt dat ook wel genoemd.
Zo lang dat niet van mijn geld is moet hij dat lekker zelf weten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En van welk geld doet Carlson het?
Stellen dat er geen verschil is tussen Jinek en Carlson is de grap van het jaar.
Sure.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik heb het woord msm niet eens gebruikt dus waar heb je het in hemelsnaam over?
He, maar net was dat bij Jinek nog een argument. Vreemd. Selectieve verontwaardiging 2.0quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Zo lang dat niet van mijn geld is moet hij dat lekker zelf weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |