abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 7 februari 2024 @ 12:04:00 #51
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212330503
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 11:42 schreef Tekaschi het volgende:
Waar wil je heen met dit topic? Want het onderwerp is blijkbaar leugenaars, goedgelovige mensen en maga figuren, een FOK! admin zou beter moeten weten. :N

Snap het probleem niet zo, we worden al jaren gevoed met verhalen over Rusland en Poetin, door media die blijkbaar wel betrouwbaar worden geclassificeerd, dag in dag uit schrijven over Poetin maar dus nog nooit een gesprek met Poetin hebben gehad, en nu gaat er eens iemand in gesprek met Poetin en dan vliegen de leugenaar argumenten en vergif argumenten je om de oren.

Ik vertrouw Poetin niet, ik vertrouw Carlson niet en ik vertrouw onze eigen media en politiek niet, want hier zijn we echt niet roomser dan de paus, hoewel die partijen dat vergif wel graag in de hoofdjes injecteren van goedgelovige mensen. Zelf ben ik wel benieuwd naar dit interview, en ja ik neem het met een flinke korrel zout, maar gewoon eens een gesprek met die man en ik hoop op wat kritische vragen richting Poetin.
Ik hoop ook dat ik tien miljoen euro door mijn raam gegooid krijg, maar ja. Kritische vragen van Tucker Carlson, je weet wel, Tucker Carlson, richting Putin....nee, nog niet een heel klein beetje misschien, helaas.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_212330521
Tucker Carlson is een corrupte immorele rat die Adolf Hitler 2.0 de gelegenheid geeft om zijn propaganda te verkondigen.
pi_212330530
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik hoop ook dat ik tien miljoen euro door mijn raam gegooid krijg, maar ja. Kritische vragen van Tucker Carlson, je weet wel, Tucker Carlson, richting Putin....nee, nog niet een heel klein beetje misschien, helaas.
Ik hoop zelfs met je mee. :P

Ik schat die kans ook 0, als er kritische vragen gesteld mochten worden dan was Carlson natuurlijk niet uitgenodigd. Maar ja, ik kijk ook wel eens de NPO waar sommige politici langskomen, daar mogen ook geen kritische vragen gesteld worden. Maar vraag mij wel af wat voor een vragen worden gesteld, en wat het antwoord zal zijn. Je kan er niet aan ontkomen om het conflict in de Oekraïne te behandelen en het beeld van het westen jegens Rusland en Poetin, ben oprecht benieuwd wat voor een antwoord daarop komt, hoewel natuurlijk grote kans dat dit ingestudeerd is.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_212330548
Waarom zouden we een oorlogszuchtige gek een platform moeten geven? En dan al helemaal door een fanboy die geen kritische vragen stelt maar alleen zijn ballen zal likken?
Incelfrikandel
pi_212330672
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:00 schreef Speklap3000 het volgende:

[..]
Heerlijk roeptoeteren, prachtig.

Er is een verschil tussen subjectieve journalistiek en bewezen leugenaar :') (Mag niet eens journalist worden genoemd, is een 'entertainer')
Je vroeg om onderbouwing en die heb je gekregen. En dan heb je geen weerwoord en kom je met dit zwaktebod :')

Iedereen mag zich journalist noemen, dat is geen beschermd beroep. Overigens is Tucker geen bewezen leugenaar, indien jij dat anders ziet zou ik graag vernemen wanneer en voor wat hij precies is veroordeeld. En waarom zou een entertainer geen goed interview af kunnen nemen.

Wie werd er ook alweer geprezen over hoe hij interviewde in Zomergasten op de NPO? O ja, dat was de entertainer Theo Maassen. Blijkbaar staat het zijn van een entertainer goed doorvragen niet in de weg.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_212330682
Ach, wat leuk voor de wappies. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_212330684
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:00 schreef Zoddie het volgende:
Ik hoop dat alle Pro Trump, Pro Tucker mensen hier op FOK straks niet gaan zeuren als het leger ons oproept om tegen de russen te vechten als ze straks een keer Polen binnen vallen.
En ja, weigeren is desereter.
Ja dat zal ook echt komen doordat Tucker Carlson Putin interviewt :')

Sommige mensen denken echt niet meer na.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Forum Admin woensdag 7 februari 2024 @ 12:23:53 #58
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_212330691
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Je vroeg om onderbouwing en die heb je gekregen. En dan heb je geen weerwoord en kom je met dit zwaktebod :')

Iedereen mag zich journalist noemen, dat is geen beschermd beroep. Overigens is Tucker geen bewezen leugenaar, indien jij dat anders ziet zou ik graag vernemen wanneer en voor wat hij precies is veroordeeld. En waarom zou een entertainer geen goed interview af kunnen nemen.

Wie werd er ook alweer geprezen over hoe hij interviewde in Zomergasten op de NPO? O ja, dat was de entertainer Theo Maassen. Blijkbaar staat het zijn van een entertainer goed doorvragen niet in de weg.
Waarom is jouw draaiboek nee nee niet waar ja maar de nos?

Ben je vergeten waarom hij de laan is uitgestuurd bij fox?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_212330696
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:08 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Waarom zouden we een oorlogszuchtige gek een platform moeten geven? En dan al helemaal door een fanboy die geen kritische vragen stelt maar alleen zijn ballen zal likken?
Dan kijk je niet. Waarom je druk maken om iets waar je geen interesse aan hecht?
  woensdag 7 februari 2024 @ 12:25:39 #60
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_212330710
De echte vraag is of er thee wordt geserveerd tijdens dat interview.
pi_212330711
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Vind het ergens wel grappig hoeveel emoties een interview los kan maken O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_212330712
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dan kijk je niet. Waarom je druk maken om iets waar je geen interesse aan hecht?
Dat kan ik ook zeggen over je comments ;)
Incelfrikandel
  woensdag 7 februari 2024 @ 12:26:15 #63
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212330719
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 11:42 schreef Tekaschi het volgende:
Waar wil je heen met dit topic? Want het onderwerp is blijkbaar leugenaars, goedgelovige mensen en maga figuren, een FOK! admin zou beter moeten weten. :N

Snap het probleem niet zo, we worden al jaren gevoed met verhalen over Rusland en Poetin, door media die blijkbaar wel betrouwbaar worden geclassificeerd, dag in dag uit schrijven over Poetin maar dus nog nooit een gesprek met Poetin hebben gehad, en nu gaat er eens iemand in gesprek met Poetin en dan vliegen de leugenaar argumenten en vergif argumenten je om de oren.

Ik vertrouw Poetin niet, ik vertrouw Carlson niet en ik vertrouw onze eigen media en politiek niet, want hier zijn we echt niet roomser dan de paus, hoewel die partijen dat vergif wel graag in de hoofdjes injecteren van goedgelovige mensen. Zelf ben ik wel benieuwd naar dit interview, en ja ik neem het met een flinke korrel zout, maar gewoon eens een gesprek met die man en ik hoop op wat kritische vragen richting Poetin.
Kritische vragen richting Putin, er zijn er voor minder vermoord.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_212330723
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we de kritische denkers die de uitspraken van Poetin zeer goed op de waarheid kunnen inschatten en daardoor overtuigd zijn dat de Oekraïne een afvallige fascistische provincie is waardoor het geen oorlog is die Poetin voert. _O-
  woensdag 7 februari 2024 @ 12:26:53 #65
505599 Speklap3000
#AllSpekIsBeautiful
pi_212330726
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik zal op jouw manier antwoorden:

Ja maar de NOS ;(
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
pi_212330731
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:25 schreef Aberkullie het volgende:
Thee die gemaakt wordt met een rubberen laars _O_ ( denk aan de Obama interview van een paar jaar terug)

55 sec ongeveer

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_212330737
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:25 schreef Aberkullie het volgende:
Thee met of zonder polonium. :D
pi_212330740
Toevallig dat van alle journalisten uitgerekend een topjournalist als Carlson wordt uitgenodigd door ome Poetin
pi_212330742
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:25 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Dat kan ik ook zeggen over je comments ;)
Dat kan maar dat zou een hele domme opmerking zijn want ik hecht namelijk wel waarde aan dat interview. Het lijkt mij heel interessant om uit Poetin zijn eigen mond te horen hoe hij tegen de situatie aankijkt.
pi_212330760
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:28 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Thee met of zonder polonium. :D
Heb liever decolle thee O-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_212330762
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat kan maar dat zou een hele domme opmerking zijn want ik hecht namelijk wel waarde aan dat interview. Het lijkt mij heel interessant om uit Poetin zijn eigen mond te horen hoe hij tegen de situatie aankijkt.
Hij heeft urenlange betogen gehouden over hoe hij tegen de situatie aankijkt
pi_212330764
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:26 schreef Speklap3000 het volgende:

[..]
Ik zal op jouw manier antwoorden:

Ja maar de NOS ;(
Ik geef gewoon onderbouwing en argumenten, jij grossiert bij gebrek daaraan in oneliners, pseudo gevatte opmerkingen en reductio ad absurdum.
pi_212330769
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:28 schreef Raw85 het volgende:
Toevallig dat van alle journalisten uitgerekend een topjournalist als Carlson wordt uitgenodigd door ome Poetin
Al die Pulitzer prijzen die tucker net misgelopen is.. _O-
pi_212330784
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:30 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Wellicht. Ik ga er dan ook vanuit dat Carlson zich aan de hand daarvan voorbereid en de juiste vragen zal stellen.
pi_212330792
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:30 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Maar als hij deze monologen tegen Tucker vertelt dan neemt voor de kritische denkers door de herhaling van de leugens de waarheid nog meer toe. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')