Ik hoop ook dat ik tien miljoen euro door mijn raam gegooid krijg, maar ja. Kritische vragen van Tucker Carlson, je weet wel, Tucker Carlson, richting Putin....nee, nog niet een heel klein beetje misschien, helaas.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:42 schreef Tekaschi het volgende:
Waar wil je heen met dit topic? Want het onderwerp is blijkbaar leugenaars, goedgelovige mensen en maga figuren, een FOK! admin zou beter moeten weten.![]()
Snap het probleem niet zo, we worden al jaren gevoed met verhalen over Rusland en Poetin, door media die blijkbaar wel betrouwbaar worden geclassificeerd, dag in dag uit schrijven over Poetin maar dus nog nooit een gesprek met Poetin hebben gehad, en nu gaat er eens iemand in gesprek met Poetin en dan vliegen de leugenaar argumenten en vergif argumenten je om de oren.
Ik vertrouw Poetin niet, ik vertrouw Carlson niet en ik vertrouw onze eigen media en politiek niet, want hier zijn we echt niet roomser dan de paus, hoewel die partijen dat vergif wel graag in de hoofdjes injecteren van goedgelovige mensen. Zelf ben ik wel benieuwd naar dit interview, en ja ik neem het met een flinke korrel zout, maar gewoon eens een gesprek met die man en ik hoop op wat kritische vragen richting Poetin.
Ik hoop zelfs met je mee.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ik tien miljoen euro door mijn raam gegooid krijg, maar ja. Kritische vragen van Tucker Carlson, je weet wel, Tucker Carlson, richting Putin....nee, nog niet een heel klein beetje misschien, helaas.
Je vroeg om onderbouwing en die heb je gekregen. En dan heb je geen weerwoord en kom je met dit zwaktebodquote:Op woensdag 7 februari 2024 12:00 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Heerlijk roeptoeteren, prachtig.
Er is een verschil tussen subjectieve journalistiek en bewezen leugenaar(Mag niet eens journalist worden genoemd, is een 'entertainer')
Ja dat zal ook echt komen doordat Tucker Carlson Putin interviewtquote:Op woensdag 7 februari 2024 12:00 schreef Zoddie het volgende:
Ik hoop dat alle Pro Trump, Pro Tucker mensen hier op FOK straks niet gaan zeuren als het leger ons oproept om tegen de russen te vechten als ze straks een keer Polen binnen vallen.
En ja, weigeren is desereter.
Waarom is jouw draaiboek nee nee niet waar ja maar de nos?quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je vroeg om onderbouwing en die heb je gekregen. En dan heb je geen weerwoord en kom je met dit zwaktebod
Iedereen mag zich journalist noemen, dat is geen beschermd beroep. Overigens is Tucker geen bewezen leugenaar, indien jij dat anders ziet zou ik graag vernemen wanneer en voor wat hij precies is veroordeeld. En waarom zou een entertainer geen goed interview af kunnen nemen.
Wie werd er ook alweer geprezen over hoe hij interviewde in Zomergasten op de NPO? O ja, dat was de entertainer Theo Maassen. Blijkbaar staat het zijn van een entertainer goed doorvragen niet in de weg.
Dan kijk je niet. Waarom je druk maken om iets waar je geen interesse aan hecht?quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:08 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Waarom zouden we een oorlogszuchtige gek een platform moeten geven? En dan al helemaal door een fanboy die geen kritische vragen stelt maar alleen zijn ballen zal likken?
Vind het ergens wel grappig hoeveel emoties een interview los kan makenquote:Op woensdag 7 februari 2024 12:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja dat zal ook echt komen doordat Tucker Carlson Putin interviewt![]()
Sommige mensen denken echt niet meer na.
Dat kan ik ook zeggen over je commentsquote:Op woensdag 7 februari 2024 12:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dan kijk je niet. Waarom je druk maken om iets waar je geen interesse aan hecht?
Kritische vragen richting Putin, er zijn er voor minder vermoord.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:42 schreef Tekaschi het volgende:
Waar wil je heen met dit topic? Want het onderwerp is blijkbaar leugenaars, goedgelovige mensen en maga figuren, een FOK! admin zou beter moeten weten.![]()
Snap het probleem niet zo, we worden al jaren gevoed met verhalen over Rusland en Poetin, door media die blijkbaar wel betrouwbaar worden geclassificeerd, dag in dag uit schrijven over Poetin maar dus nog nooit een gesprek met Poetin hebben gehad, en nu gaat er eens iemand in gesprek met Poetin en dan vliegen de leugenaar argumenten en vergif argumenten je om de oren.
Ik vertrouw Poetin niet, ik vertrouw Carlson niet en ik vertrouw onze eigen media en politiek niet, want hier zijn we echt niet roomser dan de paus, hoewel die partijen dat vergif wel graag in de hoofdjes injecteren van goedgelovige mensen. Zelf ben ik wel benieuwd naar dit interview, en ja ik neem het met een flinke korrel zout, maar gewoon eens een gesprek met die man en ik hoop op wat kritische vragen richting Poetin.
Gelukkig hebben we de kritische denkers die de uitspraken van Poetin zeer goed op de waarheid kunnen inschatten en daardoor overtuigd zijn dat de Oekraïne een afvallige fascistische provincie is waardoor het geen oorlog is die Poetin voert.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja dat zal ook echt komen doordat Tucker Carlson Putin interviewt![]()
Sommige mensen denken echt niet meer na.
Ik zal op jouw manier antwoorden:quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je vroeg om onderbouwing en die heb je gekregen. En dan heb je geen weerwoord en kom je met dit zwaktebod
Iedereen mag zich journalist noemen, dat is geen beschermd beroep. Overigens is Tucker geen bewezen leugenaar, indien jij dat anders ziet zou ik graag vernemen wanneer en voor wat hij precies is veroordeeld. En waarom zou een entertainer geen goed interview af kunnen nemen.
Wie werd er ook alweer geprezen over hoe hij interviewde in Zomergasten op de NPO? O ja, dat was de entertainer Theo Maassen. Blijkbaar staat het zijn van een entertainer goed doorvragen niet in de weg.
Thee die gemaakt wordt met een rubberen laarsquote:Op woensdag 7 februari 2024 12:25 schreef Aberkullie het volgende:
De echte vraag is of er thee wordt geserveerd tijdens dat interview.
Thee met of zonder polonium.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:25 schreef Aberkullie het volgende:
De echte vraag is of er thee wordt geserveerd tijdens dat interview.
Dat kan maar dat zou een hele domme opmerking zijn want ik hecht namelijk wel waarde aan dat interview. Het lijkt mij heel interessant om uit Poetin zijn eigen mond te horen hoe hij tegen de situatie aankijkt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:25 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Dat kan ik ook zeggen over je comments
Hij heeft urenlange betogen gehouden over hoe hij tegen de situatie aankijktquote:Op woensdag 7 februari 2024 12:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat kan maar dat zou een hele domme opmerking zijn want ik hecht namelijk wel waarde aan dat interview. Het lijkt mij heel interessant om uit Poetin zijn eigen mond te horen hoe hij tegen de situatie aankijkt.
Ik geef gewoon onderbouwing en argumenten, jij grossiert bij gebrek daaraan in oneliners, pseudo gevatte opmerkingen en reductio ad absurdum.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:26 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zal op jouw manier antwoorden:
Ja maar de NOS
Al die Pulitzer prijzen die tucker net misgelopen is..quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:28 schreef Raw85 het volgende:
Toevallig dat van alle journalisten uitgerekend een topjournalist als Carlson wordt uitgenodigd door ome Poetin
Wellicht. Ik ga er dan ook vanuit dat Carlson zich aan de hand daarvan voorbereid en de juiste vragen zal stellen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:30 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Hij heeft urenlange betogen gehouden over hoe hij tegen de situatie aankijkt
Maar als hij deze monologen tegen Tucker vertelt dan neemt voor de kritische denkers door de herhaling van de leugens de waarheid nog meer toe.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:30 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Hij heeft urenlange betogen gehouden over hoe hij tegen de situatie aankijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |