abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212330325
Opzetje van Trump natuurlijk.

Even Tucker vooruit sturen en als hij straks zelf president is kan hij wat makkelijker in gesprek.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Forum Admin woensdag 7 februari 2024 @ 11:48:54 #27
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_212330326
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 11:46 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ik heb topics voor heel wat minder gesloten zien worden, tevens kritiek op gekregen waaronder van jou als ik meteen zo'n stemming zou maken.
Misschien je eigen zooi eens teruglezen ipv dit soort zwakteboden in een topic te plaatsen dat daar niet over gaat.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_212330331
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 11:46 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat je het verschil niet ziet tussen Carlson en de NOS. En ik heb helemaal geen hoge pet van de NOS op.
[..]
Ik ben selectief verontwaardigd omdat ik het geen goed idee vind dat een bewezen leugenaar een andere bewezen leugenaar en dictator gaat interviewen?

En dan over de NOS beginnen. :D
Een leugenaar is een leugenaar of die leugenaar nu voor FOX werkt of de NOS, het verschil zit hem blijkbaar in de persoonlijke politieke voorkeuren en de monopolie die mensen menen toe te eigenen om een partij of persoon als leugenaar weg te zetten. De NOS krijgt inmiddels meer community notes voor nepnieuws of halve informatie op X dan dat FOX en Carlson samen krijgen. Als het jou werkelijk zou gaan om "bewezen leugenaars" dan viel je wel over alle "bewezen leugenaars" en niet de leugenaars die in jouw persoonlijke straatje passen om je argumenten kracht bij te zetten.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  Moderator woensdag 7 februari 2024 @ 11:50:08 #29
8781 crew  Frutsel
pi_212330340
De vraag is natuurlijk: Is het Tucker vs Poetin of Tucker vs Poetin Doppelgänger
  woensdag 7 februari 2024 @ 11:50:31 #30
505599 Speklap3000
#AllSpekIsBeautiful
pi_212330343
Mooi wel dat hij op alles ingaat met als antwoord "Ja maar de NOS", en de ene post met duidelijke links waarom Tucker Carlson niet eens de naam 'journalist' mag krijgen, die negeert ie. Want dat zal 'm niet goed uitkomen :D
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
pi_212330344
Ik wens ons Europeanen enorm veel sterkte de komende jaren wanneer Trump in november de verkiezingen wint.
pi_212330357
De wereld gaat kapot aan leugens en complottheorieën, de waarheid wordt steeds moeilijker om te verkondigen.
Dat dit zelfs doorgedrongen is tot de gevestigde tv stations is zorgelijk.
  Forum Admin woensdag 7 februari 2024 @ 11:51:49 #33
pi_212330358
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 11:49 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Een leugenaar is een leugenaar of die leugenaar nu voor FOX werkt of de NOS, het verschil zit hem blijkbaar in de persoonlijke politieke voorkeuren en de monopolie die mensen menen toe te eigenen om een partij of persoon als leugenaar weg te zetten. De NOS krijgt inmiddels meer community notes voor nepnieuws of halve informatie op X dan dat FOX en Carlson samen krijgen. Als het jou werkelijk zou gaan om "bewezen leugenaars" dan viel je wel over alle "bewezen leugenaars" en niet de leugenaars die in jouw persoonlijke straatje passen om je argumenten kracht bij te zetten.
De man IS een bewezen leugenaar. Waar heb je het allemaal over man.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator woensdag 7 februari 2024 @ 11:52:18 #34
8781 crew  Frutsel
  Forum Admin woensdag 7 februari 2024 @ 11:52:26 #35
pi_212330366
quote:
4s.gif Op woensdag 7 februari 2024 11:51 schreef aloa het volgende:
De wereld gaat kapot aan leugens en complottheorieën, de waarheid wordt steeds moeilijker om te verkondigen.
Dat dit zelfs doorgedrongen is tot de gevestigde tv stations is zorgelijk.
Mwah hij moet het op Twitter doen want hij komt nergens meer aan de bak.
pi_212330369
quote:
6s.gif Op woensdag 7 februari 2024 11:50 schreef Frutsel het volgende:
De vraag is natuurlijk: Is het Tucker vs Poetin of Tucker vs Poetin Doppelgänger
En, drinkt hij thee ja of nee c_/
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_212330376
Dit gaat zo enorm schadelijk worden. Koren op de molen van alle complotgekkies en propaganda ten top…
pi_212330381
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 11:36 schreef Nober het volgende:
Je praat liever over en niet met?

Video:
[ twitter ]
Dit dus. Het demoniseren is ook gelijk begonnen:

quote:
Verspreidt complottheorieën
pi_212330383
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 11:52 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Mwah hij moet het op Twitter doen want hij komt nergens meer aan de bak.
Gelukkig maar.

Helaas heb je op Twitter ook een enorm bereik.
pi_212330386
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 11:48 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Misschien je eigen zooi eens teruglezen ipv dit soort zwakteboden in een topic te plaatsen dat daar niet over gaat.
De FOK! NWS FAQ:

Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ;

quote:
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al (nooit genoeg) een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.

-Kom met een stuk eigen inbreng - waar wil je over discussiëren, wat is er zo belangrijk waarom we hier over kunnen praten? Doe dat niet met racistische opmerkingen, onderbuik of sneren richting anders denkenden of gelovigen.
Maar ook deze regels worden al jaren zeer selectief toegepast hier.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_212330388
Zijn wat users hier boos dat al bij voorbaat de propaganda die Poetin gaat verspreiden getackeld gaat worden. _O-
pi_212330390
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 11:42 schreef Tekaschi het volgende:
ik hoop op wat kritische vragen richting Poetin.
De rest van je onzin maar even weggelaten want je zal waarschijnlijk totaal niet weten wat de situatie is in Rusland. Maar dit gaat er dus niet gebeuren want anders geeft Poetin geen interview. Daarnaast en dat zal je ongetwijfeld wel niet weten zit er 2 Amerikaanse journalisten vast in Rusland omdat ze kritisch waren over Poetin.
https://nos.nl/artikel/24(...)-repressie-neemt-toe
https://nos.nl/artikel/24(...)over-zijn-veiligheid

Dus tot zo ver lekker kritisch zijn in Rusland.
  woensdag 7 februari 2024 @ 11:54:23 #43
505599 Speklap3000
#AllSpekIsBeautiful
pi_212330391
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 11:53 schreef Boekfreak het volgende:

[..]
Dit dus. Het demoniseren is ook gelijk begonnen:
[..]

Feiten opnoemen = demoniseren? :?
  woensdag 7 februari 2024 @ 11:54:51 #44
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_212330400
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 11:42 schreef Tekaschi het volgende:
Waar wil je heen met dit topic? Want het onderwerp is blijkbaar leugenaars, goedgelovige mensen en maga figuren, een FOK! admin zou beter moeten weten. :N

Snap het probleem niet zo, we worden al jaren gevoed met verhalen over Rusland en Poetin, door media die blijkbaar wel betrouwbaar worden geclassificeerd, dag in dag uit schrijven over Poetin maar dus nog nooit een gesprek met Poetin hebben gehad, en nu gaat er eens iemand in gesprek met Poetin en dan vliegen de leugenaar argumenten en vergif argumenten je om de oren.

Ik vertrouw Poetin niet, ik vertrouw Carlson niet en ik vertrouw onze eigen media en politiek niet, want hier zijn we echt niet roomser dan de paus, hoewel die partijen dat vergif wel graag in de hoofdjes injecteren van goedgelovige mensen. Zelf ben ik wel benieuwd naar dit interview, en ja ik neem het met een flinke korrel zout, maar gewoon eens een gesprek met die man en ik hoop op wat kritische vragen richting Poetin.
Een interview met Putin kan in mijn optiek best interessant zijn. Een interview afgenomen door een bewezen leugenaar, die om zijn hachje te redden zijn content tot entertainment in tegenstelling tot journalisme heeft verklaard en zelfs weggestuurd is bij 1 van de ergste rioolzenders ter wereld? Daar zou ik niet al te hoge verwachtingen bij hebben. Maar het is in ieder geval niet de "MSM", "het gebruikelijke narratief" of "waar we dagelijks mee gevoed worden", dus dan is het opeens héél waardevol.
pi_212330407
Wel een megafoon meenemen met die tafels daar.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_212330412
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 11:46 schreef Speklap3000 het volgende:

[..]
Hoe is dat bewezen? Heb je bronnen voor dat bewijs?
Zeker.
Hier een voorbeeld van een NPO journalist die een overzees politicus interviewt en het interview begint met een minutenlange persoonsverheerlijking van de persoon die ze moet gaan interviewen.

En nu ga jij mij vertellen dat dit een heel objectief interview is en dat het interview van Tucker Carlson dat niet is omdat het Tucker Carlson is?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Forum Admin woensdag 7 februari 2024 @ 11:56:15 #47
pi_212330414
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 11:54 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
De FOK! NWS FAQ:

Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ;
[..]
Maar ook deze regels worden al jaren zeer selectief toegepast hier.
Het enige wat ik van jou zie in dit topic is verongelijkt gedrag dat je slecht behandeld wordt. Aangezien je na mijn verzoek alsnog en publique modder wil gooien : lees je notes eens terug, er is een reden dat die bagger van jou steeds verwijderd wordt en dat van een ander niet.

En daarmee is de kous wel af.
  woensdag 7 februari 2024 @ 12:00:03 #48
505599 Speklap3000
#AllSpekIsBeautiful
pi_212330444
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 11:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Zeker.
Hier een voorbeeld van een NPO journalist die een overzees politicus interviewt en het interview begint met een minutenlange persoonsverheerlijking van de persoon die ze moet gaan interviewen.

En nu ga jij mij vertellen dat dit een heel objectief interview is en dat het interview van Tucker Carlson dat niet is omdat het Tucker Carlson is?
Heerlijk roeptoeteren, prachtig.

Er is een verschil tussen subjectieve journalistiek en bewezen leugenaar :') (Mag niet eens journalist worden genoemd, is een 'entertainer')
pi_212330446
Ik hoop dat alle Pro Trump, Pro Tucker mensen hier op FOK straks niet gaan zeuren als het leger ons oproept om tegen de russen te vechten als ze straks een keer Polen binnen vallen.
En ja, weigeren is desereter.
pi_212330472
Jammer dat onze Sven Kockelmann niet zo warm ontvangen wordt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')