Misschien je eigen zooi eens teruglezen ipv dit soort zwakteboden in een topic te plaatsen dat daar niet over gaat.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:46 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik heb topics voor heel wat minder gesloten zien worden, tevens kritiek op gekregen waaronder van jou als ik meteen zo'n stemming zou maken.
Een leugenaar is een leugenaar of die leugenaar nu voor FOX werkt of de NOS, het verschil zit hem blijkbaar in de persoonlijke politieke voorkeuren en de monopolie die mensen menen toe te eigenen om een partij of persoon als leugenaar weg te zetten. De NOS krijgt inmiddels meer community notes voor nepnieuws of halve informatie op X dan dat FOX en Carlson samen krijgen. Als het jou werkelijk zou gaan om "bewezen leugenaars" dan viel je wel over alle "bewezen leugenaars" en niet de leugenaars die in jouw persoonlijke straatje passen om je argumenten kracht bij te zetten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat je het verschil niet ziet tussen Carlson en de NOS. En ik heb helemaal geen hoge pet van de NOS op.
[..]
Ik ben selectief verontwaardigd omdat ik het geen goed idee vind dat een bewezen leugenaar een andere bewezen leugenaar en dictator gaat interviewen?
En dan over de NOS beginnen.
De man IS een bewezen leugenaar. Waar heb je het allemaal over man.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:49 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Een leugenaar is een leugenaar of die leugenaar nu voor FOX werkt of de NOS, het verschil zit hem blijkbaar in de persoonlijke politieke voorkeuren en de monopolie die mensen menen toe te eigenen om een partij of persoon als leugenaar weg te zetten. De NOS krijgt inmiddels meer community notes voor nepnieuws of halve informatie op X dan dat FOX en Carlson samen krijgen. Als het jou werkelijk zou gaan om "bewezen leugenaars" dan viel je wel over alle "bewezen leugenaars" en niet de leugenaars die in jouw persoonlijke straatje passen om je argumenten kracht bij te zetten.
Mwah hij moet het op Twitter doen want hij komt nergens meer aan de bak.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:51 schreef aloa het volgende:
De wereld gaat kapot aan leugens en complottheorieën, de waarheid wordt steeds moeilijker om te verkondigen.
Dat dit zelfs doorgedrongen is tot de gevestigde tv stations is zorgelijk.
En, drinkt hij thee ja of neequote:Op woensdag 7 februari 2024 11:50 schreef Frutsel het volgende:
De vraag is natuurlijk: Is het Tucker vs Poetin of Tucker vs Poetin Doppelgänger
Dit dus. Het demoniseren is ook gelijk begonnen:quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:36 schreef Nober het volgende:
Je praat liever over en niet met?
Video:
[ twitter ]
quote:Verspreidt complottheorieën
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mwah hij moet het op Twitter doen want hij komt nergens meer aan de bak.
De FOK! NWS FAQ:quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Misschien je eigen zooi eens teruglezen ipv dit soort zwakteboden in een topic te plaatsen dat daar niet over gaat.
Maar ook deze regels worden al jaren zeer selectief toegepast hier.quote:Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al (nooit genoeg) een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
-Kom met een stuk eigen inbreng - waar wil je over discussiëren, wat is er zo belangrijk waarom we hier over kunnen praten? Doe dat niet met racistische opmerkingen, onderbuik of sneren richting anders denkenden of gelovigen.
De rest van je onzin maar even weggelaten want je zal waarschijnlijk totaal niet weten wat de situatie is in Rusland. Maar dit gaat er dus niet gebeuren want anders geeft Poetin geen interview. Daarnaast en dat zal je ongetwijfeld wel niet weten zit er 2 Amerikaanse journalisten vast in Rusland omdat ze kritisch waren over Poetin.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:42 schreef Tekaschi het volgende:
ik hoop op wat kritische vragen richting Poetin.
Feiten opnoemen = demoniseren?quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:53 schreef Boekfreak het volgende:
[..]
Dit dus. Het demoniseren is ook gelijk begonnen:
[..]
Een interview met Putin kan in mijn optiek best interessant zijn. Een interview afgenomen door een bewezen leugenaar, die om zijn hachje te redden zijn content tot entertainment in tegenstelling tot journalisme heeft verklaard en zelfs weggestuurd is bij 1 van de ergste rioolzenders ter wereld? Daar zou ik niet al te hoge verwachtingen bij hebben. Maar het is in ieder geval niet de "MSM", "het gebruikelijke narratief" of "waar we dagelijks mee gevoed worden", dus dan is het opeens héél waardevol.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:42 schreef Tekaschi het volgende:
Waar wil je heen met dit topic? Want het onderwerp is blijkbaar leugenaars, goedgelovige mensen en maga figuren, een FOK! admin zou beter moeten weten.![]()
Snap het probleem niet zo, we worden al jaren gevoed met verhalen over Rusland en Poetin, door media die blijkbaar wel betrouwbaar worden geclassificeerd, dag in dag uit schrijven over Poetin maar dus nog nooit een gesprek met Poetin hebben gehad, en nu gaat er eens iemand in gesprek met Poetin en dan vliegen de leugenaar argumenten en vergif argumenten je om de oren.
Ik vertrouw Poetin niet, ik vertrouw Carlson niet en ik vertrouw onze eigen media en politiek niet, want hier zijn we echt niet roomser dan de paus, hoewel die partijen dat vergif wel graag in de hoofdjes injecteren van goedgelovige mensen. Zelf ben ik wel benieuwd naar dit interview, en ja ik neem het met een flinke korrel zout, maar gewoon eens een gesprek met die man en ik hoop op wat kritische vragen richting Poetin.
Zeker.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:46 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hoe is dat bewezen? Heb je bronnen voor dat bewijs?
Het enige wat ik van jou zie in dit topic is verongelijkt gedrag dat je slecht behandeld wordt. Aangezien je na mijn verzoek alsnog en publique modder wil gooien : lees je notes eens terug, er is een reden dat die bagger van jou steeds verwijderd wordt en dat van een ander niet.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:54 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
De FOK! NWS FAQ:
Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ;
[..]
Maar ook deze regels worden al jaren zeer selectief toegepast hier.
Heerlijk roeptoeteren, prachtig.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Zeker.
Hier een voorbeeld van een NPO journalist die een overzees politicus interviewt en het interview begint met een minutenlange persoonsverheerlijking van de persoon die ze moet gaan interviewen.
En nu ga jij mij vertellen dat dit een heel objectief interview is en dat het interview van Tucker Carlson dat niet is omdat het Tucker Carlson is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |