Wat wel ironisch is gezien je user iconquote:Op maandag 5 februari 2024 11:42 schreef herverwijderd het volgende:
Goh. Jaar of 7 geleden misschien? Ik kom daar vrijwel nooit.
Damn, nou je het zegt!quote:Op maandag 5 februari 2024 11:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat wel ironisch is gezien je user icon
Mwah, ik ben geen fan van online en betaal liever wat extra voor wat service, die je bij de mediamarkt ook niet krijgt, dus ik koop mijn witgoed gewoon bij de lokale man die het ook repareren kan.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:55 schreef junkiesietze het volgende:
Ik begrijp niet waar die winkel winst mee maakt? niemand is toch zo dom om standaard 20% extra te betalen terwijl je het op internet veel goedkoper besteld.
Of blijven ze winstgevend door mensen zoals jij die even snel een muis nodig hebben? lijkt me niet toch?
Dus omdat je niet kan lezen heb je dat product laten staan. Failquote:Op maandag 5 februari 2024 12:07 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
een jaar of 2 geleden, toen vroegen ze bij het afrekenen of ik extra garantie wilde, wat uiteraard een behoorlijke opslag was op de winkelprijs. Toen ik aangaf dat ik de basis fabrieksgarantie meer dan voldoende vond werd er een formulier geprint waarop ik een handtekening moest zetten dat ik afzag van de extra garantie
en een hoop andere kleine lettertjes waar ik geen weet van had en waar ik geen zin had om allemaal vluchtig door te lezen, echt geen idee waar ik dan voor zou tekenen
Ik heb ze bedankt voor alles en het product laten staan
Nee, omdat ik niet bereid ben een document te tekenen waarin ik misschien wel afzie van een bepaald recht dat ik daarvoor wel had, wat ze in een half juridisch zinnetje ergens verstopt hebben en misschien wel meer omdat ik voor de MM geen enkele extra moeite wil doen.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dus omdat je niet kan lezen heb je dat product laten staan.
Onderschat de shitload aan boomers in dit land niet .quote:Op maandag 5 februari 2024 12:55 schreef junkiesietze het volgende:
Ik begrijp niet waar die winkel winst mee maakt? niemand is toch zo dom om standaard 20% extra te betalen terwijl je het op internet veel goedkoper besteld.
Of blijven ze winstgevend door mensen zoals jij die even snel een muis nodig hebben? lijkt me niet toch?
Voor technisch advies is de Media Markt juist zwaar ondermaats.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Onderschat de shitload aan boomers in dit land niet .
Die hebben echt technisch advies nodig en kunnen/durven niet online alles maar te kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |