Voel me kut!
Grtx Ferret, 19 jr
quote:idd, en als je t gisteren ook ff bent geweest, zou ik me maar niet te druk maken als ik jou was
Op zaterdag 15 februari 2003 19:06 schreef Tijn het volgende:
Als je gedurende die 3 maanden gewoon ongesteld bent geworden, kun je toch helemaal niet zwanger zijn?
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 19:04 schreef Conflict het volgende:
Heb je al een naam?
quote:Ook ja, dat kan wel dagen schelen heb ik gehoord
Op zaterdag 15 februari 2003 19:07 schreef detulp050 het volgende:
Volgens mij kan het dan nog wel zo zijn. Maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, vooral omdat je last hebt van je buik. Door stress kan de cyclus weleens iets anders verlopen
quote:Dat schijnt dus wel te kunnen..
Als je gedurende die 3 maanden gewoon ongesteld bent geworden, kun je toch helemaal niet zwanger zijn?
Maar ik zou iig toch maar naar de dokter gaan, ook ivm die buikpijn..
sterkte!!!!
quote:hoorde vandaag het verhaal van iemand die gewoon ongesteld wasen kreeg tijdens het douchen een kind. Ze heeft die hele tijd niet geweten dat ze zwanger was.
quote:Het zal je maar gebeuren...
Op zaterdag 15 februari 2003 19:15 schreef TechXP het volgende:[..]
hoorde vandaag het verhaal van iemand die gewoon ongesteld wasen kreeg tijdens het douchen een kind. Ze heeft die hele tijd niet geweten dat ze zwanger was.
misschien is het een soa?
quote:ik - geloof - er - helemaal - niets - van -
Op zaterdag 15 februari 2003 19:15 schreef TechXP het volgende:[..]
hoorde vandaag het verhaal van iemand die gewoon ongesteld wasen kreeg tijdens het douchen een kind. Ze heeft die hele tijd niet geweten dat ze zwanger was.
quote:Idd , komt er opeens een kind uit je kut....
Op zaterdag 15 februari 2003 19:28 schreef detulp050 het volgende:[..]
ik - geloof - er - helemaal - niets - van -
quote:En we noemen hem ...Danny
Op zaterdag 15 februari 2003 19:26 schreef _JEN_ het volgende:
je kan na 3 maanden echt niet meer zwanger worden denk ajb ff na ofzo...
quote:Nou, dat lijkt me dus sterk eik
Op zaterdag 15 februari 2003 19:38 schreef Qarinx het volgende:
Is het dan zo dat als je de pil slikt en gewoon ongesteld wordt, dat niet wil zeggen dat je niet zwanger bent?
quote:Tsja.. normaal gesproken is het geen echte ongesteldheid aangezien er geen eisprong is vrijgekomen.. maar als er iets is foutgegaan
Op zaterdag 15 februari 2003 19:40 schreef Tijn het volgende:[..]
Nou, dat lijkt me dus sterk eik
En je hebt wel je baarmoederslijmvlies nodig zodat het zich kan innestelen.. lijkt me..
Kweenie
quote:Vriendin van mij zei het gister... zij had het meerdere malen aan de dokter gevraagd.... Ik vond het ook vreemd.. welke zekerheid heb je dan? Dan moet je elke maand een test doen ofzo..
Op zaterdag 15 februari 2003 19:44 schreef jerney het volgende:
Tsja.. normaal gesproken is het geen echte ongesteldheid aangezien er geen eisprong is vrijgekomen.. maar als er iets is foutgegaan
Als je in de afgelopen 3 maanden (na je laatste sexuele contact) wel gewoon ongesteld bent geworden is er niets aan de hand, de kans is vrijwel nihil dat je zwanger bent.
Verder komt het wel vaker voor dat jonge vrouwen een keertje een menstruatie missen... waarschijnlijk niets ernstigs...
Als je zekerheid wil moet je ff langs je huisarts gaan (als je klachten blijven of erger worden zowieso wél gaan!)
Sterkte.
quote:Als je de pil gebruikt, krijg je (als het goed is) helemaal geen eisprong. De rijping van het eitje wordt onderdrukt, de eisprong wordt verhinderd. Daarnaast verandert het slijmvlies van je baarmoeder, zodat de spermacellen moeilijker passeren, en mocht een sperma cel toevallig toch een eicel treffen, dan wordt het innestelen nog moeilijker gemaakt.
Op zaterdag 15 februari 2003 19:44 schreef jerney het volgende:
Tsja.. normaal gesproken is het geen echte ongesteldheid aangezien er geen eisprong is vrijgekomen.. maar als er iets is foutgegaanEn je hebt wel je baarmoederslijmvlies nodig zodat het zich kan innestelen.. lijkt me..
Kweenie
Werking van de pil kan verminderen als je andere medicijnen erbij hebt gebruikt (antibiotica ofzo).
Maar in principe is de pil, míts zorgvuldig gebruikt, een uiterst betrouwbaar anticonceptie middel.
Op www.obgyn.nl is een medisch forum voor allerlei vragen rond vrouwenziekten, pilgebruik, zwangerschap etc etc. Deze vragen worden beantwoord door gynaecologen (vrouwenartsen dus).
Adres: http://forums.obgyn.net/vrouwengezondheid/VROUWENGEZONDHEID.0301/date.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |