quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
http://www.autoxperience.(...)t-Panda-4x4_256k.asf
hier staat een vergelijkende test tussen de fiat panda en de lambourghini Murcialo. (y) En eigenlijk op bijna alle fronten wint de panda, zelfs op snelheid komt de panda nog best in de buurt.
"Het voordeel van de Panda is dat je op het strand rijden"quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
http://www.autoxperience.(...)t-Panda-4x4_256k.asf
hier staat een vergelijkende test tussen de fiat panda en de lambourghini Murcialo. (y) En eigenlijk op bijna alle fronten wint de panda, zelfs op snelheid komt de panda nog best in de buurt.
Ja man hij heeft ook meer dan 25 KW enzoquote:Op maandag 1 november 2004 11:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Qua fun, praktisch nut, laadruimte verslaat de panda de lambo allemaal en dan hebben we het nog niet eens gehad over het prijsverschil. Ik zou niet weten waarom je een Lambourghini wilt kopen als je ook een panda kan kopen voor minder geld!!
jawel hoor!quote:Op zaterdag 15 februari 2003 23:01 schreef the_contract_killer het volgende:
de naam "fiat panda" verkoopt niet meer omdat iedereen automatisch denkt aan die oude lelijke kar.
als je het mij vraagt zit de naam panda onder de stront,ik koop hem alleen al door de naam niet.
je kan toch niet bij je collega's opscheppen dat je een fiat panda hebt gekocht?
ik dacht dat jij alleen nog maar in auto's ouder dan 10 jaar rond ging rijden?quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het staat vast:
ik ga er dus 1 bestellen... een panda 1.3 JTD(multijet) emotion met glazen panorama dak, climacontrol, alles electrisch, lichtmetaal etc.. ..![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
alleen dan donker blauw metallic met glazen dak dus..
Overigenas gaat Fiat met de nieuwe panda aan rallysport doen:
[afbeelding]
Interessant...interessant...interessant....BOEIEND..quote:Op donderdag 4 november 2004 21:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
*lulverhaal*
Met een Lambo kan je supersport motoren (alhoewel dat zelfs in een Lambo tegenvalt, me dunktquote:Op maandag 1 november 2004 11:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Qua fun, praktisch nut, laadruimte verslaat de panda de lambo allemaal en dan hebben we het nog niet eens gehad over het prijsverschil. Ik zou niet weten waarom je een Lambourghini wilt kopen als je ook een panda kan kopen voor minder geld!!
volgens mij was het geen 3-1 maar 4-2 maar het zel wel aan mij liggenquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:03 schreef Piro het volgende:
[..].
Erg representatief..
quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
volgens mij was het geen 3-1 maar 4-2 maar het zel wel aan mij liggen
- drempel : panda boeiend, in de bebouwde kom rij je toch niet snel
- strand: panda strand? welk strand? wat heb ik nou aan een 4x4?!!?
- boodschappen: beide Die panda had niet veel meer laadruimte idd
- snelheid: lambo duh
bovendien zou ik toch liever een lambo hebben als een panda
Dan ligt het aan jou idd.. 3-2 was het dan nog altijd..quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
volgens mij was het geen 3-1 maar 4-2 maar het zel wel aan mij liggen
quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:07 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Dan ligt het aan jou idd.. 3-2 was het dan nog altijd..
jaloersquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:54 schreef PACERMAN het volgende:
IK vindt hem niks lijkt meer op een ouwe wijfe bak
Nou, nou ik zie haast niets door die ruit heen hoor.quote:Op zondag 7 november 2004 19:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
je ziet het dat de auto lekkere meiden aantrekt!
Het is maar wat je lekker meiden noemtquote:Op zondag 7 november 2004 19:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
je ziet het dat de auto lekkere meiden aantrekt!
Oude Panda vind ik een wijvenkar, NIKS is er mannelijk aan, ook al is ie vierkant en hoekig het is een klein en schattig dingquote:Op zondag 7 november 2004 19:58 schreef skiczukie het volgende:
What? De oude Panda is tof. Dit is niks. Een 'oude' Panda is een échte auto. Hoekig, mannelijk. Zo hoort het.
Jij bent gewoon een homo.quote:Op zondag 7 november 2004 20:18 schreef yup het volgende:
[..]
Het is maar wat je lekker meiden noemt
[..]
Oude Panda vind ik een wijvenkar, NIKS is er mannelijk aan, ook al is ie vierkant en hoekig het is een klein en schattig ding![]()
![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 20:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een homo.
de prijs van de benzinemodellen en instapmodellen zijn laag ,maar de diesel is nog best duur! Als ik de versie die ik nu (jtd emotion) krijg in Nederland had moeten kopen (maar die is niet leverbaar in NL) jtd emotion met nog heel veel extra's , dan had die bijna 18.000 euro gekost.quote:Op maandag 8 november 2004 02:10 schreef Visie het volgende:
best leuke auto die nieuwe fiat panda! goed gelukt en die prijs...
Op nieuwe diesels moet je (naast BPM) een dikke "boete" (toeslag dus) betalen, die toeslag is verdomde duur, weet niet hoeveel, maar reken op duizenden euro's... Dacht zelf dat het 3-4k euro's was... Tjah Nederland he...quote:Op maandag 8 november 2004 19:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
de prijs van de benzinemodellen en instapmodellen zijn laag ,maar de diesel is nog best duur! Als ik de versie die ik nu (jtd emotion) krijg in Nederland had moeten kopen (maar die is niet leverbaar in NL) jtd emotion met nog heel veel extra's , dan had die bijna 18.000 euro gekost.
Cool, bij welke sloperij heb je hem gekocht?quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik verwacht dat ik hem woensdag kan ophalen! het is aftellen dus! :nailbite:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |