Hier weer verder..
Stand van zaken Centrale [HOMO] Meet (miet)
Zaterdag 22-02-03
Wil je je nog opgeven, sta je nog niet op de mailing-lijst of heb je nog
vragen, neem dan contact op met Twoflower.
quote:Da's minder. 't Komt toch wel goed?
Op zaterdag 15 februari 2003 18:48 schreef Jerruh het volgende:
sooooowik denk dak het maar ff uitstel.....ruzie hiero
quote:Ik denk een of meer DVD's bekijken. Of iemand moet een beter voorstel hebben.
wat gata iedreen vanavond doen?
quote:@ topictitel: om mensuh te houduh moej van ze hoeduh
Op zaterdag 15 februari 2003 18:51 schreef Jerruh het volgende:
zoooooooo twoflower doet de restn'avond!
@ everyone: een heeeeeele lekkahre avon'
quote:mjwa, ze willen me nie snappen enzo. Ik kan nog zo zeggen da dingen nie zo zijn, dan praten ze dr overheen zo van: maar jerruh, we vinden het gewoon kut dat je dat doet. en dna zeg ik: maar het is nie zo, ik heb niks gedaan. en dan weer: jerruh waarom nou dat gelieg. IK WORDT ER MESJOGGE VAN Zo.
Op zaterdag 15 februari 2003 18:54 schreef Twoflower het volgende:[..]
Da's minder. 't Komt toch wel goed?
[..]
Een boomstam reageert nog betrokkener dan dit..
quote:Zouden ze je misschien wat beter begrijpen als je ze iets over jezelf verteld?
Op zaterdag 15 februari 2003 18:58 schreef Jerruh het volgende:
mjwa, ze willen me nie snappen enzo. Ik kan nog zo zeggen da dingen nie zo zijn, dan praten ze dr overheen zo van: maar jerruh, we vinden het gewoon kut dat je dat doet. en dna zeg ik: maar het is nie zo, ik heb niks gedaan. en dan weer: jerruh waarom nou dat gelieg. IK WORDT ER MESJOGGE VAN Zo.Een boomstam reageert nog betrokkener dan dit..
quote:doek wel...soms
Op zaterdag 15 februari 2003 19:04 schreef XMN8R het volgende:[..]
Zouden ze je misschien wat beter begrijpen als je ze iets over jezelf verteld?
quote:Ik was nog op zoek naar de juiste woorden ...... en jij had ze al ingetypt.
Op zaterdag 15 februari 2003 19:04 schreef XMN8R het volgende:Zouden ze je misschien wat beter begrijpen als je ze iets over jezelf verteld?
is er iemand die ff boodschappen voor me wil doen?
quote:Zou ik best willen, als er nog iets open zou zijn. Maar dat is hier niet het geval.
Op zaterdag 15 februari 2003 19:07 schreef error het volgende:[..]
Ik was nog op zoek naar de juiste woorden ...... en jij had ze al ingetypt.
is er iemand die ff boodschappen voor me wil doen?
quote:misschien ben je niet specifiek genoeg ?
Op zaterdag 15 februari 2003 19:05 schreef Jerruh het volgende:
doek wel...soms
quote:ik denk dat dat specifieke momenteel niet goe uit ga kome
Op zaterdag 15 februari 2003 19:08 schreef XMN8R het volgende:[..]
misschien ben je niet specifiek genoeg ?
quote:da's heel liev. Maar moek geloven dat hier in de provincie alles nog open is en in E'de niet? Tsssk!
Op zaterdag 15 februari 2003 19:08 schreef Twoflower het volgende:[..]
Zou ik best willen, als er nog iets open zou zijn. Maar dat is hier niet het geval.
quote:ik denk dat je vandaag misschien (weer?) te lang gewacht hebt?
Op zaterdag 15 februari 2003 19:09 schreef Jerruh het volgende:
ik denk dat dat specifieke momenteel niet goe uit ga kome
quote:In de provincie? waar woon je dan?
Op zaterdag 15 februari 2003 19:10 schreef error het volgende:
da's heel liev. Maar moek geloven dat hier in de provincie alles nog open is en in E'de niet? Tsssk!
quote:Waar noem jij 'hier in de provincie'?
Op zaterdag 15 februari 2003 19:10 schreef error het volgende:[..]
da's heel liev. Maar moek geloven dat hier in de provincie alles nog open is en in E'de niet? Tsssk!
quote:ik zie de momenten niet... dan is ons ma over de zeik, dan is ons pa weer te bazen, dan zit sjoerd te stangen....ik krijg sterk de neiging om het nog via mail te gaan doen ook...
Op zaterdag 15 februari 2003 19:10 schreef XMN8R het volgende:[..]
ik denk dat je vandaag misschien (weer?) te lang gewacht hebt?
quote:Soms hebben mensen door dat je iets dwars zit. Ze gaan dan (als ze betrokken zijn) op allerlei manieren op zoek naar wat je dwars zit. Als je niets, loslaat kan dat die personen weer gaan irriteren, en het zaakje kan uit de hand lopen. En dat terwijl iedereen de beste intenties heeft.
Op zaterdag 15 februari 2003 19:09 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik denk dat dat specifieke momenteel niet goe uit ga kome
(ik probeer op het moment ook bij iemand te achterhalen wat hem dwarszit [van het ene op het andere moment slechte prestaties, veel ruzie]. En ik kan je vertellen dat het een heel subtiel, geduldig werkje is. 1 verkeerd woord en het is ruzie.)
quote:dan maar tussen de momenten in....
Op zaterdag 15 februari 2003 19:11 schreef Jerruh het volgende:
ik zie de momenten niet... dan is ons ma over de zeik, dan is ons pa weer te bazen, dan zit sjoerd te stangen....ik krijg sterk de neiging om het nog via mail te gaan doen ook...
quote:*helemaal mee eens ben*
Op zaterdag 15 februari 2003 19:14 schreef error het volgende:
Soms hebben mensen door dat je iets dwars zit. Ze gaan dan (als ze betrokken zijn) op allerlei manieren op zoek naar wat je dwars zit. Als je niets, loslaat kan dat die personen weer gaan irriteren, en het zaakje kan uit de hand lopen. En dat terwijl iedereen de beste intenties heeft.(ik probeer op het moment ook bij iemand te achterhalen wat hem dwarszit [van het ene op het andere moment slechte prestaties, veel ruzie]. En ik kan je vertellen dat het een heel subtiel, geduldig werkje is. 1 verkeerd woord en het is ruzie.)
Jerruh: aantekeningen maken!
quote:Als je voorbij Haaksbergen rijdt en je bent al een tijdje geen mens meer tegengekomen. Daar zijn de winkels nog open. Al moet ik wel opschieten dus hou me niet zo aan de praat
Op zaterdag 15 februari 2003 19:11 schreef Twoflower het volgende:[..]
Waar noem jij 'hier in de provincie'?
quote:komt me bekend voor.... en ik voel me dan echt schuldig omdat ik niet weet wat....
Op zaterdag 15 februari 2003 19:14 schreef error het volgende:[..]
Soms hebben mensen door dat je iets dwars zit. Ze gaan dan (als ze betrokken zijn) op allerlei manieren op zoek naar wat je dwars zit. Als je niets, loslaat kan dat die personen weer gaan irriteren, en het zaakje kan uit de hand lopen. En dat terwijl iedereen de beste intenties heeft.
(ik probeer op het moment ook bij iemand te achterhalen wat hem dwarszit [van het ene op het andere moment slechte prestaties, veel ruzie]. En ik kan je vertellen dat het een heel subtiel, geduldig werkje is. 1 verkeerd woord en het is ruzie.)
maar ja, me ouders....soms slag apart...me pa is recherche en die wilt nog wel es politiehandigheidjes op me projecteren (als ik moet lachen terwijl ik iets serieus vertel, leig ik, zeg tie )
quote:en wat is er mis met ruzie
Op zaterdag 15 februari 2003 19:14 schreef error het volgende:[..]
quote:Collega van mijn pa
Op zaterdag 15 februari 2003 19:16 schreef Jerruh het volgende:[..]
komt me bekend voor.... en ik voel me dan echt schuldig omdat ik niet weet wat....
maar ja, me ouders....soms slag apart...me pa is recherche en die wilt nog wel es politiehandigheidjes op me projecteren (als ik moet lachen terwijl ik iets serieus vertel, leig ik, zeg tie
)
quote:*ook mee eens ben*
Op zaterdag 15 februari 2003 19:17 schreef onetouch het volgende:
en wat is er mis met ruziekan wel eens heerlijk opluchten hoor! iemand de waarheid vertellen en dat terug te horen krijgen, oke moment zelf is kut, maar je weet achteraf direct waar je aan toe bent....
quote:ruzie op het moment dat je iemand probeert te helpen werkt averechts. Ruzie in de zin van: 'jij bent net als zij' en gaan lopen mokken en zo.
Op zaterdag 15 februari 2003 19:17 schreef onetouch het volgende:[..]
en wat is er mis met ruzie
kan wel eens heerlijk opluchten hoor! iemand de waarheid vertellen en dat terug te horen krijgen, oke moment zelf is kut, maar je weet achteraf direct waar je aan toe bent....
Op het moment dat ik onderdeel van het probleem van deze persoon ben, dan kan ruzie (met mij) opluchten. Als ik slechts een hulpmiddel ben om de problemen op te lossen, is ruzie uit den boze!
quote:shoppen roeleert!
Op zaterdag 15 februari 2003 19:26 schreef error het volgende:
en na dit college psychologische dwalingen ga ik nu dan maar ff boodschappen doen
oh ja en even the day after verslag:
party was superleuk, veel nieuwe mensuh ontmoet, jah die waren dus uninvited maar zeer zekers welkom ennnnn
had 2 valentijnskaarten, eentje known, eentje geen flauw idee en ook zonder naam oh jah en valentijns-smsook nog....
tis da'k nu in arnhem zit, anders hak nu nog de trein naar e'hovuh gepakt
quote:ik heb ook een sms gehad, vet lache, ik heb ook meteen gereageerd
Op zaterdag 15 februari 2003 19:29 schreef onetouch het volgende:[..]
shoppen roeleert!
oh ja en even the day after verslag:
party was superleuk, veel nieuwe mensuh ontmoet, jah die waren dus uninvited maar zeer zekers welkom
ennnnn
had 2 valentijnskaarten, eentje known, eentje geen flauw idee en ook zonder naam
oh jah en valentijns-smsook nog....
tis da'k nu in arnhem zit, anders hak nu nog de trein naar e'hovuh gepakt
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 19:30 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik heb ook een sms gehad, vet lache, ik heb ook meteen gereageerd
jammer dak aant werk was
goh, misschien is da een idee voor je parents... ik kan prima thee zetten hoor
quote:zullen ze tof vinden, jammer da het koffiemensen zijn
Op zaterdag 15 februari 2003 19:32 schreef onetouch het volgende:[..]
goh, misschien is da een idee voor je parents... ik kan prima thee zetten hoor
quote:ahhh, laotuh we ons pap en mam keigezellig koffie leuten met de jouwuh
Op zaterdag 15 februari 2003 19:33 schreef Jerruh het volgende:[..]
zullen ze tof vinden, jammer da het koffiemensen zijn
its gonna be a long night en ik mot werke
mjwa, da moe goe komen
en how come long night net wilde ge nog vroeg nare bed? what changed that
quote:weet ik nie, sommige mensen kunnen schijnbaar schijnheilg doen tegen je, sommige mensen zijn juist supergezellig en de moeite om je een avondje doorheen te hale
Op zaterdag 15 februari 2003 19:35 schreef onetouch het volgende:[..]
ahhh, laotuh we ons pap en mam keigezellig koffie leuten met de jouwuh
ik heb ook een hond die af en toe uitgelateuh moet worruh
en how come long night
net wilde ge nog vroeg nare bed? what changed that
quote:jah doorhaluh hebbik vannacht al gedaon
Op zaterdag 15 februari 2003 19:36 schreef Jerruh het volgende:[..]
weet ik nie, sommige mensen kunnen schijnbaar schijnheilg doen tegen je, sommige mensen zijn juist supergezellig en de moeite om je een avondje doorheen te hale
maaruhm, schijnheilig is dat 1 keer per jaar met kerst naar de kerk? of twintig jaar getrouwd zijn en naar iedere lekkere vent op de straathoek staren? define that eens.....
quote:define schijnheilig: bepaalde dingen voorhouden die helemaal niet zo zijn, dingen nooit doen in verband met je geloof in iets en er afstappen als het niet uit komt, in omgang ook wel: iemand in vertrouwen nemen en als het probleem opgelost is keihard laten vallen.
Op zaterdag 15 februari 2003 19:40 schreef onetouch het volgende:[..]
jah doorhaluh hebbik vannacht al gedaon
maaruhm, schijnheilig
is dat 1 keer per jaar met kerst naar de kerk? of twintig jaar getrouwd zijn en naar iedere lekkere vent op de straathoek staren? define that eens.....
jij bent mij meer heilig vinnik
quote:Is er iets mis mee om, ook al heb je een relatie, om naar andere mannen (of vrouwen) te blijven kijken?
Op zaterdag 15 februari 2003 19:40 schreef onetouch het volgende:[..]
jah doorhaluh hebbik vannacht al gedaon
maaruhm, schijnheilig
is dat 1 keer per jaar met kerst naar de kerk? of twintig jaar getrouwd zijn en naar iedere lekkere vent op de straathoek staren? define that eens.....
quote:nee hoor! van mij mag ie blijven kijken zolang hij maar het vertrouwen in mij houdt en niet er omheen draait of valse verleiding afgeeft...
Op zaterdag 15 februari 2003 19:43 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Is er iets mis mee om, ook al heb je een relatie, om naar andere mannen (of vrouwen) te blijven kijken?
maar daar hoef ik me nie zorgen om te maken
quote:ja, wel op de manier die jij (waarschijnlijk) bedoeld...
Op zaterdag 15 februari 2003 19:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Is er iets mis mee om, ook al heb je een relatie, om naar andere mannen (of vrouwen) te blijven kijken?
quote:neej daar hoefde gij zich idd no problems @ all over te makuh
Op zaterdag 15 februari 2003 19:46 schreef Jerruh het volgende:[..]
nee hoor! van mij mag ie blijven kijken zolang hij maar het vertrouwen in mij houdt en niet er omheen draait of valse verleiding afgeeft...
maar daar hoef ik me nie zorgen om te maken
quote:ligt eraan hoe je kijkt
Op zaterdag 15 februari 2003 19:43 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
quote:nope!
Op zaterdag 15 februari 2003 19:47 schreef onetouch het volgende:[..]
neej daar hoefde gij zich idd no problems @ all over te makuh
volgens mij heb ik het daairn de laatste tijden nie zo getroffen, althans, op paar leuke dingen na dan
quote:eerlijk is most important, definitely
Op zaterdag 15 februari 2003 19:50 schreef Jerruh het volgende:[..]
nope!
hij moet iig wel eerlijk zijn! van da voorgelieg of omheengedraai vind ik zow negatief altij!volgens mij heb ik het daairn de laatste tijden nie zo getroffen, althans, op paar leuke dingen na dan
en iedere diep dal kent zijn kleine heuvels...
quote:volgens mij is deze heuvel een plateau
Op zaterdag 15 februari 2003 19:52 schreef onetouch het volgende:[..]
eerlijk is most important, definitely
en iedere diep dal kent zijn kleine heuvels...
quote:een plateaunische heuvel
Op zaterdag 15 februari 2003 19:53 schreef Jerruh het volgende:[..]
volgens mij is deze heuvel een plateau
de afgelopen weken kenne me gestolen worden
en jah als ge mindere wekuh heb gehad, kunde da idd beterz zsm achter oe laotuh.... let the sun shine, let the sun shine in.....
Wanneer douchen jullie eigenlijk normaal gesproken?
a) meestal 's avonds, voor het slapen gaan
b) meestal 's morgens, als ik net m'n bed uitkom
c) aan het einde van de middag als ik terug kom van werk/school/sport
d) anders, nl...
daar ben ik nou benieuwd naar
quote:Meestal 's morgens.
Op zaterdag 15 februari 2003 19:55 schreef Great_Expectations het volgende:
* nieuw onderwerp * nieuw onderwerp * nieuw onderwerp *Wanneer douchen jullie eigenlijk normaal gesproken?
d) anders, nl...
quote:mjwa,ik hoop niet dat mensen nu vasthouden aan het beeld van mij van afgelopen weken, want zow ben ik nie, behalve dan de vrolijke uitsptattingen en de leuke momenten tussendoor
Op zaterdag 15 februari 2003 19:55 schreef onetouch het volgende:[..]
een plateaunische heuvel
en jah als ge mindere wekuh heb gehad, kunde da idd beterz zsm achter oe laotuh.... let the sun shine, let the sun shine in.....
borrel!? wa nou borrel! HOPPA!
quote:smorgens uit bed en savonds voor slapen gaan! ik ben een fris menneke!
Op zaterdag 15 februari 2003 19:56 schreef Twoflower het volgende:[..]
Meestal 's morgens.
quote:antwoord *** antwoord *** antwoord ***
* nieuw onderwerp * nieuw onderwerp * nieuw onderwerp *Wanneer douchen jullie eigenlijk normaal gesproken?
d) anders, nl...
antwoord b en indien na stappuh antwoord a en indien koud ook gewoon overdag.... nieuwe poll: hoe en met wie douchuh we ut liefst?
quote:meestal a, maar soms ook d, nl als het weer eens erruug koud is bij mij in huis, wil ik nog wel eens onder een hete douche gaan staan om weer lekker warm te worden.
d) anders, nl...
quote:Hoe? Lekker warm tot bijna heet. Met wie? Geen idee, ik weet nog niet hoe 'ie heet, hoe 'ie er uitziet, hoe 'ie klinkt, of 'ie bestaat, of en wanneer ik hem ontmoet, etc....
Op zaterdag 15 februari 2003 19:58 schreef onetouch het volgende:[..]
antwoord *** antwoord *** antwoord ***
antwoord b en indien na stappuh antwoord a en indien koud ook gewoon overdag.... nieuwe poll: hoe en met wie douchuh we ut liefst?
quote:hehehe i keep my mouth shut!
Op zaterdag 15 februari 2003 19:58 schreef onetouch het volgende:[..]
antwoord *** antwoord *** antwoord ***
quote:jah wie von nou de term "meet" nix
Op zaterdag 15 februari 2003 19:56 schreef Jerruh het volgende:[..]
mjwa,ik hoop niet dat mensen nu vasthouden aan het beeld van mij van afgelopen weken, want zow ben ik nie, behalve dan de vrolijke uitsptattingen en de leuke momenten tussendoor
borrel!? wa nou borrel! HOPPA!
over douchuh gesprokuh, ff off ben... lekker warme straal verlang....
Dus 't hangt er een beetje vanaf, eigenlijk.
quote:"Hoe?" Hoe bedoel je dat?
Op zaterdag 15 februari 2003 19:58 schreef onetouch het volgende:
antwoord *** antwoord *** antwoord ***antwoord b en indien na stappuh antwoord a en indien koud ook gewoon overdag.... nieuwe poll: hoe en met wie douchuh we ut liefst?
quote:jah als je onder die douch blijft staan, ontmoet je hem niet
Op zaterdag 15 februari 2003 20:00 schreef Twoflower het volgende:[..]
Hoe? Lekker warm tot bijna heet. Met wie? Geen idee, ik weet nog niet hoe 'ie heet, hoe 'ie er uitziet, hoe 'ie klinkt, of 'ie bestaat, of en wanneer ik hem ontmoet, etc....
www.getmore.nl
quote:ik, maar daarom zeg ik ut nie!
Op zaterdag 15 februari 2003 20:01 schreef onetouch het volgende:[..]
jah wie von nou de term "meet" nix
als hetmaar ene naame heeft....
over douchuh gesprokuh, ff off ben... lekker warme straal verlang....
Gemoedstoestand na enige tijd:
quote:*SJ nog een keer knuffol*
Op zaterdag 15 februari 2003 20:29 schreef Sunjammer het volgende:
*me zo af en toe wel in de topic-titel kan vinden*Gemoedstoestand na enige tijd:
![]()
quote:*aai* Wil je er over praten?
Op zaterdag 15 februari 2003 20:34 schreef Sunjammer het volgende:
*mopper*Moe, koppijn, sjaggo...
*bluerk*
quote:Als je graag sjaggo wil worden....
Op zaterdag 15 februari 2003 20:37 schreef Twoflower het volgende:[..]
*aai* Wil je er over praten?
Nah, ga maar film kijken
doeiz
quote:Ik wens je veel plezier toe.
Op zaterdag 15 februari 2003 20:39 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Als je graag sjaggo wil worden....
Nah, ga maar film kijken
doeiz
Gelukkig heb ik vandaag m'n neefje van een paar maanden weer es gezien. Blijft een lief knulleke.
Vanavond lekker niks doen, morgen ff fitnessen en nog meer niks doen
quote:heerlijk he, niks doen !
Op zaterdag 15 februari 2003 21:38 schreef NathaN het volgende:
Goed, na een rotweek (het heerst, blijkbaar) een saaie vrijdag. Niks in de brievenbus of mail. Toegegeven, ik heb ook niks gestuurd (wel van plan, maar d'r kwam wat tussen). Vervolgens was de Entre Nous Valentine Party een fikse sof. Niet druk, weinig leuks en klotemuziek...Gelukkig heb ik vandaag m'n neefje van een paar maanden weer es gezien. Blijft een lief knulleke.
Vanavond lekker niks doen, morgen ff fitnessen en nog meer niks doen
quote:Ik heb ook een weekend waarin ik niks doe. Nou ja, niks... DVDtje kijken, lezen, uitslapen, misschien zelfs een beetje huishouden doen (willekeurige volgorde). Anders zou ik me gaan vervelen...
Op zaterdag 15 februari 2003 21:48 schreef XMN8R het volgende:[..]
heerlijk he, niks doen !
(beter nog: nog meer niks doen!)
quote:hmm, dat klinkt niet echt als "niks doen"! Je hebt het er toch maar weer druk mee!
Op zaterdag 15 februari 2003 21:50 schreef Twoflower het volgende:
Ik heb ook een weekend waarin ik niks doe. Nou ja, niks... DVDtje kijken, lezen, uitslapen, misschien zelfs een beetje huishouden doen (willekeurige volgorde). Anders zou ik me gaan vervelen...
quote:Valt wel mee hoor. In mijn ogen is dat echt niks doen. Pas als ik afspraken heb of bijv. boodschappen moet doen begin ik het druk te krijgen...
Op zaterdag 15 februari 2003 21:51 schreef XMN8R het volgende:[..]
hmm, dat klinkt niet echt als "niks doen"! Je hebt het er toch maar weer druk mee!
en ik heb buikpijn
quote:*kusje op jers buikje geef*
Op zaterdag 15 februari 2003 22:03 schreef Jerruh het volgende:
ik ga zow de finale van idols kijken maar eerst ff iemand belle!en ik heb buikpijn
quote:ugh?
Op zaterdag 15 februari 2003 22:10 schreef NathaN het volgende:[..]
*kusje op jers buikje geef*
*pfffffffffffffffft*
[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 15-02-2003 22:19]
quote:Die zal nog wel onder de douche staan! ...maar hoe? en met wie?
Op zaterdag 15 februari 2003 22:14 schreef Jerruh het volgende:
ugh?
maarten kom online! NU! als den dooie donder!
quote:als je da zegt kan ik je verzekeren da hij dr uit is
Op zaterdag 15 februari 2003 22:17 schreef XMN8R het volgende:[..]
Die zal nog wel onder de douche staan! ...maar hoe? en met wie?
quote:hoe weet jij dat zo zeker dan?
Op zaterdag 15 februari 2003 22:18 schreef Jerruh het volgende:
als je da zegt kan ik je verzekeren da hij dr uit is
(ik snap effe niks meer van al die geheimzinnigheid hier )
quote:Ja, d'r wordt hier wel heel veel gesproken over dingen die eigenlijk op MSN of ICQ besproken moeten worden...
Op zaterdag 15 februari 2003 22:20 schreef XMN8R het volgende:[..]
hoe weet jij dat zo zeker dan?
(ik snap effe niks meer van al die geheimzinnigheid hier
)
quote:ik begon niet
Op zaterdag 15 februari 2003 22:20 schreef XMN8R het volgende:[..]
hoe weet jij dat zo zeker dan?
(ik snap effe niks meer van al die geheimzinnigheid hier
)
n'avond trouwens
wie gaat er uit met idols?
quote:Ik ga niet uit, en ik kijk geen Idols...
Op zaterdag 15 februari 2003 22:22 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik begon niet
n'avond trouwens
quote:nee! nee! nee! nou niet opeens van onderwerp veranderen !!!
Op zaterdag 15 februari 2003 22:22 schreef Jerruh het volgende:
ik begon nietn'avond trouwens
je bent misschien niet begonnen (weet ik niet meer) maar je hebt wel meegedaan aan die geheimzinnigheid hier!
quote:mjwa, onetouch en ik waren gewoon supermelig
Op zaterdag 15 februari 2003 22:24 schreef XMN8R het volgende:[..]
nee! nee! nee! nou niet opeens van onderwerp veranderen !!!
je bent misschien niet begonnen (weet ik niet meer) maar je hebt wel meegedaan aan die geheimzinnigheid hier!
quote:hmmm, kan, maar ik vertrouw het nog steeds niet
Op zaterdag 15 februari 2003 22:26 schreef Jerruh het volgende:
mjwa, onetouch en ik waren gewoon supermeligdas niks geheimzinnigs aan toch?
quote:mjwa da kan, wat zou er dan achter moeten zitten?
Op zaterdag 15 februari 2003 22:27 schreef XMN8R het volgende:[..]
hmmm, kan, maar ik vertrouw het nog steeds niet
volgens mij zit er meer achter deze geheimzinnigheid!
quote:*me daar niet aan ga branden*
Op zaterdag 15 februari 2003 22:31 schreef Jerruh het volgende:
mjwa da kan, wat zou er dan achter moeten zitten?
quote:nou dan, wordt beetje moe van al da verdenkgedoe... (en ik rook nie!)
Op zaterdag 15 februari 2003 22:33 schreef NathaN het volgende:[..]
*me daar niet aan ga branden*
quote:dat weet jij het beste, denk ik
Op zaterdag 15 februari 2003 22:31 schreef Jerruh het volgende:
mjwa da kan, wat zou er dan achter moeten zitten?
quote:ik ook nie dus.... ik snap ook nie waarom er uitgerekend bij mij op wordt aangepraat
Op zaterdag 15 februari 2003 22:34 schreef XMN8R het volgende:[..]
dat weet jij het beste, denk ik
en ik hou niet van roddelen en raden.....
quote:NEEE! Laat me niet alleen!
Op zaterdag 15 februari 2003 22:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik snap echt helemaal niets meer van wat hier allemaal wordt gezegd. Misschien moet ik maar in het Hetero topic gaan posten
quote:niet weggaan !!!
Ik snap echt helemaal niets meer van wat hier allemaal wordt gezegd. Misschien moet ik maar in het Hetero topic gaan posten
quote:ocherm!
quote:sorrie, ik zou jou er inderdaad niet alleen op moeten aanspreken, maar ik was opeens het spoor bijster en jij was (toevallig) als enige op Fok!...
Op zaterdag 15 februari 2003 22:37 schreef Jerruh het volgende:
ik ook nie dus.... ik snap ook nie waarom er uitgerekend bij mij op wordt aangepraat
quote:Tijd voor een nieuw onderwerp, dus...
Op zaterdag 15 februari 2003 22:39 schreef XMN8R het volgende:
niet weggaan !!!
je bent al de vierde die er niets van snapt...
quote:mjwa...ik ga wel, scheelt jullie meteen kopzorgen zeg, jeumig!
Op zaterdag 15 februari 2003 22:39 schreef XMN8R het volgende:[..]
niet weggaan !!!
je bent al de vierde die er niets van snapt...
quote:Dat laatste klopt niet. Ik ben de hele dag al online...
Op zaterdag 15 februari 2003 22:40 schreef XMN8R het volgende:[..]
sorrie, ik zou jou er inderdaad niet alleen op moeten aanspreken, maar ik was opeens het spoor bijster en jij was (toevallig) als enige op Fok!...
quote:neeeee, niet weggaan!
Op zaterdag 15 februari 2003 22:41 schreef Jerruh het volgende:
mjwa...ik ga wel, scheelt jullie meteen kopzorgen zeg, jeumig!
quote:*aai*
Op zaterdag 15 februari 2003 22:41 schreef Jerruh het volgende:
mjwa...ik ga wel, scheelt jullie meteen kopzorgen zeg, jeumig!
Nathan, kom maar snel met je nieuwe gespreks-onderwerp...
quote:ok
Op zaterdag 15 februari 2003 22:44 schreef NathaN het volgende:[..]
*aai*
't is echt niks tegen jou. Dingen worden volgens mij hier soms gewoon te vaag en dan gaan mensen er wat achter zoeken wat er niet is.
quote:neuhhh
Op zaterdag 15 februari 2003 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:voor iedereen, jullie denken toch niet dat ik het echt meende hč.
ok, wel een beetje
quote:*me bij aansluit*
Op zaterdag 15 februari 2003 22:46 schreef Jerruh het volgende:
okmjwa t was wel vaag ofzo, was gewoon LOL! alleen niks roddeligs ofzo dr achter...haat ik.....ik vind het ook nie fijn om mensen te belazeren of af te zeiken via fok! (of msn) dus ik zal het zelf ook nie (gauw) doen
quote:het klonk ook niet als roddelen, belazeren of afzeiken, maar meer als "ik weet iets wat jullie niet weten."
Op zaterdag 15 februari 2003 22:46 schreef Jerruh het volgende:
okmjwa t was wel vaag ofzo, was gewoon LOL! alleen niks roddeligs ofzo dr achter...haat ik.....ik vind het ook nie fijn om mensen te belazeren of af te zeiken via fok! (of msn) dus ik zal het zelf ook nie (gauw) doen
maar goed, vergeven en vergeten laten we verder gaan....
quote:ik ook, moet dr toch meej oppassen
Op zaterdag 15 februari 2003 22:50 schreef NathaN het volgende:[..]
*me bij aansluit*
zolang ik me niet door woede laat leiden(working on that...)
ik ga ff tv kijken!
quote:Ik dacht dat je me zo langzamerhand wel beter kende....
Op zaterdag 15 februari 2003 23:02 schreef XMN8R het volgende:
Zijn we nou toch allemaal weggerend?
quote:das waar, maar je was ook zo stil...
Op zaterdag 15 februari 2003 23:03 schreef Twoflower het volgende:
Ik dacht dat je me zo langzamerhand wel beter kende....
quote:Hoe is 't nu? Nog steeds een rotbui?
Op zaterdag 15 februari 2003 23:15 schreef Sunjammer het volgende:
*stilte verbreek*
quote:Het mindert
Op zaterdag 15 februari 2003 23:16 schreef Twoflower het volgende:[..]
Hoe is 't nu? Nog steeds een rotbui?
quote:gelukkig!
Op zaterdag 15 februari 2003 23:15 schreef Jerruh het volgende:
zooooow weer trug!
je hebt weer genoeg gebeld vanavond: Jim mag blijven !
quote:als ik gebeld had, lag ie dr nu dus uit! ik was voor hind ben voor hind en zal voor hind blijven...en daarna dewi, dan jim dan jamai!
Op zaterdag 15 februari 2003 23:25 schreef XMN8R het volgende:[..]
gelukkig!
je hebt weer genoeg gebeld vanavond: Jim mag blijven !
hoppa!
quote:hmm, dus toch 2 vrouwen aan de top?
Op zaterdag 15 februari 2003 23:27 schreef Jerruh het volgende:
als ik gebeld had, lag ie dr nu dus uit! ik was voor hind ben voor hind en zal voor hind blijven...en daarna dewi, dan jim dan jamai!hoppa!
quote:wel twee lekkere en goedzingende vrouwen!!!!!!!
Op zaterdag 15 februari 2003 23:31 schreef XMN8R het volgende:[..]
hmm, dus toch 2 vrouwen aan de top?
quote:Ik denk dat Jim er volgende week uitgaat.
Op zaterdag 15 februari 2003 23:35 schreef Jerruh het volgende:
wel twee lekkere en goedzingende vrouwen!!!!!!!
david was wel goe... jamai zingt zow nasaal alshet onkruid in mijn tuin hoog staat en jim is me te monotoom!
quote:Tja, ik weet niet echt een onderwerp of zo...
Op zaterdag 15 februari 2003 23:04 schreef XMN8R het volgende:[..]
das waar, maar je was ook zo stil...
quote:je hebt er toch ruim een half uur over na kunnen denken
Op zaterdag 15 februari 2003 23:41 schreef Twoflower het volgende:
Tja, ik weet niet echt een onderwerp of zo...
quote:Ik ben daar nooit zo goed in. Daarom is een privé-meet met mij meestal ook geen goed idee....
Op zaterdag 15 februari 2003 23:43 schreef XMN8R het volgende:[..]
je hebt er toch ruim een half uur over na kunnen denken
quote:'trusten
Op zaterdag 15 februari 2003 23:44 schreef Jerruh het volgende:
ik ga slapen, genoeg twijfels aan munne kop weer!morgen werken
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 23:45 schreef XMN8R het volgende:[..]
'trusten
quote:tuurlijk wel!
Op zaterdag 15 februari 2003 23:44 schreef Twoflower het volgende:
Ik ben daar nooit zo goed in. Daarom is een privé-meet met mij meestal ook geen goed idee....
quote:Ik zeg toch meestal. Meepraten ben ik soms best goed in, maar een onderwerp uit mijn mouw schudden gaat gewoon niet...
Op zaterdag 15 februari 2003 23:47 schreef XMN8R het volgende:[..]
tuurlijk wel!
en op de super-mega-power-meet (met vier persoontjes s-middags!) laat je ons toch ook niet steeds het woord voeren he ?!
quote:Sex! Het goddelijek van een mannenlichaam! En alles wat daarmee te maken heeft!
Op zaterdag 15 februari 2003 23:41 schreef Twoflower het volgende:[..]
Tja, ik weet niet echt een onderwerp of zo...
Is dat geen aardig onderwerp?
quote:Ik zal G_E nog eens dringend verzoeken om tķch naar de meet te komen. Hij weet altijd wel op het juiste moment een boom op te zetten!
Op zaterdag 15 februari 2003 23:49 schreef Twoflower het volgende:
Ik zeg toch meestal. Meepraten ben ik soms best goed in, maar een onderwerp uit mijn mouw schudden gaat gewoon niet...
quote:nou! wat heb ik je gezegt!
Op zaterdag 15 februari 2003 23:50 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Sex! Het goddelijek van een mannenlichaam! En alles wat daarmee te maken heeft!
Is dat geen aardig onderwerp?
G_E kom ALSJEBLIEFT naar de meet !!!!
quote:Als je het over de duvel [betreffende user] hebt...
Op zaterdag 15 februari 2003 23:51 schreef XMN8R het volgende:[..]
Ik zal G_E nog eens dringend verzoeken om tķch naar de meet te komen. Hij weet altijd wel op het juiste moment een boom op te zetten!
quote:En daar komt-ie nu mee
Op zaterdag 15 februari 2003 23:44 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik ben daar nooit zo goed in. Daarom is een privé-meet met mij meestal ook geen goed idee....
quote:Meestal G_E, meestal. Jou ken ik al, en dat scheelt een hele hoop. En anders zet ik gewoon een musical op, kun je dat ook eens ervaren...
Op zaterdag 15 februari 2003 23:55 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
En daar komt-ie nu mee
Daarnaast zal ik zorgen voor bier. Dat scheelt ook....
quote:Ik ben helaas verhinderd in verband met Valentijnsdag, wat ik een week heb opgeschoven.
Op zaterdag 15 februari 2003 23:51 schreef XMN8R het volgende:[..]
nou! wat heb ik je gezegt!
![]()
![]()
G_E kom ALSJEBLIEFT naar de meet !!!!
quote:je gaat pas praten als er alcohol aan te pas komt?
Op zaterdag 15 februari 2003 23:57 schreef Twoflower het volgende:
Meestal G_E, meestal. Jou ken ik al, en dat scheelt een hele hoop. En anders zet ik gewoon een musical op, kun je dat ook eens ervaren...Daarnaast zal ik zorgen voor bier. Dat scheelt ook....
ok
*kratje Grolsch in het topic zet*
(en G_E wil vanavond graag over sex praten, dus dat moet goed komen! )
[Dit bericht is gewijzigd door XMN8R op 16-02-2003 00:02]
Wat is volgens jullie nou het Ideale Mannenlichaam
? (Graag met toelichting!) en let wel, dit is het Onzin-forum, en niet het Sex-forum!
quote:Mijn lichaam natuurlijk!
Op zondag 16 februari 2003 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar. Dus. Sex.Wat is volgens jullie nou het
Ideale Mannenlichaam
? (Graag met toelichting!) en let wel, dit is het Onzin-forum, en niet het Sex-forum!
(zo onzinnig genoeg?)
quote:een meewerkend mannenlichaam?
Op zondag 16 februari 2003 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar. Dus. Sex.Wat is volgens jullie nou het
Ideale Mannenlichaam
quote:
Op zondag 16 februari 2003 00:01 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Mijn lichaam natuurlijk!
(zo onzinnig genoeg?)
quote:
Op zondag 16 februari 2003 00:01 schreef Sunjammer het volgende:
Mijn lichaam natuurlijk!
(zo onzinnig genoeg?)
quote:Jullie vergeten de toelichting !!!
Op zondag 16 februari 2003 00:02 schreef error het volgende:
een meewerkend mannenlichaam?
quote:Jullie nemen mijn opmerking dat het moet passen binnen onzin wel heel serieus
Op zondag 16 februari 2003 00:02 schreef error het volgende:[..]
een meewerkend mannenlichaam?
quote:Ik ben ontoelichtbaar
Op zondag 16 februari 2003 00:04 schreef XMN8R het volgende:[..]
[..]Jullie vergeten de toelichting !!!
quote:Bij deze.
Op zondag 16 februari 2003 00:04 schreef XMN8R het volgende:Jullie vergeten de toelichting !!!
quote:imho iets te grote borsten, maar verder kan ik me er in vinden.
Op zondag 16 februari 2003 00:05 schreef Twoflower het volgende:
Wat minder onzinnig: Deze komt wel aardig in de buurt....
quote:zekers !!!
Het moet niet gekker worden...
quote:Ik las er idd al over gelezen in een ander topic. Schijnt ook zelfs al op RTL4 te zijn langsgekomen...
Op zondag 16 februari 2003 00:14 schreef error het volgende:
Volgens mij kwam er net een reclame voor een vibrator in het reclameblok op Yorin langs
Ik dacht dat de tv inmiddels in de nachtprogrammering zat (tellsell e.d.), maar het was een normaal intra-film blokje!Het moet niet gekker worden...
quote:Dus toch. ik zat me al af te vragen of het misschien een parodie was, of zo. (ik kreeg alleen het laatste stukje mee)
Op zondag 16 februari 2003 00:15 schreef Twoflower het volgende:
Ik las er idd al over gelezen in een ander topic. Schijnt ook zelfs al op RTL4 te zijn langsgekomen...
quote:Trouwens, er staan wel meer leuke foto's in Mannelijke hunks!! (Ik weet het, DM heeft er ook al eens de aandacht op gevestigd...)
Op zondag 16 februari 2003 00:09 schreef XMN8R het volgende:[..]
zekers !!!
een witte onderbroek op een bruin lichaam vindt ik erruug mooi!
quote:mwoah, ik vindt een plaatje op z'n tijd wel leuk, maar ik ga niet hele topics afstruinen. IRL vindt ik veel leuker!
Op zondag 16 februari 2003 00:23 schreef Twoflower het volgende:[..]
Trouwens, er staan wel meer leuke foto's in Mannelijke hunks!! (Ik weet het, DM heeft er ook al eens de aandacht op gevestigd...)
quote:broek uit! broek uit! broek uit! broek uit!
Oh nee, dat mag niet volgens de policy
quote:o-jee, GE slaat helemaal los !
Op zondag 16 februari 2003 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
broek uit! broek uit! broek uit! broek uit!Oh nee, dat mag niet volgens de policy
*kratje Grolsch maar weer wegzet*
quote:Terug met dat kratje! Ik ben pas aan mijn 2e flesje bezig!
Op zondag 16 februari 2003 00:30 schreef XMN8R het volgende:[..]
o-jee, GE slaat helemaal los !
*kratje Grolsch maar weer wegzet*
quote:*GE's broek uit doe*
Op zondag 16 februari 2003 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
broek uit! broek uit! broek uit! broek uit!Oh nee, dat mag niet volgens de policy
quote:ja-ja...
Op zondag 16 februari 2003 00:31 schreef NathaN het volgende:
*GE's broek uit doe*
Sorry, wou ff kijken hoe die mij stond...
*Twoflower nog maar een flesje Grolsch geeft. Misschien gaat hij ook nog wel los vanavond...*
quote:* Twoflower zet de webcam vannacht maar niet aan...
Op zondag 16 februari 2003 00:33 schreef XMN8R het volgende:[..]
ja-ja...
![]()
*Twoflower nog maar een flesje Grolsch geeft. Misschien gaat hij ook nog wel los vanavond...*
quote:*Twoflower nķg een flesje Grolsch geef*
Op zondag 16 februari 2003 00:34 schreef Twoflower het volgende:
* Twoflower zet de webcam vannacht maar niet aan...
quote:*USB kabel van webcam verstop* Met al dat bier op vergeet ik vast en zeker waar ik dat ding gelaten heb....
Op zondag 16 februari 2003 00:36 schreef XMN8R het volgende:[..]
*Twoflower nķg een flesje Grolsch geef*
(in de hoop dat ie de webcam wél aanzet vannacht!)
quote:*USB-kabel naar Twoflower fax*
Op zondag 16 februari 2003 00:37 schreef Twoflower het volgende:
*USB kabel van webcam verstop* Met al dat bier op vergeet ik vast en zeker waar ik dat ding gelaten heb....
quote:Sorry, maar ik heb geen fax...
Op zondag 16 februari 2003 00:38 schreef XMN8R het volgende:[..]
*USB-kabel naar Twoflower fax*
quote:*USB-kabel naar Twoflower upload*
Op zondag 16 februari 2003 00:39 schreef Twoflower het volgende:
Sorry, maar ik heb geen fax...
pff je maakt het me wel moeilijk hoor... zeker na al die gratis biertjes !
quote:*plotseling webcam kwijt ben*
Op zondag 16 februari 2003 00:40 schreef XMN8R het volgende:[..]
*USB-kabel naar Twoflower upload*
pff je maakt het me wel moeilijk hoor... zeker na al die gratis biertjes !
quote:...en je hebt ook al geen punten gescoord bij de Fok!-IQ-test!
Op zondag 16 februari 2003 00:41 schreef Twoflower het volgende:
*plotseling webcam kwijt ben*
quote:Hoezo? Hij had een 10
Op zondag 16 februari 2003 00:43 schreef XMN8R het volgende:[..]
...en je hebt ook al geen punten gescoord bij de Fok!-IQ-test!
quote:Zoek jij soms alle topics op waar ik in post? Ben jij een zgn. stalker?
Op zondag 16 februari 2003 00:43 schreef XMN8R het volgende:[..]
...en je hebt ook al geen punten gescoord bij de Fok!-IQ-test!
quote:maar dat was niet één van de mogelijke oplossingen !
Op zondag 16 februari 2003 00:44 schreef xman het volgende:
Hoezo? Hij had een 10
of bedoel je een IQ van 10 ?!
quote:nee, ik kwam m toevallig tegen...
Op zondag 16 februari 2003 00:44 schreef Twoflower het volgende:
Zoek jij soms alle topics op waar ik in post? Ben jij een zgn. stalker?
quote:Check my sig....
Op zondag 16 februari 2003 00:45 schreef XMN8R het volgende:[..]
maar dat was niet één van de mogelijke oplossingen !
of bedoel je een IQ van 10 ?!
quote:Are you amongst the ones who read binary or the ones who do not ?
Op zondag 16 februari 2003 00:46 schreef Twoflower het volgende:
Check my sig....
quote:Hangt heel erg van de situatie af...
Op zondag 16 februari 2003 00:48 schreef XMN8R het volgende:[..]
Are you amongst the ones who read binary or the ones who do not ?
* Twoflower is listening to Catherine Zeta-Jones / Renee Zellweger / Taye Diggs - Overture/All That Jazz
quote:Binair gelul!
Op zondag 16 februari 2003 00:48 schreef XMN8R het volgende:[..]
Are you amongst the ones who read binary or the ones who do not ?
quote:Waar???
Op zondag 16 februari 2003 00:50 schreef xman het volgende:[..]
Binair gelul!
O nee, mag niet van de policy hč?
quote:Twoflower gaat bíjna los...
Op zondag 16 februari 2003 01:00 schreef Twoflower het volgende:
Waar???O nee, mag niet van de policy hč?
quote:'t Is toch wel een Het Kanon he?
Op zondag 16 februari 2003 01:01 schreef XMN8R het volgende:[..]
Twoflower gaat bíjna los...
*nog een biertje aangeef*
quote:tuuuuurlijk !
Op zondag 16 februari 2003 01:02 schreef Twoflower het volgende:
't Is toch wel een Het Kanon he?
quote:
Op zondag 16 februari 2003 00:31 schreef NathaN het volgende:[..]
*GE's broek uit doe*
Sorry, wou ff kijken hoe die mij stond...
quote:Niet te los!
Op zondag 16 februari 2003 01:01 schreef XMN8R het volgende:[..]
Twoflower gaat bíjna los...
*nog een biertje aangeef*
* xman ziet beeld van DuFleur die een striptease voor ons doet terwijl hij zwalkend een glas hand in z'n bier heeft!
quote:
Op zondag 16 februari 2003 00:34 schreef Twoflower het volgende:[..]
* Twoflower zet de webcam vannacht maar niet aan...
quote:alles he-le-maal los !!!
Op zondag 16 februari 2003 01:08 schreef xman het volgende:
Niet te los!* xman ziet beeld van DuFleur die een striptease voor ons doet terwijl hij zwalkend een glas hand in z'n bier heeft!
quote:Woeiii!!
Op zondag 16 februari 2003 01:08 schreef xman het volgende:[..]
Niet te los!
* xman ziet beeld van DuFleur die een striptease voor ons doet terwijl hij zwalkend een glas hand in z'n bier heeft!
quote:Wel een levendige fantasie zeg...
Op zondag 16 februari 2003 01:08 schreef xman het volgende:[..]
Niet te los!
quote:Wooohoo! GO TwoFlower..laat die spieren maar zien!
Op zondag 16 februari 2003 01:09 schreef XMN8R het volgende:[..]
alles he-le-maal los !!!
![]()
quote:Spieren? Waar?????
Op zondag 16 februari 2003 01:11 schreef xman het volgende:[..]
Wooohoo! GO TwoFlower..laat die spieren maar zien!
quote:
Op zondag 16 februari 2003 01:07 schreef Great_Expectations het volgende:Ik let even niet op en dat staat er opeens dit!
quote:entertain the crowd, twoflower !!
Op zondag 16 februari 2003 01:11 schreef xman het volgende:
Wooohoo! GO TwoFlower..laat die spieren maar zien!
quote:Je zit er nu op!
Op zondag 16 februari 2003 01:12 schreef Twoflower het volgende:[..]
Spieren? Waar?????
quote:Come on TF! show it to us !
Op zondag 16 februari 2003 01:13 schreef xman het volgende:
Je zit er nu op!
quote:No chance!
Op zondag 16 februari 2003 01:14 schreef XMN8R het volgende:[..]
Come on TF! show it to us !
quote:hmm, nog maar een Kanon openruk dan...
Op zondag 16 februari 2003 01:15 schreef Twoflower het volgende:
No chance!
quote:*Mailt een webcam*
Op zondag 16 februari 2003 01:14 schreef XMN8R het volgende:[..]
Come on TF! show it to us !
quote:*Mail onderschep*
Op zondag 16 februari 2003 01:16 schreef xman het volgende:[..]
*Mailt een webcam*
quote:Dan ben je nu dus in het gelukkige bezit van een Webcam.
Op zondag 16 februari 2003 01:27 schreef Twoflower het volgende:[..]
*Mail onderschep*
quote:Was ik al, maar die ben ik even kwijt....
Op zondag 16 februari 2003 01:37 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Dan ben je nu dus in het gelukkige bezit van een Webcam.
quote:dat was wel erruuug toevallig !!
Op zondag 16 februari 2003 01:37 schreef Twoflower het volgende:
Was ik al, maar die ben ik even kwijt....
quote:Volgens Kreator bestaat toeval niet...
Op zondag 16 februari 2003 01:46 schreef XMN8R het volgende:[..]
dat was wel erruuug toevallig !!
quote:jij hebt vanavond bewezen dat toeval wel bestaat !
Op zondag 16 februari 2003 01:46 schreef Twoflower het volgende:
Volgens Kreator bestaat toeval niet...
quote:Nee, jij beweert dat het toeval was....
Op zondag 16 februari 2003 01:53 schreef XMN8R het volgende:[..]
jij hebt vanavond bewezen dat toeval wel bestaat !
quote:ik fax én mail je een USB-kabeltje en jij raakt "plotseling' je webcam kwijt...
Op zondag 16 februari 2003 01:57 schreef Twoflower het volgende:
Nee, jij beweert dat het toeval was....
quote:Heeft niks met toeval te maken...
Op zondag 16 februari 2003 02:00 schreef XMN8R het volgende:[..]
ik fax én mail je een USB-kabeltje en jij raakt "plotseling' je webcam kwijt...
das wel heeeel erruug toevallig vindt je niet !
quote:*warme broek aangeef*
Op zondag 16 februari 2003 02:01 schreef Great_Expectations het volgende:
en * G_E zit hier nog altijd rillend van de kou, zonder broek
quote:*warme lange onderbroek aangeef*
Op zondag 16 februari 2003 02:01 schreef Great_Expectations het volgende:
en * G_E zit hier nog altijd rillend van de kou, zonder broek
quote:Woeiii!!
Op zondag 16 februari 2003 02:02 schreef Twoflower het volgende:[..]
*warme broek aangeef*
In Breda pizza wezen eten bij Donnatellos ofzo.,. en darana wilden we eigenlijk gaan stappen verder in Breda.. maar Breda was saai (ik was met hetero's) en toen zijn we maar weer naar het lokale poolcafe in Numansdorp gegaan..
quote:Je hebt je dus toch wel vermaakt?
Op zondag 16 februari 2003 02:12 schreef Vlarp het volgende:
* Vlarp is weer thuisIn Breda pizza wezen eten bij Donnatellos ofzo.,. en darana wilden we eigenlijk gaan stappen verder in Breda.. maar Breda was saai (ik was met hetero's) en toen zijn we maar weer naar het lokale poolcafe in Numansdorp gegaan..
quote:Wie is "we"?
Op zondag 16 februari 2003 02:12 schreef Vlarp het volgende:
* Vlarp is weer thuisIn Breda pizza wezen eten bij Donnatellos ofzo.,. en darana wilden we eigenlijk gaan stappen verder in Breda.. maar Breda was saai (ik was met hetero's) en toen zijn we maar weer naar het lokale poolcafe in Numansdorp gegaan..
quote:Zekers
Op zondag 16 februari 2003 02:13 schreef Twoflower het volgende:[..]
Je hebt je dus toch wel vermaakt?
D'r waren weer leuke jongetjes in het poolcafe
quote:Ik en 7 hetero vrienden, waarvan 2 dames, en 5 heren.. nou ja, boeren
Op zondag 16 februari 2003 02:14 schreef XMN8R het volgende:[..]
Wie is "we"?
jij en de hetero's?
quote:waar heb je die dan weer opgeduikeld?
Op zondag 16 februari 2003 02:14 schreef Vlarp het volgende:
Ik en 7 hetero vrienden, waarvan 2 dames, en 5 heren.. nou ja, boeren
quote:Je tilt een willekeurige steen op het platteland op....
Op zondag 16 februari 2003 02:17 schreef XMN8R het volgende:[..]
waar heb je die dan weer opgeduikeld?
quote:Die heb ik nog overgehouden aan m'n 'hetero' periode
Op zondag 16 februari 2003 02:17 schreef XMN8R het volgende:[..]
waar heb je die dan weer opgeduikeld?
quote:In een willekeurige kroeg ook
Op zondag 16 februari 2003 02:18 schreef Twoflower het volgende:[..]
Je tilt een willekeurige steen op het platteland op....
Ik had weer moeite vanavond om me hetero te gedragen in de kroeg Maar me hetero vrienden vinden 't ook leuk als ik fout ga zitten miepen, dus die houden me ook niet in toom....
quote:
Op zondag 16 februari 2003 02:22 schreef Vlarp het volgende:
Die heb ik nog overgehouden aan m'n 'hetero' periode
quote:Zoiets
Op zondag 16 februari 2003 02:24 schreef XMN8R het volgende:[..]
restje nostalgie dus
quote:Nou wordt ik dus echt wel benieuwd hoe jij irl bent...
Op zondag 16 februari 2003 02:24 schreef Vlarp het volgende:[..]
In een willekeurige kroeg ook
Ik had weer moeite vanavond om me hetero te gedragen in de kroeg
Maar me hetero vrienden vinden 't ook leuk als ik fout ga zitten miepen, dus die houden me ook niet in toom....
quote:rustig en normaal... maar met de juiste mensen en vooral een vertrouwde omgeving kan ik me heel erg laten gaan, volgens mij kan SJ daar ook over mee praten en Nathan...
Op zondag 16 februari 2003 02:29 schreef Twoflower het volgende:[..]
Nou wordt ik dus echt wel benieuwd hoe jij irl bent...
quote:Maar da's uit de tweede hand...
Op zondag 16 februari 2003 02:31 schreef Vlarp het volgende:[..]
rustig en normaal... maar met de juiste mensen en vooral een vertrouwde omgeving kan ik me heel erg laten gaan, volgens mij kan SJ daar ook over mee praten en Nathan...
quote:De volgende (mini) meet hangt al in de lucht, voel ik
Op zondag 16 februari 2003 02:31 schreef Twoflower het volgende:
Maar da's uit de tweede hand...
quote:*vlindernetje verlies*
Op zondag 16 februari 2003 02:34 schreef XMN8R het volgende:[..]
De volgende (mini) meet hangt al in de lucht, voel ik
quote:*SJ en Nathan bel*
Op zondag 16 februari 2003 02:31 schreef Vlarp het volgende:
rustig en normaal... maar met de juiste mensen en vooral een vertrouwde omgeving kan ik me heel erg laten gaan, volgens mij kan SJ daar ook over mee praten en Nathan...
quote:Dat lijkt me redelijk ambitieus.
Op zondag 16 februari 2003 02:34 schreef XMN8R het volgende:[..]
De volgende (mini) meet hangt al in de lucht, voel ik
quote:Hangt er van af hoe mini mini is...
Op zondag 16 februari 2003 02:40 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Dat lijkt me redelijk ambitieus.
Het zijn dan toch weer dezelfde mensen die wel en niet komen, vermoed ik zo.
quote:4 is net genoeg om nog mini te heten, toch?
Op zondag 16 februari 2003 02:41 schreef Twoflower het volgende:
Hangt er van af hoe mini mini is...
quote:5 ook nog wel imho...
Op zondag 16 februari 2003 02:44 schreef XMN8R het volgende:[..]
4 is net genoeg om nog mini te heten, toch?
quote:imho
Op zondag 16 februari 2003 02:49 schreef Twoflower het volgende:
5 ook nog wel imho...
quote:(In My Humble Opinion)
Op zondag 16 februari 2003 02:52 schreef XMN8R het volgende:[..]
imho
nee, want dan wordt de kans groter dat G_E niet mee gaat...
quote:tuurlijk, dat begrijp ik ook
Op zondag 16 februari 2003 02:53 schreef Twoflower het volgende:
(In My Humble Opinion)
Ach, G_E wilde best komen, alleen ging een andere afspraak voor. En dat kan ik heel goed begrijpen.
quote:Jullie begrijpen ook alles
Op zondag 16 februari 2003 02:55 schreef XMN8R het volgende:[..]
tuurlijk, dat begrijp ik ook
quote:Wij zijn zo begrijpelijk !
Op zondag 16 februari 2003 02:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Jullie begrijpen ook alles
quote:Net 'Lieve Mona'....
Op zondag 16 februari 2003 02:56 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Jullie begrijpen ook alles
Welterusten allemaal
quote:Slaap lekker!
Op zondag 16 februari 2003 03:00 schreef XMN8R het volgende:
maareh... tis alweer 03:00 uurmijn luiken vallen dicht.
Deze jongen gaat naar zijn bedje toe... morgen verder?Welterusten allemaal
quote:Truste
Op zondag 16 februari 2003 03:00 schreef XMN8R het volgende:
maareh... tis alweer 03:00 uurmijn luiken vallen dicht.
Deze jongen gaat naar zijn bedje toe... morgen verder?Welterusten allemaal
quote:Daar ben ik veel te tam voor....
Op zondag 16 februari 2003 03:01 schreef Vlarp het volgende:
als ik mensen in het wild tegen kom..
quote:Dus ik kom je niet zomaar een keer tegen in 't Bolke ofzo?
Op zondag 16 februari 2003 03:03 schreef Twoflower het volgende:[..]
Daar ben ik veel te tam voor....
quote:Die kans acht ik vooralsnog heel klein. Met de meet wordt het pas de eerste keer dat ik er kom. En ik zie mezelf nog niet zo sterk veranderen dat ik er meteen een vaste gewoonte van maak...
Op zondag 16 februari 2003 03:04 schreef Vlarp het volgende:[..]
Dus ik kom je niet zomaar een keer tegen in 't Bolke ofzo?
quote:Tja...
Op zondag 16 februari 2003 03:05 schreef Twoflower het volgende:[..]
Die kans acht ik vooralsnog heel klein. Met de meet wordt het pas de eerste keer dat ik er kom. En ik zie mezelf nog niet zo sterk veranderen dat ik er meteen een vaste gewoonte van maak...
quote:Je zou natuurlijk, als je toch een keer naar Enschede komt, een keer een uitzondering kunnen maken en wat vroeger komen en dan wat met me gaan drinken....
Op zondag 16 februari 2003 03:14 schreef Vlarp het volgende:[..]
Tja...
quote:Dat zou kunnen ja... ik ben btw. altijd al vroeg in Enschede aangezien ik daar toch een soort van 2e huis heb.
Op zondag 16 februari 2003 03:22 schreef Twoflower het volgende:[..]
Je zou natuurlijk, als je toch een keer naar Enschede komt, een keer een uitzondering kunnen maken en wat vroeger komen en dan wat met me gaan drinken....
Mgoed.. ik ga slapen nu..
truste!
quote:Slaap lekker!
Op zondag 16 februari 2003 03:24 schreef Vlarp het volgende:[..]
Dat zou kunnen ja... ik ben btw. altijd al vroeg in Enschede aangezien ik daar toch een soort van 2e huis heb.
Mgoed.. ik ga slapen nu..
truste!
quote:een heeeeeeeeeele goede morguh allemaal
Op zondag 16 februari 2003 03:25 schreef Twoflower het volgende:[..]
Slaap lekker!
vast nog gen te bekennnen, maar jah dat krijg je als je (onverwachts, sorry J
) vroeg naar bed gaat
quote:Nee, geen
Op zondag 16 februari 2003 11:05 schreef onetouch het volgende:[..]
een heeeeeeeeeele goede morguh allemaal
vast nog gen
te bekennnen, maar jah dat krijg je als je (onverwachts, sorry J
) vroeg naar bed gaat
quote:ola! hoe is met one-two-flower
Op zondag 16 februari 2003 11:11 schreef Twoflower het volgende:[..]
Nee, geen
te bekennen... Wel een Twoflower....
Goedemorgen!
quote:'k Begin net wakker te worden... (Wat kan het 's nachts toch nog gezellig zijn op internet...
Op zondag 16 februari 2003 11:14 schreef onetouch het volgende:[..]
ola! hoe is met one-two-flower
(katerz
)
quote:goeiesmorreges
Op zondag 16 februari 2003 11:05 schreef onetouch het volgende:
een heeeeeeeeeele goede morguh allemaalvast nog gen
te bekennnen, maar jah dat krijg je als je (onverwachts, sorry J
) vroeg naar bed gaat
quote:superkeigoe... alleen btje wennen weer dat nu m'n relaxe zondag ook weer enigszins nuttig besteed moet gaan worruh met huiswerk enzo... maar vast nog wel tijd vind voor nieuwe dvdtjes
Op zondag 16 februari 2003 11:16 schreef Twoflower het volgende:[..]
'k Begin net wakker te worden... (Wat kan het 's nachts toch nog gezellig zijn op internet...
) Verder is het prima met mij. En met jou?
@nathan: mornin' 2!
quote:kijk ut wordt druk
Op zondag 16 februari 2003 11:17 schreef XMN8R het volgende:[..]
goeiesmorreges
quote:neuh, niet echt... hoewel ik nog wel een paar wasjes moet draaien, anders heb ik komende week niks om aan te trekken...
Op zondag 16 februari 2003 11:20 schreef onetouch het volgende:
kijk ut wordt druken mister xmn8r nog plannuh voor vandaog
quote:Dat zou wat zijn, een blote XMN8R op de meet...
Op zondag 16 februari 2003 11:23 schreef XMN8R het volgende:[..]
neuh, niet echt... hoewel ik nog wel een paar wasjes moet draaien, anders heb ik komende week niks om aan te trekken...
quote:hahaha, doe dat tongetje maar weer naar binnen hoor
Op zondag 16 februari 2003 11:24 schreef Twoflower het volgende:
Dat zou wat zijn, een blote XMN8R op de meet...
quote:*hap*
Op zondag 16 februari 2003 11:26 schreef XMN8R het volgende:[..]
hahaha, doe dat tongetje maar weer naar binnen hoor
ik denk niet dat jullie dat gaan meemaken!
Iemand al een titel voor deeltje 212?
quote:Er worden hopelijk wel foto's gemaakt voor de achterblijvers?
Op zondag 16 februari 2003 11:24 schreef Twoflower het volgende:[..]
Dat zou wat zijn, een blote XMN8R op de meet...
quote:ruilen?
Op zondag 16 februari 2003 11:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Er worden hopelijk wel foto's gemaakt voor de achterblijvers?
quote:Je weet hoe ik eruit zie. Ik ben een oud mannetje van 83, met een kaal hoofd, veel rimpels, een scheef gezakte bril en een blauwe rollator. En ik kan niet naar de meet komen ivm met de lastige drempels in 't Bölke.
Op zondag 16 februari 2003 11:29 schreef XMN8R het volgende:[..]
ruilen?
oh nee, ik zou niet meer zeuren...
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:32 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Je weet hoe ik eruit zie. Ik ben een oud mannetje van 83, met een kaal hoofd, veel rimpels, een scheef gezakte bril en een blauwe rollator. En ik kan niet naar de meet komen ivm met de lastige drempels in 't Bölke.
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Je weet hoe ik eruit zie. Ik ben een oud mannetje van 83, met een kaal hoofd, veel rimpels, een scheef gezakte bril en een blauwe rollator. En ik kan niet naar de meet komen ivm met de lastige drempels in 't Bölke.
quote:bent U keimegarijk en in verkeert U in minder blakende gezondheid
Op zondag 16 februari 2003 11:32 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |