Hier weer verder..
Stand van zaken Centrale [HOMO] Meet (miet)
Zaterdag 22-02-03
Wil je je nog opgeven, sta je nog niet op de mailing-lijst of heb je nog
vragen, neem dan contact op met Twoflower.
quote:Da's minder. 't Komt toch wel goed?
Op zaterdag 15 februari 2003 18:48 schreef Jerruh het volgende:
sooooowik denk dak het maar ff uitstel.....ruzie hiero
quote:Ik denk een of meer DVD's bekijken. Of iemand moet een beter voorstel hebben.
wat gata iedreen vanavond doen?
quote:@ topictitel: om mensuh te houduh moej van ze hoeduh
Op zaterdag 15 februari 2003 18:51 schreef Jerruh het volgende:
zoooooooo twoflower doet de restn'avond!
@ everyone: een heeeeeele lekkahre avon'
quote:mjwa, ze willen me nie snappen enzo. Ik kan nog zo zeggen da dingen nie zo zijn, dan praten ze dr overheen zo van: maar jerruh, we vinden het gewoon kut dat je dat doet. en dna zeg ik: maar het is nie zo, ik heb niks gedaan. en dan weer: jerruh waarom nou dat gelieg. IK WORDT ER MESJOGGE VAN Zo.
Op zaterdag 15 februari 2003 18:54 schreef Twoflower het volgende:[..]
Da's minder. 't Komt toch wel goed?
[..]
Een boomstam reageert nog betrokkener dan dit..
quote:Zouden ze je misschien wat beter begrijpen als je ze iets over jezelf verteld?
Op zaterdag 15 februari 2003 18:58 schreef Jerruh het volgende:
mjwa, ze willen me nie snappen enzo. Ik kan nog zo zeggen da dingen nie zo zijn, dan praten ze dr overheen zo van: maar jerruh, we vinden het gewoon kut dat je dat doet. en dna zeg ik: maar het is nie zo, ik heb niks gedaan. en dan weer: jerruh waarom nou dat gelieg. IK WORDT ER MESJOGGE VAN Zo.Een boomstam reageert nog betrokkener dan dit..
quote:doek wel...soms
Op zaterdag 15 februari 2003 19:04 schreef XMN8R het volgende:[..]
Zouden ze je misschien wat beter begrijpen als je ze iets over jezelf verteld?
quote:Ik was nog op zoek naar de juiste woorden ...... en jij had ze al ingetypt.
Op zaterdag 15 februari 2003 19:04 schreef XMN8R het volgende:Zouden ze je misschien wat beter begrijpen als je ze iets over jezelf verteld?
is er iemand die ff boodschappen voor me wil doen?
quote:Zou ik best willen, als er nog iets open zou zijn. Maar dat is hier niet het geval.
Op zaterdag 15 februari 2003 19:07 schreef error het volgende:[..]
Ik was nog op zoek naar de juiste woorden ...... en jij had ze al ingetypt.
is er iemand die ff boodschappen voor me wil doen?
quote:misschien ben je niet specifiek genoeg ?
Op zaterdag 15 februari 2003 19:05 schreef Jerruh het volgende:
doek wel...soms
quote:ik denk dat dat specifieke momenteel niet goe uit ga kome
Op zaterdag 15 februari 2003 19:08 schreef XMN8R het volgende:[..]
misschien ben je niet specifiek genoeg ?
quote:da's heel liev. Maar moek geloven dat hier in de provincie alles nog open is en in E'de niet? Tsssk!
Op zaterdag 15 februari 2003 19:08 schreef Twoflower het volgende:[..]
Zou ik best willen, als er nog iets open zou zijn. Maar dat is hier niet het geval.
quote:ik denk dat je vandaag misschien (weer?) te lang gewacht hebt?
Op zaterdag 15 februari 2003 19:09 schreef Jerruh het volgende:
ik denk dat dat specifieke momenteel niet goe uit ga kome
quote:In de provincie? waar woon je dan?
Op zaterdag 15 februari 2003 19:10 schreef error het volgende:
da's heel liev. Maar moek geloven dat hier in de provincie alles nog open is en in E'de niet? Tsssk!
quote:Waar noem jij 'hier in de provincie'?
Op zaterdag 15 februari 2003 19:10 schreef error het volgende:[..]
da's heel liev. Maar moek geloven dat hier in de provincie alles nog open is en in E'de niet? Tsssk!
quote:ik zie de momenten niet... dan is ons ma over de zeik, dan is ons pa weer te bazen, dan zit sjoerd te stangen....ik krijg sterk de neiging om het nog via mail te gaan doen ook...
Op zaterdag 15 februari 2003 19:10 schreef XMN8R het volgende:[..]
ik denk dat je vandaag misschien (weer?) te lang gewacht hebt?
quote:Soms hebben mensen door dat je iets dwars zit. Ze gaan dan (als ze betrokken zijn) op allerlei manieren op zoek naar wat je dwars zit. Als je niets, loslaat kan dat die personen weer gaan irriteren, en het zaakje kan uit de hand lopen. En dat terwijl iedereen de beste intenties heeft.
Op zaterdag 15 februari 2003 19:09 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik denk dat dat specifieke momenteel niet goe uit ga kome
(ik probeer op het moment ook bij iemand te achterhalen wat hem dwarszit [van het ene op het andere moment slechte prestaties, veel ruzie]. En ik kan je vertellen dat het een heel subtiel, geduldig werkje is. 1 verkeerd woord en het is ruzie.)
quote:dan maar tussen de momenten in....
Op zaterdag 15 februari 2003 19:11 schreef Jerruh het volgende:
ik zie de momenten niet... dan is ons ma over de zeik, dan is ons pa weer te bazen, dan zit sjoerd te stangen....ik krijg sterk de neiging om het nog via mail te gaan doen ook...
quote:*helemaal mee eens ben*
Op zaterdag 15 februari 2003 19:14 schreef error het volgende:
Soms hebben mensen door dat je iets dwars zit. Ze gaan dan (als ze betrokken zijn) op allerlei manieren op zoek naar wat je dwars zit. Als je niets, loslaat kan dat die personen weer gaan irriteren, en het zaakje kan uit de hand lopen. En dat terwijl iedereen de beste intenties heeft.(ik probeer op het moment ook bij iemand te achterhalen wat hem dwarszit [van het ene op het andere moment slechte prestaties, veel ruzie]. En ik kan je vertellen dat het een heel subtiel, geduldig werkje is. 1 verkeerd woord en het is ruzie.)
Jerruh: aantekeningen maken!
quote:Als je voorbij Haaksbergen rijdt en je bent al een tijdje geen mens meer tegengekomen. Daar zijn de winkels nog open. Al moet ik wel opschieten dus hou me niet zo aan de praat
Op zaterdag 15 februari 2003 19:11 schreef Twoflower het volgende:[..]
Waar noem jij 'hier in de provincie'?
quote:komt me bekend voor.... en ik voel me dan echt schuldig omdat ik niet weet wat....
Op zaterdag 15 februari 2003 19:14 schreef error het volgende:[..]
Soms hebben mensen door dat je iets dwars zit. Ze gaan dan (als ze betrokken zijn) op allerlei manieren op zoek naar wat je dwars zit. Als je niets, loslaat kan dat die personen weer gaan irriteren, en het zaakje kan uit de hand lopen. En dat terwijl iedereen de beste intenties heeft.
(ik probeer op het moment ook bij iemand te achterhalen wat hem dwarszit [van het ene op het andere moment slechte prestaties, veel ruzie]. En ik kan je vertellen dat het een heel subtiel, geduldig werkje is. 1 verkeerd woord en het is ruzie.)
maar ja, me ouders....soms slag apart...me pa is recherche en die wilt nog wel es politiehandigheidjes op me projecteren (als ik moet lachen terwijl ik iets serieus vertel, leig ik, zeg tie )
quote:en wat is er mis met ruzie
Op zaterdag 15 februari 2003 19:14 schreef error het volgende:[..]
quote:Collega van mijn pa
Op zaterdag 15 februari 2003 19:16 schreef Jerruh het volgende:[..]
komt me bekend voor.... en ik voel me dan echt schuldig omdat ik niet weet wat....
maar ja, me ouders....soms slag apart...me pa is recherche en die wilt nog wel es politiehandigheidjes op me projecteren (als ik moet lachen terwijl ik iets serieus vertel, leig ik, zeg tie
)
quote:*ook mee eens ben*
Op zaterdag 15 februari 2003 19:17 schreef onetouch het volgende:
en wat is er mis met ruziekan wel eens heerlijk opluchten hoor! iemand de waarheid vertellen en dat terug te horen krijgen, oke moment zelf is kut, maar je weet achteraf direct waar je aan toe bent....
quote:ruzie op het moment dat je iemand probeert te helpen werkt averechts. Ruzie in de zin van: 'jij bent net als zij' en gaan lopen mokken en zo.
Op zaterdag 15 februari 2003 19:17 schreef onetouch het volgende:[..]
en wat is er mis met ruzie
kan wel eens heerlijk opluchten hoor! iemand de waarheid vertellen en dat terug te horen krijgen, oke moment zelf is kut, maar je weet achteraf direct waar je aan toe bent....
Op het moment dat ik onderdeel van het probleem van deze persoon ben, dan kan ruzie (met mij) opluchten. Als ik slechts een hulpmiddel ben om de problemen op te lossen, is ruzie uit den boze!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |