vroeger was dat 500 piek per jaar.
Nu kunnen ze 300 piek verdeeld over het jaar belasting vrij geven aan werknemers.
Bij premie sparen kan dat bedrag verdubbeld worden. Je mag er alleen de komende 4 jaar niet aankomen.
Geef mij maar die 300 piek bonus.
quote:Premiesparen is iets totaal anders. Staat los van feestdagbonus van max 300 per jaar
Op 19 december 2000 11:51 schreef sonny het volgende:
.
Bij premie sparen kan dat bedrag verdubbeld worden.
Nu maar hopen op een vette winstdeling
Een kerstbonus kan ik me nog enigszins voorstellen, als blijk van waardering voor de inzet van het afgelopen jaar. Maar of die bestaat uit 10, 100 of 300 gulden moet eigenlijk niet uitmaken.
Gelukkig ben ik hebberig genoeg om zowel bonus als kerstpakket gewoon te accepteren. Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken, toch?
quote:Jij werkt zeker voor CoDanTed?
Op 19 december 2000 13:42 schreef Knorretje het volgende:
Dit jaar nog helemaal niets gezien..![]()
![]()
quote:Ik heb dit jaar 350 piek gekregen, en een kerstpakket. Jammer genoeg is die van mijn vriend hetzelfde, want we werken bij hetzelfde bedrijf.
Op 19 december 2000 11:47 schreef SunChaser het volgende:
Ik kreeg altijd 300 piek. Dat is het maximale dat een werkgever onbelast mag geven (zei hij, is dat wel zo?). Nu krijg ik een kerstpakket. Heb jij een voorkeur?
quote:
Op 19 december 2000 12:40 schreef SunChaser het volgende:
Ik kreeg net 100 piek van mijn nieuwe baas met de mededeling dat ik de rest bij mijn oude baas moest vragen
ik krijg helemaal niets!
maargoed, als ik zie wat me vader voor 'n kerstpakketje kreeg dit jaar... *ril*, nee dan zou k elke vorm van geld wel aannemen in plaats van denk ik..
Wij gaan dus morgenavond gezellig bowlen... *ow joy*
quote:'t zou me niet eens verbazen als blijkt dat we het uit onze eigen zak moeten betalen.
Op 21 december 2000 02:08 schreef SunChaser het volgende:
met consumptiebonnen?
quote:Dat is waar, en we hebben dus allebei de bonus van 350 piek
Op 20 december 2000 20:18 schreef SunChaser het volgende:
Niet zeuren Bib, hij had ook werkeloos kunnen zijn
De bowlingavond en het eten was op kosten van werkgever, dus dat viel weer mee en het was best leuk en aardig.
Zo slecht is mijn werkgever dus ook niet (op het in dienst hebben van een paar opgeblazen managers na) en hebben zelfs een kleine Feestdagenpresentje meegegeven. Dus hierbij mijn excuses voor het te snel in conclusie trekken in mijn bovenstaande post.
Hoewel het voor sommigen wel erg rot was. Lees meer er over in de passende topic in http://www.fokforum.nl/showtopic/26538
quote:*drukt neus van werkgever op zinnetje van SunChaser* 300 !!!!!!!!!! en niet 200 !!!! maarja, toch bedankt
Op 19 december 2000 11:47 schreef SunChaser het volgende:
Ik kreeg altijd 300 piek. Dat is het maximale dat een werkgever onbelast mag geven (zei hij, is dat wel zo?). Nu krijg ik een kerstpakket. Heb jij een voorkeur?
Niet slecht als je er 3 weken werkt *grijns*
Das al meer als ik in 5 jaar bij mijn vorige baas heb gehad
[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 28-12-2000 20:34]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |